تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

ملکشاهی: به اتهامات هر فردی از جمله رحیمی رسیدگی می‌شود / وزیر دادگستری: نام بردن از رحیمی به عنوان متهم قضائی اشتباه بود

  • کد خبر : 10407
  • 19 مهر 1391 - 15:27

  به گزارش میرملاس نیوز؛ وزیر دادگستری نام بردن از رحیمی به عنوان متهم قضائی توسط رئیس کمسیون قضائی را خلاف توصیه رهبر انقلاب دانست. سید مرتضی بختیاری ب اشاره به حضورش در کمیسیون قضائی مجلس گفت: گزارش منعکس شده اینجانب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در پاسخ به الیاس نادران متاسفانه با هدف […]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ وزیر دادگستری نام بردن از رحیمی به عنوان متهم قضائی توسط رئیس کمسیون قضائی را خلاف توصیه رهبر انقلاب دانست.

سید مرتضی بختیاری ب اشاره به حضورش در کمیسیون قضائی مجلس گفت: گزارش منعکس شده اینجانب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در پاسخ به الیاس نادران متاسفانه با هدف خاصی رسانه ای شده است .
وی با بیان اینکه انتظار نداشتم بحث این جلسه رسانه ای شود تصریح کرد: علیرغم اینکه امروز اینجانب در کمیسیون قضائی تاکید کردم مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قضائی در مشهد مقدس به مناسبت هفتم تیر فرمودند متهم تا زمانی که اتهامش در دادگاه صالحه احراز نشده است و حکمش قطعی نگردیده حق انعکاس نام او را ندارید اما آقای ملکشاهی رئیس کمسیون قضائی نام یک متهم را اعلام عمومی کرده است.
 وزیر دادگستری در ادامه با بیان اینکه توصیه رهبر انقلاب هم شرعی است و هم قانونی ادامه داد: از رئیس کمیسیون قضائی مجلس انتظار دارم اگر این خبر را اعلام نکرده اند به سرعت تکذیب و اگر اعلام کرده اند بداند که این اقدام خلاف نظر مقام معظم رهبری بوده است.
 گفتنی است الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: وزیر دادگستری با حضور در این کمیسیون در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در خصوص اتهامات معاون اول رئیس جمهور در پرونده بیمه تاکیده کرده است که قوه قضائیه در وقت مناسب به پرونده همه متهمان و مجرمان رسیدگی خواهد کرد.
الهیار ملکشاهی تاکید کرد: وزیر دادگستری در این نشست به نمایندگان اطمینان داد اگر فردی از جمله معاون اول رئیس جمهور متهم باشد دستگاه قضایی در موقع مناسب اتهامات وی را بررسی خواهد کرد.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۱
  1. نمیتوانی جناب ملکشاهی خودت را درگیر نکن قربان . این راسراسر مردم میدانند آقای ر . متهم است ولی کی جراتش داره …..

  2. بند ۱۴ از اصل ۳ قانون اساسی در بحث از وظایف دولت :
    …تأمین حقوق همه جانبه افراد از زن و مرد و ایجاد امنیت قضایی عادلانه برای همه و تساوی عموم در برابر قانون.

  3. جناب اقای ملکشاهی توان خودت را صرف رفع محرومیت در شهرستان بکار ببر حاکمیت از شما بیشتر دلسوز داره فکری به حال جوانان بیکار بکنید نه اظهارات جنجالی …………………

  4. اظهارات ملکشاهی در خصوص مسائل کلان کشوری نشان از عدم توفیق ایشان در رفع مشکلات شهرستان میباشد ……………………….اقای نماینده مشکلات ما اب شرب -جاده -اشتغال واعتیاد است نه

    • شهروند جان شما چطور به این نتیجه رسیدید!!!! مگر پرداختن به مسایل کلان کشور اشکال دارد. مگر نماینده کوهدشت نمی تواند در مسائل کشور دخالت کند؟ اگر نماینده ای نتواند در در مقابل مسئولین و وزرا قد علم کند چطور می تواند به مسائل شهرستان برسد و از آنها بودجه بگیرد برادرجان.

