تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

امام جمعه کوهنانی: مردم از شبکه بهداشت کوهدشت و دانشگاه علوم پزشکی راضی نیستند

  • کد خبر : 102539
  • 29 بهمن 1396 - 12:42

  به گزارش میرملاس امام جمعه کوهنانی با اشاره به سابقه و مشکلات کوهنانی گفت: این بخش قبل از برخی نقاط شایستگی و ظرفیت ارتقا به شهرستان را داشته ولی متاسفانه اقدام نشده و مسئولین باید تا زمان تحقق این مطالبه به عنوان یک بخش ویژه به آن توجه کنند و اینجا نباید مثل بخش […]

 

به گزارش میرملاس امام جمعه کوهنانی با اشاره به سابقه و مشکلات کوهنانی گفت: این بخش قبل از برخی نقاط شایستگی و ظرفیت ارتقا به شهرستان را داشته ولی متاسفانه اقدام نشده و مسئولین باید تا زمان تحقق این مطالبه به عنوان یک بخش ویژه به آن توجه کنند و اینجا نباید مثل بخش های کوچک دیده شود.
کوهنانی ۵۰تا ۸۰سال قبل مدرسه، بازار ،بانک، پست، پاسگاه و دکتر داشته اما متاسفانه الان در برخی موارد با ۵۰ سال قبل مساویست آن زمان یک دکتر داشته الان هم یک دکتر! اینجانب و مردم از شبکه بهداشت کوهدشت و دانشگاه علوم پزشکی راضی نیستیم و باید مرکز درمانی مجهز و شبانه روزی شود.
به گزارش بلوطستان حجت الاسلام آروانی افزود: چرا برخی مسئولین مشکلات را به موقع رسیدگی نمیکنن تا کارد به استخوان می‌رسد، آیا باید مردم درب شبکه بهداشت یا مراکز دیگر تحصن تجمع کنند و ضد انقلاب سو استفاده کند تا به فکر بیفتند؟ در بحث اشتغال جاده ورودی نیز مردم گله مندند به وعدها و مصوبات و مطالبات عمل نشده مسئولین میتوانند این منطقه انارستان بزرگ سیاب را منطقه نمونه گردشگری انتخاب کنند و پمپاژ آب سد سیمره را به این بخش انجام دهند و با آسفالت و راه مناسب به سد از همجواری این بخش با سدسیمره برای آبادانی و رونق اقتصادی استفاده کرد ما ضمن اینکه قدرشناس خدمات و پیگیریهای صورت گرفته هستیم، امیدواریم با پیگیری مسولین به ویژه فرماندار محترم روند عمران آبادنی کوهنانی سرعت بگیرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.