تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان: کوچ زود هنگام عشایر باعث تخریب مراتع لرستان می‌شود

  • کد خبر : 102509
  • 28 بهمن 1396 - 8:12

  به گزارش میرملاس شیرزاد نجفی در جلسه ساماندهی کوچ عشایر استان لرستان، گفت: از کوچ زودهنگام عشایر لرستان جلوگیری خواهد شد. وی، افزود: عشایر کوچ‌رو نباید تا پیش از ۱۵ اردیبهشت وارد استان لرستان شوند چراکه کوچ زودهنگام ایشان، موجبات تخریب مراتع را به همراه خواهد داشت. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، تاکید […]

 

به گزارش میرملاس شیرزاد نجفی در جلسه ساماندهی کوچ عشایر استان لرستان، گفت: از کوچ زودهنگام عشایر لرستان جلوگیری خواهد شد.

وی، افزود: عشایر کوچ‌رو نباید تا پیش از ۱۵ اردیبهشت وارد استان لرستان شوند چراکه کوچ زودهنگام ایشان، موجبات تخریب مراتع را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، تاکید کرد: کوچ زودهنگام عشایر لرستان، ضمن جلوگیری از رویش گیاهان مرتعی، موجبات تخریب خاک و جاری شدن روان آب‌ها و سیلاب را در منطقه فراهم می‌آورد که این امر خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته و خواهد داشت.

نجفی، با انتقاد از کوچ زودهنگام عشایر به لرستان، این اقدام را یکی از عوامل مهم تخریب مراتع لرستان عنوان کرد و گفت: عشایر نباید تا پیش از ۱۵ اردیبهشت وارد استان لرستان شوند.

چند تیم ثابت و سیار از ورود زودهنگام عشایر کوچ‌رو به لرستان جلوگیری می‌کنند
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، تصریح کرد: پیشتر، این موضوع به اطلاع عشایر کوچ‌رو رسیده اما به منظور جلوگیری از هرگونه اقدام خلاف قانون، چند تیم سیار و ثابت نیز جهت جلوگیری از ورود زودهنگام عشایر به استان لرستان در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.