تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مدیرعامل استیل آذین گهر لرستان: تنش‏ها از بین برود تا در استان بازی کنیم

  • کد خبر : 10413
  • 19 مهر 1391 - 17:11

مدیرعامل استیل آذین گهر لرستان: تنش‏ها از بین برود تا در استان بازی کنیم گهر تیم ملی لرستان است مدیرعامل جدید استیل آذین گهر لرستان بر وحدت و همدلی مردم و مسوولان این استان برای موفقیت گهر تأکید کرد. رضا آیت‎ الله‎ زاده در گفت وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، با تأکید بر اینکه باید […]


مدیرعامل استیل آذین گهر لرستان:
تنش‏ها از بین برود تا در استان بازی کنیم
گهر تیم ملی لرستان است

مدیرعامل جدید استیل آذین گهر لرستان بر وحدت و همدلی مردم و مسوولان این استان برای موفقیت گهر تأکید کرد.

رضا آیت‎ الله‎ زاده در گفت وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، با تأکید بر اینکه باید هرجور شده از امتیاز میزبانی بهره ببریم، افزود: فعلاً که ورزشگاه دورود آماده نیست و اجازه نمی ‎دهند آنجا بازی کنیم اما استادیوم تختی خرم‏ آباد مشکل ندارد و می ‎توانیم دیدارها را در این ورزشگاه برگزار کنیم تا مردم از بچه‏ خودشان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه هر وقت ورزشگاه تختی دورود آماده شود، بازی‏ها به آنجا انتقال داده می ‎شود، خاطرنشان کرد: آقای هدایتی قول داده، کمک کند تا ورزشگاه دورود درست شود اما در حال حاضر باید تنش‎های به وجود آمده از بین برود و همه مردم و مسوولان استان لرستان باید با وحدت و همدلی به موفقیت گهر کمک کنند.

آیت‎ الله ‎زاده با بیان اینکه فاصله خرم‎ آباد تا دورود ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر است، ادامه داد: چرا با وجود این شرایط باید هواداران تا کرج بروند و فقط ۴ هزار نفر از نزدیک بازی تیم‎شان را ببینند در حالی که اگر بازی‎ها در خرم‎ آباد باشد ۲۵ هزار نفر به ورزشگاه می‏ آیند.

مدیرعامل سابق کوثر لرستان اضافه کرد: هواداران استقلال و پرسپولیس وقتی پای تیم‎ملی وسط بیاید، متحد می‎ شوند و همه از تیم‎ملی حمایت می‎ کنند و الان گهر تیم ملی لرستان است و همه باید به این تیم کمک کنند.

وی با اشاره به شایعاتی که در اطراف تیم شنیده می ‎شود، عنوان کرد: شایعه، باطل است و هر کسی از قول من و هدایتی حرف می‌ زند دروغ است. ما می ‏خواهیم تیم را در استان نگه داریم و به هیچ‏وجه این شایعات صحت ندارد اما متأسفانه قبلاً این کار را هم با کوثر کردند.

آیت‎ الله‎ زاده با بیان اینکه تماشاچیان لرستانی از بهترین‎های ایران هستند، به دوران حضورش در این استان با تیم کوثر اشاره کرد و یادآور شد: آن زمان وقتی ۲۵ هزار نفر برای بازی‎های لیگ دسته اول به ورزشگاه می‏ آمد حتی اگر تیم نتیجه نمی‎ گرفت کوچکترین مشکل به وجود نمی‎ آوردند اما امروز تیم‎های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس کمی که به بحران می ‎روند هواداران شعارهای حیا کن و… می‎دهند و ادب هواداران لرستانی به ذات مردم این استان برمی‎ گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه آقای مظلومی و پورمند تا یک هفته آینده باید ۴ بازیکن جدید به تیم اضافه کنند، اظهار کرد: برای تقویت نقاط ضعف تیم چند بازیکن در نظر گرفته شده‏ اند که اگر اسم آنها را بیاورم قیمت‎شان زیاد می‎ شود. بازیکن زیاد نداریم و نمی ‏توانیم با همین بازیکنان موفق شویم.

مدیرعامل استیل آذین گهر لرستان گفت: ما مخلص همه مردم استان به ویژه دورودی‎ها هستیم و وقتی به ما گفتند کلمه «گهر» در اسم تیم باشد قبول کردیم. به قصد خدمت آمده‏ ایم و هدایتی خودزنی نکرده و می‎ گوید دلم به این خوش است که هزینه می‎ کنم تا مردم لرستان شاد شوند.

وی گفت: در ۳ سالی که اینجا هستیم تشکیل تیم‎های پایه گهر از برنامه ‏های درازمدت ماست و بهترین پشتوانه برای تیم، جوانان این استان هستند و در برنامه کوتاه‎مدت قصد داریم از بازیکنان لرستانی در تیم استفاده کنیم.

آیت‎ الله‎ زاده در ادامه یادآور شد: نیمکت قوی تیم مقابل را از کار می‏اندازد، الان سردار میرزایی را آورده‎ ایم که از کهنه‎کارترین افراد فوتبالی کشور است که یا مدیر اجرایی می ‎شود یا سرپرست و همچنین آقای قدوسی هم که از قدیمی‎های فوتبال است به کادر اضافه می ‌شود.

وی با قدردانی از شهرداری دورود که تا حالا تیم را نگه داشته ‏اند، خاطرنشان کرد: آنها تمام تلاش‎شان را به کار گرفتند اما هزینه ۵ میلیارد تومانی در لیگ برتر، کاری حرفه‏ ای است و کار آدم آماتور نیست. خیلی دوست داشتند تیم را نگه دارند اما به سبب مشکلات مالی نمی‏توانستند و مجبور بودند تیم را واگذار کنند.

