تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

کاهش حدود ۶ درصدی ازدواج در لرستان

  • کد خبر : 10332
  • 17 مهر 1391 - 12:59

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۲ هزار و ۹۸۵ واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۳ هزار و ۷۹۷ مورد بوده، ۵,۹ درصد کاهش داشته است. به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ثبت احوال لرستان، […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۲ هزار و ۹۸۵ واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۳ هزار و ۷۹۷ مورد بوده، ۵,۹ درصد کاهش داشته است.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ثبت احوال لرستان، حسین دریکوند با بیان اینکه از این تعداد ازدواج ثبت شده هشت هزار و ۶۱ مورد ازدواج شهری و چهار هزار و ۹۲۴ ازدواج روستایی بوده است، گفت: در شش ماهه اول سال جاری در هر ساعت به طور متوسط سه واقعه ازدواج یعنی در هر شبانه روز ۷۰ مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

وی در خصوص آمار طلاق ثبت شده در استان با بیان اینکه در هر سه ساعت یک واقعه طلاق یعنی در هر شبانه‌روز هشت مورد طلاق به ثبت رسیده، اظهار داشت: در این مدت نیز یک‌هزار و ۵۴۳ واقعه طلاق به ثبت رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک‌هزار و ۲۱۶ مورد بوده ۳,۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال لرستان تصریح کرد: نسبت ازدواج به طلاق در استان طی این مدت ۸,۴ بوده یعنی در برابر هر هشت رویداد ازدواج یک واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. افرین

  2. با این وضعیت اقتصادی کی ازدواج می کنه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.