      • محمد جان بدان روستای رومیانی ما جاده اش همه ی وسایل نقلیه را نابود کرده است .اقای شهروندراست میگویند .تو چته اینقدر به خود میپیچی.نکنه تو هم معلمی و منتظر پست.اما بدان بخشنامه امده که حق عزل و نصب را از مدیران گرفته

  5. نماینده ما بجای رفع مشکل مردم به دنبال فرصت سوزیست این در حالیست که با وساطت اقای محمد زاده ملاقات نمایندگان استان با رحیمی محقق شد ونماینده ما بجای استفاده از موقعیت به حاشیه توجه میکند ………………….البته شاید در فکر فرصت سازی برای خود است در دولت اینده ……………….

  6. متاسفم برای آقای ملکشاهی .گنده تر از ایشان به خاطر اتهام زنی در سپهر سیاسی کشور امروز گم شده اند.مثل توکلی که اعتبار نامه اش آخر همه تایید شد ونادران که امروز نامی ندارد ونفر بیست وهشتم تهران شدبعد هم معلوم شد علت جنجال سازیها برخی رانت خواریها بود. نماینده ما نباید فریب چهره های سوخته سیاست را بخورد مردم منتظرند اقدامی عملی برای رفع محرومیت کوهدشت ببینند.به نظرم مهمترین بیلان کار ایشان فعلا عوض کردن تعدادی رییس اداره در کوهدشت باشد.باید فکر نان بود که…راستی آقای ملکشاهی نپرسید که نادران در کدام جبهه جابباز شده است؟!آقای ملکشاهی باید هوشیار تر از اینها باشد.

  7. جناب اقای محمد -با سلام چراغی به خانه رواست به مسجد ….-نماینده محتذرم از این اظهارات حاشیه ای فقط به دنبال رسانه ای کردن خود میباشد نه رفع مشکل -اوخودش هم میداند که اگر واگر اقای رحیمی متهم با شد در حد تقابل با او نیست وبا واسطه اورا ملاقات میکند …………..

  8. ملکشاهی هنوز تکلیفش با خودش روشن نیست که اصلاح طلب است یا اصولگرا

    • تو نمیدانی همه میدونن اقای ملکشاهی که جانم به فدایش باد یک اصولگرایی ارزشی پیرو مقام معظم رهبری و درخط امام هستند

  9. حتما دوستی وعباسی فرد هم پیرو ناب رهبری اند!

  10. این چند روز نمایندگی این اقا هم میگذرد وکوهدشت می ماندو یک اقیانوس از مشکلات …….آری از ماست که بر ماست …ضمنا گروهی که آقای ملکشاهی از آن دست گرفته شانسی برای آینده ندارد……………

  11. آقای آ نماینده اصولگرای اصلاح طلب است . جانت بفدایش

  12. توصیه من به جناب آقای ملکشاهی اینه که خودشو زیاد با دولتی ها درگیر نکنه . بهتره با اونا دوست بشه تا سر کیسه رو شل کنن واسه کوهدشت . این درگیری رو بذاره واسه جاههای برخوردار . نه مثل آقای امامی در دولت خاتمی که همش تنش ایجاد میکرد . هرچند به حق هم ایجاد میکرد . اما در درجه اول باید به مشکلات شهر خودمون بپردازیم چون دامنه محرومیت خیلی وسیعه

  13. اولا حسن آقاجان آقای ملکشاهی موضع خودشومشخص کرده که مستقل ومطیع رهبرانقلابه .. وبقیه دوستان اگر آقای ملکشاهی دنبال این قضایا نباشه کی مسئوله جلوگیری کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. آقای الماسی شب دراز است و قلندر بیدار تا/الان دست شما بوده چه گلی به سر کوهدشت زدید؟ نترس هرچی باشه بدتر از دوره های قبل نیست

  15. آقای ملکشاهی لطفاً اول مشکلات استان را پیگیری بفرمایید. بعداً به جنجال سیاسی بپردازید
    ما مشکلات اساسی تری داریم

  16. خوبه که نماینده شهرمون مثل قبلیا کارش تو مجلس فقط چرت زدن، نیست.. ولی بهتره به مسائل دیگه از جمله مشکلات شهرمون هم برسن..
    موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.