تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس : ۲۲بهمن؛ پاسخ مقتدرانه ایرانیان به تحریم‌ها بود

  • کد خبر : 1034
  • 23 بهمن 1390 - 16:10

علی شاهرخی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس هشتم در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت گفت: حضور پرشور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، را نسبت به سال‌های قبل باشکوه‌تر عنوان کردو گفت:‌ حضور پر شور ملت ایران حاکی از اعتقاد راسخ مردم به ولایت و رهبری است…

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس هشتم در گفت‌وگو با  خبرگزاری خانه ملت،‌ گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همانند سال‌های گذشته و حتی نسبت قبل بسیار با شکوه‌تر و با عظمت بیشتری برگزار شد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با گذشت ۳۳ سال از انقلاب جمهوری اسلامی، اعتقاد مردم به ولایتمداری و رهبری نه تنها کاهش نیافته بلکه بیشتر شده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن پیام‌های بسیاری برای کشورهای خاورمیانه و همچنین دشمنان انقلاب به دنبال داشته، گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی با شکوه روز گذشته، به دنبال رسیدن به هدف نابودی کوچکترین نقطه امید دشمنان ضد انقلاب هستند.

شاهرخی افزود:‌ بازتاب گسترده حضور پرشور مردم در رسانه ملی و جهانی پاسخی مقتدر برای مقابله با تحریم‌ها و مانع‌تراشی‌های دشمن است که هر سال با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، این پاسخ مقتدارانه به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس آگاهی سیاسی مردم نسبت به شرایط روز جامعه را بهترین بهانه و علت برای این حضور گسترده مردم بیان کرد که تبدیل به مانعی برای جوسازی سیاسی و اجتماعی و اقتصادی دشمنان در کشور خواهد شد.

وی یکی دیگر از پیام‌های حضور حماسی مردم در این راهپیمایی باعظمت را توجه به تهدیدات حداکثری آمریکا و نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی و فشار مضاعف آنها بر مردم، بیان کرد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: انقلاب ۳۳ ساله جمهوری اسلامی ایران به قدری با شکوه و تاریخ‌ساز بود که همچنان در تمام بیداری‌های اسلامی به عنوان یک الگوی مهم از آن یاد می‌شود، لذا طبیعی خواهد بود که مورد حمایت با شکوه مردم قرار گیرد./

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=1034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 45در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۵
  1. حاج آقا من امیر آ….هستم دوست دارم به فضل خدا برنده ای

  2. با حمایت امثال صیدکریم گراوند از شیخ. محبوبیت شیخ دوچندان شد.

  3. با حضور امثال صیدکریم گراوند محبوبیت شیح دوچندان شد

  4. خوشبختی یعنی خداوند آنقدر عزیزت کندکه وجودت آرام بخش دیگران باشد.
    حامیان کامیاب تیموری

  5. با انتخاب سردار بی ادعای لک، حاج علی امامی راد ، ۴ سال ناکامی و پسرفت شهرمان را جبران کنیم.

  6. اطلاعیه …………………….اطلاعیه………….به اطلاع تمامی کسانیکه تا دیشب در خواب غفلت بودند واز دیگر کاندیدا ها حمایت کردند به هوش باشندو به گوش دیشب همایش ۸هزار نفری اهالی تازه اباد شاهیوند از فرزند ولایت و برادر خودشان مشت محکمی بود بر دهان افراد خواص و بی بصیرت .وشایسته است در این مدت اندک دیگر دوستان .طوایف .کارمندان. و اندک کمی از فرهنگیان حمایت قاطع خود از فرزند برومند ولایت اعلام دارند.باشد که صبح دولتت بدمد.

  7. چهره ملی شما باعث افتخار هر کوهدشتی است

    • احسنتم
      با هات موافقم از دل گفتیو بر دل نشست
      الحق که آقای قبادی سند آبروی نه فقط کوهدشت قهرمان بلکه کل لرستان است

  8. ببخشید در نوشتن کلمه ی چهره حرف ( ه ) از قلم افتاده

  9. وداع با صندلی سبز بهارستان.

  10. قبادی ۱۰۰./.

