تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

عابدینی: هر کسی از تغییر نام گهر ناراضی است، بفرماید تیم‏داری کند

  • کد خبر : 10320
  • 17 مهر 1391 - 12:38

عابدینی: هر کسی از تغییر نام گهر ناراضی است، بفرماید تیم‏داری کند هدایتی مالک گهر نیست، بهره‏بردار است دوست دارم ناصر ابراهیمی سرمربی گهر شود مشاور مدیرعامل گهر، واگذاری ۱۰۰ درصدی سهام گهر به هدایتی را کذب محض عنوان کرد. امیر عابدینی در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، با رد شایعات واگذاری کامل سهام این […]


عابدینی: هر کسی از تغییر نام گهر ناراضی است، بفرماید تیم‏داری کند

هدایتی مالک گهر نیست، بهره‏بردار است

دوست دارم ناصر ابراهیمی سرمربی گهر شود

مشاور مدیرعامل گهر، واگذاری ۱۰۰ درصدی سهام گهر به هدایتی را کذب محض عنوان کرد.

امیر عابدینی در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، با رد شایعات واگذاری کامل سهام این باشگاه به هدایتی، تصریح کرد: ایشان مالک گهر نیست بلکه مانند شهرداری دورود بهره‏بردار بوده و با آمدن حاج حسین دیگر خیالم راحت است.

وی در خصوص تغیر نام گهر به استیل آذین لرستان، گفت: حالا که پس از ۶ ماه کسی پیدا شده و می‏خواهد ناجی گهر شود، متاسفانه برخی دنبال حاشیه‏سازی هستند. چرا در این مدت کسی نیامد و گهر را حمایت کند؟ هر کسی از این تغییر نام ناراضی است لطف کند و خودش بیاید تیم‏داری کند.

عابدینی اضافه کرد: الان حسن هدایتی تیم را در اختیار گرفته و مطمئنم با آمدن ایشان وضعیت گهر نسبت به قبل بهتر می‏شود. هدایتی دوست دارد تیم در لرستان بماند.

مشاور مدیرعامل گهر با بیان اینکه ۷۰۳ میلیون تومان شهرداری دورود تاکنون برای گهر هزینه کرده، خاطرنشان کرد: این پول‏ها دیگر به شهرداری پس داده نمی‏شود اما ۲۹۰ میلیون تومانی که برای تیم از آقایان رویانیان و هاشمی قرض شده و همچنین بدهکاری ۲۰۰ میلیونی به فدراسیون را هدایتی پرداخت می‏کند.

وی با اشاره به اینکه دوست داریم در خرم‏آباد بازی کنیم، افزود: ظاهراً ورزشگاه تختی خرم‏آباد آماده شده و خواهش کردم از مسوولان که به فدراسیون نامه بدهند تا بازرسان سازمان لیگ برای بازدید این ورزشگاه بیایند و در صورت تایید بازی با فولاد خوزستان در خرم‏آباد برگزار شود.

عابدینی یادآور شد: زمانی که ما ورزشگاه انقلاب کرج را برای برگزاری دیدارهای خانگی گهر معرفی کردیم، هیچ ورزشگاهی در استان لرستان آماده نبود اما حالا تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود بازی‏ها باید در خرم‏آباد برگزار شود.

به بحث سرمربیگری گهر اشاره کرد و گفت: تارتار دوست دارد برگردد اما چند گزینه داریم که پیشنهاد من ناصر ابراهیمی است اما دوستان فرهاد کاظمی را مدنظر دارند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. مگه شهرداری دورود تیم را نفروخته؟دیگه به کسی ارتباطی ندارد که بعد از گهر چه اسمی را براش انتخاب کنند.وقتی دورودیها میگفتند این تیم مال شهر دورود و به استان ربطی ندارد پس همان بهتر است که با نام استیل لرستان و در شهر خرم آباد ماندگار شود.

  2. لعنت به این عابدینی که فکر میکنه چون پولداره نسبت به بقیه مردم بالاتره از مسولین خواهشمندیم همانطور که شما موقع رای گیری به مردم نیاز داری حالا هم که مردم ما مورد توهین این اقا قرار گرفتن از این مردم و خواسته هایشان با تمام وجود حمایت کنید تا کسی دیگه جرات نکنه به این قوم توهین کنه

  3. کی به قوم لر توهین نمیکنه? این آخریش نیست!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.