تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

مرادی: مصرف «پای مرغ» نقش زیادی در تامین پروتئین و مواد غذائی مورد نیاز بدن دارد/ سالیانه ۲۴۰۰ تن پای مرغ در شهرستان کوهدشت بسته بندی می شود!

  • کد خبر : 102542
  • 29 بهمن 1396 - 18:35

به گزارش میرملاس احمد مرادی/ مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان/ گفت: به منظور کاهش ضایعات در واحد‎های پرورش مرغ، درآمدزائی، ایجاد اشتغال و ارز آوری مجوز یک واحد بسته بندی و فرآوری پای مرغ برای اولین در استان و شهرستان کوهدشت صادر شد و اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است. وی […]

به گزارش میرملاس احمد مرادی/ مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان/ گفت: به منظور کاهش ضایعات در واحد‎های پرورش مرغ، درآمدزائی، ایجاد اشتغال و ارز آوری مجوز یک واحد بسته بندی و فرآوری پای مرغ برای اولین در استان و شهرستان کوهدشت صادر شد و اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سالیانه ۲۴۰۰ تن پای مرغ در واحد بسته بندی  پای مرغ  در شهرستان کوهدشت  بسته بندی و به بازار مصرف داخل و خارج از کشور عرضه می‎شود، افزود: این طرح زمینه اشتغال ۲۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم ۳۵ نفر را فراهم کرده است.

مرادی گفت: درآمدزائی، کاهش ضایعات ارز آوری و اشتغال پایدار از اهداف این صنایع است و این طرح نیز در همین راستا و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت بانک کشاورزی با اعطای تسهیلات به بهره برداری رسیده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: کارشناسان علوم تغذیه بیان می‎دارند مصرف پای مرغ نقش زیادی در تامین پروتئین و مواد غذائی مورد نیاز بدن دارد و فرهنگ سازی برای مصرف آن ضروری است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.