  11. قبادی حمایتت می کنیم

  12. قبادی حمایت می کنیم از رومشگان

  13. قبادی حماییت می کنم از درب گنبد

  14. دورود برامامی راد

  15. انشاالله حاج آقا قبادی این دوره هم با رای بسیار بالا پیروز است

  16. باعث افتخارنه تنهاکوهدشت تمام لرستانی

  17. ای ۱۴۰۴ شمس‌علیِ هجرتی ای معادلِ ۲۰۲۶ میلادخانِ فرنگی! کسی را پیدا کن که دوازده سال پیشرفت را خنثی کنیم. ما از بس قبلا پیشرفت کرده‌ایم که عقب‌ماندگیِ چهار سال گذشته نمی‌تواند تاثیری در سرنوشت‌مان داشته باشد. عدالت نسبی است نباید افتخار پیشرفت همه‌اش نصیب یک نفر شود. بگذار همه سهم برابر از این بهشت داشته باشند. از عدالت تو بعید است چنین همی‌کنی! بخوان ۱۶=۴+۱۲ و همچنین ۳۲=۲×۱۶
    میرملاس سانسور مکن. تو را به جانِ هرکسی که دوستش داری. اگه بسانسوری؛ بقهرم.

  18. سمیه‌خانم! چرا چند پهلو حرف میزنی؟ چهره‌ی ملیِ چه کسی باعث افتخار هر کوهدشتی است؟ لطفا اطلاع‌رسانی بفرمایید که من هم در تهران پزش را به تهرانی‌های بی‌کلاس بدم. اگر برای افتخار کردن اسم نوشتید؛ اسم منو نیز با همین نام مستعار بنویسین کفایت میکنه. در ضمن ما طی ۴+۱۲++۴+۴+۰+۴+۴ سال از بس ترقی کرده‌ایم که وقت نمیکنیم به همه‌ی این ترقیجات(بر وزن ترشیجات) افتخار کنیم. لطفا این مورد جدید را بذار تو نوبت برای سال ۱۴۰۴ که آقای ۱۴۰۴ وظیفه ی افتخار کردنش را به عهده بگیرد.

  19. امیدوارم حرف آدما از روی صدق دل باشه نه ریا……..

  20. با انتخاب حاج علی امامی راد مشت محکمی بر دهان قومیت گرایی و طایفه سالاری در سطح این شهرستان میزنیم . وعده ما ۱۲ اسفند – حاج علی امامی راد –
    امروز شما * فردا حاج علی امامی راد

  21. به امید تولدی دوباره فقط فقط ۱۷ روز دیگر تا پیروزی

  22. آخرش معلوم شد که آقای ملکشاهی یک اصلاح طلب است…………..

  23. ما ملت ایران به فتح علی شهبازی رای میدهیم. پس مشکل حله.

  24. ما تمامی دانشجویان دانشگاههای استان لرستان حمایت قاطعانه خود را از سرباز ولایت فقیه حاج علی مردمی راد اعلام میداریم .

    • ما اهالی ولایتمدار روستاهای جهارقلعه اعلام میداریم که تا پای جان همقدم وهمراه سرباز ولایت جاج علی امامی راد هستیم .

  25. در آغاز خداوند بزرگ را سپاس -سلامتی مقام معظم رهبری -جشن پیروزی حاج علی امامی راد در ۱۳ اسفند برادران عبدولی حمایت قاطع خود را از این برادر ولایی اعلام میداریم چرا که این موج عظیم طرفداران روز به روز در حال افزایش است وبرای همگان ثابت شده است.

  26. ماطوایف روستاهای آزادبخت ساری میران -باباقلی -حاجیمراد- شیخ احمد-کره پا-شوازبگ-وساکنین کوهدشت فقط به برادر عزیزمون حاج علی امامی راد رای میدهیم وتا آخرین نفس همراهیم.

  27. اگه جناب آقای حاج علی محمد سوری لکی پا به عرصه انتخابات میگذاشت شکی نداشت که با ایشون بودیم ولی با این شرایط با تمام وجود به برادر ولایتی وهمفکر خودمون حاج علی امامی رای میدهیم

  28. خوشبختی یعنی خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرام بخش دیگران باشد. حامیان بزرگمرد کوهدشتی مهندس کامیاب تیموری .باتمام وجود مخلصتیم .به امید موفقیتدر انتخابات

  29. یه حسی بهمون میگه که کامیاب تیموری خیلی آقاست خیلی…

  30. هرکس برعلیه مسئولین این مملکت شعار بگوید وبی قانونی کند با ید تنبیه شود

  31. ما مردم اولاد قباد پیشاپیش پیروزی اقای شاهرخی قبادی رابه ایشان وتمام عدالت خواهان کوهدشت و ایران تبریک می گوییم

  32. خدایا باز هم به امامی راد کمک کن تابجای به طایفه خدمت کردن به تمام ملت کوهدشت خدمت کند.یاابوالفضل(ع)

  33. سالاری شاهرخی. پیروزیت مبارک

  34. امامی در قلب مردم ولایتمدار کوهنانی جای دارد و به زودی میبینید که در کوهنانی چه زلزله ای رخ می دهد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.