تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

کناره‌گیری محمدزاده از معاونت مطبوعاتی تکذیب شد

  • کد خبر : 10302
  • 17 مهر 1391 - 12:24

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ شایعه کناره‌گیری محمدجعفر محمدزاده از مسئولیت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تکذیب شد. علی قائمی مهر مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در این باره گفت: شایعه کناره‌گیری معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قویاً تکذیب می‌شود و چنین موضوعی اساساً صحت […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ شایعه کناره‌گیری محمدجعفر محمدزاده از مسئولیت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تکذیب شد.

علی قائمی مهر مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در این باره گفت: شایعه کناره‌گیری معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قویاً تکذیب می‌شود و چنین موضوعی اساساً صحت نداشته و شایعه‌ای بی‌مبنا است. وی افزود: آقای محمدزاده در مسئولیتش در معاونت مطبوعاتی حضور دارد و بحثی در خصوص کناره‌گیری وی از این مسئولیت و یا پذیرش مسئولیتی دیگر مطرح نبوده و نیست. در روزهای اخیر برخی پایگاه‌های خبری از کناره‌گیری محمدزاده از مسئولیت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده و اعلام کرده‌اند وی قرار است به عنوان یکی از معاونین دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. گفت مشکل ما حل شد دیگه خبر کناره گیری وی حل شد دیگه ما مشکلی نداریم بابا دیگه بسه

  2. آقای محمدزاده باعث افتخار کوهدشت است، هرجا باشند قطعاً باعث عزت و آبروی کوهدشت و کوهدشتی هستند چون حسن خلق و تدین همراه با مدیریت کارآمد ایشان بر کسی پوشیده نیست؛ هرجا که بناست خدمت کنند موفق و سربلند باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.