کد خبر : 10272
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 894 بازدید

گزارش تصویری / نمایش “جایی دیگر ” به بازیگری و کارگردانی امین ابراهیمی هنرمند کوهدشتی

به گزارش میرملاس نیوز ؛ بیست و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان با آرای هیئت داوران این جشنواره برگزیدگان خود را شناخت که در این بین نمایش ” جایی دیگر ” به بازیگری و کارگردانی امین ابراهیمی از شهرستان کوهدشت موفق به کسب تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بازیگری اول مرد و کارگردانی سوم […]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ بیست و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان با آرای هیئت داوران این جشنواره برگزیدگان خود را شناخت که در این بین نمایش ” جایی دیگر ” به بازیگری و کارگردانی امین ابراهیمی از شهرستان کوهدشت موفق به کسب تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بازیگری اول مرد و کارگردانی سوم گردید. 

 

تصاویر اختصاصی میرملاس نیوز  از این نمایش ” جایی دیگر ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس : امین آزادبخت

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

سینا قلندری در گفته :

جناب آقای امین ابراهیمی برای شما آرزوی موفقیت روز افزون را دارم.
امیدوارم در تمام سکوهای موفقیت با افتخار تمام ببینیمت.

[پاسخ]

میرسلیم خدایگان در گفته :

تبریک میگم به جناب ابراهیمی عزیز.

[پاسخ]

داریوش ابراهیمی در گفته :

امین جان صمیمانه تبریک میگم امیدوارم همچنان کوله بار تقدیر نامه ها،تندیس ها و ..سنگین و سنگین تر بشه و موفقیت های پی در پی در جشنواره های مختلف رو در آتیه برات آرزومندم.

[پاسخ]

فردین صحرایی(ک-غریب) در گفته :

درود به دوست عزیز،هنرمند فرهیخته وارجمند امین عزیز
از شنیدن این خبر بسیار خرسند شدم بی تردید شایستگی و توانایی شما بسی بیش از این است مایه ی مباهات و فخر همه ی دوستان و استانمان هستید…دست مریزاد رفیق.پاینده باشید و شادباشم را از صمیم قلب پذیرا باسید.

[پاسخ]

فردین صحرایی(ک-غریب) در گفته :

درود به دوست عزیز،فرهیخته و هنرمند ارجمند امین عزیز
از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم،بی تردید توانایی و قابلیت هنری شما بسی بیش از این است و مایه ی مباهات و فخر همه ی دوستان هستید.شادباشم را صمیمانه پذیرا باشید .پاینده باشید رفیق و جاودانه.

[پاسخ]

شهاب حسین پور(عبدولی) در گفته :

آقای ابراهیمی باعث افتخارین، به امید بر افروختن بیشتر شعله های هنر در این شهر ،کارتون عالی بود.

[پاسخ]

من هم به نوبه ی خودم تبریک می گم و امیدوارم شاهد موفقیت روز افزون شما باشم .

[پاسخ]

مرتضا خدايگان در گفته :

درود به دوست خوب و هنرمندم امين ابراهيمي گرامي. خوشحال كردن دوستان و همشهريان ، در اين زمانه ي بي هاي و هوي لال پرست كار ساده اي نيست… وقتي تو اين جماعت رو خوشحال مي كني كار بزرگي انجام دادي. مرسي . زنده باد

[پاسخ]

هنجس در گفته :

این کمترین مزدی در برابر زحمات هنرمند عزیز و توانای شهرمان جناب آقای ابراهیمی

[پاسخ]

صادق ياري پور در گفته :

تبريك به آقاي امين ابراهيمي و جامعه هنري كوهدشت.

[پاسخ]

فرزاد مرادی در گفته :

درود بر شما اقای ابراهیمی سربلند و پیروز باشید

[پاسخ]

لک زبان در گفته :

اقای خدایگان سلام . بکار گیری کلماتی چون ” مرسی ” برای شما که دوستدار شعر و تمدن کهن پارسی هستید شاید زیاد جالب نباشه ، البته این نظر منه ، نمیدونم چقد باهاش موافقی ؟

[پاسخ]

مرتضا خدايگان پاسخ در تاريخ جمعه ۲۱ مهر , ۱۳۹۱ ۲۲:۰۴:

درود به شما جناب لك زبان. طبيعتن نظر شما متين و منطقيه. اما عصر امروز ديگه زياد اين خط كشي ها رو بر نمي تابه و پويايي زبان و ورود واژه هاي هر زباني به زبان ديگه باعث اين ادبيات ميشه. همه جاي دنيا هم مرسومه. چون مرزهاي جغرافيايي ديگه مثل سابق تعيين كننده ي چند و چون هاي زندگي نيستن. در كامنت كوتاه خود شما هم چند كلمه ي بيگانه وجود داره كه معادل فراسيشون خيلي در دسترس و نزديكه. مثل : سلام – كلمات – شعر – تمدن – جالب – نظر – موافق …
در هر صورت من حرف شما رو تاييد مي كنم و بر خودم هم خرده مي گيرم. اما اين استحاله هاي زباني ناگزيره اگرچه بهتره به حداقل برسه. تندرست باشيد

[پاسخ]

آبباريكي در گفته :

تبريك ميگم جناب ابراهيمي .اميد كه تو راهي كه انتخاب كردين هميشه سربلند و پيروز باشين

[پاسخ]

محمد قبادیان در گفته :

امین جان تبریک میگم،با آرزوی موفقیت های بیشتر در این عرصه

[پاسخ]

م مهدی پور در گفته :

جناب آقای ابراهیمی این موفقیت رو به شما و مهمه هنرمندان شهرمون تبریک میگم و امیدوارم که به جایگاهی که شایسته شماست برسین

[پاسخ]

کارگاه گرافیک دوشه/ در گفته :

دست مریزززاد..

[پاسخ]

سمانه امرائی در گفته :

سلام این موفقیت رو ب شما و جامعه هنری کوهدشت تبریک میگم!

[پاسخ]

کفایت زن فلامرز ناصر آبادی در گفته :

ها برارم!… کارت خوب بید!

[پاسخ]

علیرضا وامیر حسین در گفته :

عمو امین موفق باشی وپایدار .

[پاسخ]

احسان سلگی در گفته :

امین جان ، درخشش شما هنرمند عزیز کوهدشتی در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان را به شما و جامعه هنری تبریک میگم ، امید وارم همیشه موفق ، سربلند و پایدار باشی.

[پاسخ]

سیاوش در گفته :

دست مریزاد خسته نباشی

[پاسخ]

مريم در گفته :

خوشم اومد…

[پاسخ]

اسماعیل ابراهیمی در گفته :

یه کم دیر گفتم ولی مبارکت باشه

انشاا… بازهم شاهد موفقیت هات باشیم

[پاسخ]

صمدزالپور در گفته :

واقعا لذت بردم از حرکات پر احساس آقای ابراهیمی ،باید به امین آزادبخت هم خسته نباشید بگم که تونسته این احساس و به من بیننده القا کنه. برقرار باشید

[پاسخ]

عجب صحنه های وحشتناکی!

[پاسخ]