- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس : ۲۲بهمن؛ پاسخ مقتدرانه ایرانیان به تحریم‌ها بود

[1]

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس هشتم در گفت‌وگو با  خبرگزاری خانه ملت [2]،‌ گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همانند سال‌های گذشته و حتی نسبت قبل بسیار با شکوه‌تر و با عظمت بیشتری برگزار شد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با گذشت ۳۳ سال از انقلاب جمهوری اسلامی، اعتقاد مردم به ولایتمداری و رهبری نه تنها کاهش نیافته بلکه بیشتر شده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن پیام‌های بسیاری برای کشورهای خاورمیانه و همچنین دشمنان انقلاب به دنبال داشته، گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی با شکوه روز گذشته، به دنبال رسیدن به هدف نابودی کوچکترین نقطه امید دشمنان ضد انقلاب هستند.

شاهرخی افزود:‌ بازتاب گسترده حضور پرشور مردم در رسانه ملی و جهانی پاسخی مقتدر برای مقابله با تحریم‌ها و مانع‌تراشی‌های دشمن است که هر سال با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، این پاسخ مقتدارانه به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس آگاهی سیاسی مردم نسبت به شرایط روز جامعه را بهترین بهانه و علت برای این حضور گسترده مردم بیان کرد که تبدیل به مانعی برای جوسازی سیاسی و اجتماعی و اقتصادی دشمنان در کشور خواهد شد.

وی یکی دیگر از پیام‌های حضور حماسی مردم در این راهپیمایی باعظمت را توجه به تهدیدات حداکثری آمریکا و نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی و فشار مضاعف آنها بر مردم، بیان کرد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: انقلاب ۳۳ ساله جمهوری اسلامی ایران به قدری با شکوه و تاریخ‌ساز بود که همچنان در تمام بیداری‌های اسلامی به عنوان یک الگوی مهم از آن یاد می‌شود، لذا طبیعی خواهد بود که مورد حمایت با شکوه مردم قرار گیرد./