- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

عابدینی: هر کسی از تغییر نام گهر ناراضی است، بفرماید تیم‏داری کند

[1]
عابدینی: هر کسی از تغییر نام گهر ناراضی است، بفرماید تیم‏داری کند

هدایتی مالک گهر نیست، بهره‏بردار است

دوست دارم ناصر ابراهیمی سرمربی گهر شود

مشاور مدیرعامل گهر، واگذاری ۱۰۰ درصدی سهام گهر به هدایتی را کذب محض عنوان کرد.

امیر عابدینی در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، با رد شایعات واگذاری کامل سهام این باشگاه به هدایتی، تصریح کرد: ایشان مالک گهر نیست بلکه مانند شهرداری دورود بهره‏بردار بوده و با آمدن حاج حسین دیگر خیالم راحت است.

وی در خصوص تغیر نام گهر به استیل آذین لرستان، گفت: حالا که پس از ۶ ماه کسی پیدا شده و می‏خواهد ناجی گهر شود، متاسفانه برخی دنبال حاشیه‏سازی هستند. چرا در این مدت کسی نیامد و گهر را حمایت کند؟ هر کسی از این تغییر نام ناراضی است لطف کند و خودش بیاید تیم‏داری کند.

عابدینی اضافه کرد: الان حسن هدایتی تیم را در اختیار گرفته و مطمئنم با آمدن ایشان وضعیت گهر نسبت به قبل بهتر می‏شود. هدایتی دوست دارد تیم در لرستان بماند.

مشاور مدیرعامل گهر با بیان اینکه ۷۰۳ میلیون تومان شهرداری دورود تاکنون برای گهر هزینه کرده، خاطرنشان کرد: این پول‏ها دیگر به شهرداری پس داده نمی‏شود اما ۲۹۰ میلیون تومانی که برای تیم از آقایان رویانیان و هاشمی قرض شده و همچنین بدهکاری ۲۰۰ میلیونی به فدراسیون را هدایتی پرداخت می‏کند.

وی با اشاره به اینکه دوست داریم در خرم‏آباد بازی کنیم، افزود: ظاهراً ورزشگاه تختی خرم‏آباد آماده شده و خواهش کردم از مسوولان که به فدراسیون نامه بدهند تا بازرسان سازمان لیگ برای بازدید این ورزشگاه بیایند و در صورت تایید بازی با فولاد خوزستان در خرم‏آباد برگزار شود.

عابدینی یادآور شد: زمانی که ما ورزشگاه انقلاب کرج را برای برگزاری دیدارهای خانگی گهر معرفی کردیم، هیچ ورزشگاهی در استان لرستان آماده نبود اما حالا تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود بازی‏ها باید در خرم‏آباد برگزار شود.

به بحث سرمربیگری گهر اشاره کرد و گفت: تارتار دوست دارد برگردد اما چند گزینه داریم که پیشنهاد من ناصر ابراهیمی است اما دوستان فرهاد کاظمی را مدنظر دارند.