آیت ‎الله‎ زاده با بیان اینکه خودم درد بی‎پولی را در زمان کوثر کشیده‏ام، تأکید کرد: هر کسی که با تیم قرارداد دارد اگر خواست به همکاری ادامه دهد که چه بهتر و اگر نخواست ما پول قرارداد را می‎‏دهیم. هدایتی نمی‎ خواهد نان کسی را قطع کند بلکه می‎ خواهد نانی اضافه کند و حتی بدهکاری شهرداری به هتل را هم پرداخت می‎ کنیم.

مدیرعامل استیل آذین گهر لرستان در پایان از همه کسانی که برای تیم گهر زحمت کشیده ‏اند تشکر و ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی اندیشیده شده، تیم در لیگ برتر بماند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. به امید روزهای خوب برای گهر لرستان

  2. اقای هدایتی مردم دورود سالها در هر شرایطی این تیم را حمایت کرده اند تا این تیم به اینجا رسیده است و شما خیلی راحت نام دورود را از این تیم حذف میکنید به نظر شما اگر خانواده ای برای بزرگ کردن فرزند خود با مشکل مالی مواجه شد کسی که به عنوان حامی می خواهد به این بچه کمک کند ابتدا نام پدر او را از شناسنامه بچه حذف می کند اقای هدایتی به جای این کار از این تیم به صورت واقعی حمایت کنید تا هواداران هم با تمام وجود از این تیم و شما حمایت کنند من پیشنهاد می کنم نام این تیم را استیل اذین دورود بگذارید و خیالتان راحت باشد که مردم دورود و لرستان با تمام وجود از این تیم حمایت خواهند کرد

  3. شما خیلی خودخواه هستید اسم شهرتان ازاستان مهمتره بعدانتظارحمایت هم استانی خودرادارید متاسفم براافکار اینچنین اگرجای مسئولین استان بودم به هیچ عنوان اجاز ه بازی کردن تیمتان در استان رانمیدادم تافقط برای این فصل حضورتان درلیگ برتربه استان البرز برید تا پدر را جلوی چشم فرزند کتک بزنند

  4. پدر مادر من لرن ولی من تهران دنیا اومدم و زندگی می کنم
    آقا یه روز رفتم ورزشگاه آزادی با چشای خودم دیدم تماشاگرای گهر چجوری لر بازی
    ورزشگاه رو گذاشتن رو سرشون
    ببخشی این چیزا رو می گم ولی یه ذره فرهنگ چیز بدی نیست
    من سالی ۲ بار میام کوهدشت افسوس می خورم
    مردم خیلی راحت آشغالاشونو میندازن تو جوب آب و ….
    لرستان اول باید خیلی از مسائل رو حل کنه بعد بیاد امتیاز میزبانی بخواد
    والا حق دارن
    امیدوارم همه چی درست بشه

    • آقا اشکان جالبتر اینه که در حین بازی تماشاچیا شعار می دن:
      برنده یا بازنده آخر بازی جنگه!!!
      اول باید اصلاح فرهنگی اتفاق بیافته!

    • دوست عزیز پدر ومادرت لر هستن !!!!! خودت لر نیستی یقین داشته باش فرهنگ لرستان بالاترین فرهنگ هستش که بخوای از توی جوی آب و آشغال خیابان فرهنگ رو تشخیص بدی وپیدا کنی ومردم لر خونگرم ومتعصب و باغیرت هستن. کلاس برای خودت نذار فرهنگ این استان این بوده که هیچ اجنبی در طول تاریخ نتونسته مردم لرستان رو تحت سلطه واستعمار خودش در بیاره

      • آقای فرشید قبول، ولی بدبخترین مردم و محرومترین مردم هم مال لرستانه!
        چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        به نظرت چرا؟

      • آقا فرشید با فرهنگ دوست داشتنی عزیز
        منم درسته لرستان دنیا نیومدم و اونجا بزرگ نشدم ولی به هر حال اصالتم به اونجا بر میگرده
        پس من قصد تحقیر لرها رو نداشتم و نخواستم واسه خودم کلاس بذارم و سالی هم دو سه دفعه میام اونجا
        مطمئنم اگه شما هم ۲۰ سال تو تهران زندگی کنی این دیدگاه رو پیدا می کنی
        بدون شک
        داداش این آی دی منه اگه دوست داشتی بیا یاهو مسنجر یه گپی بزنیم:
        agh.1992

    • لازم نیست افسوس بخوری.میتونی سالی ۲ بار هم کوهدشت نیای.الیته اگه بتونی از هر روز خوردن کباب تعطیلات عید بگذری

      • سالی ۲ بار هم فقط به خاطر آبشار بیشه ، غار سیمره و طبیعت شیرِز میام
        پسر شیرِز فوق العادس !!!
        هر چند که به و سربند و درکه و آب و آتش ما نمیرسه ولی خیلی باحاله
        من خیلی حال کردم

  5. سلام
    آقایان نام تیم گهر رو عوض کنن وهرچی میخوان بزارن بجز لرستان تا ما خرم آبادیها تعصب این تیم را نکشیم اعلام کنید جز لرستان نیستید که ما هم بگیم این تیم لرستان نیست با این نتایجش که وقتی که ورزشگاه تختی خرم آباد بازیهای خیبر وفجر وتربیت با تیمهای بزرگی همچون استقلال وپرسپولیس و… میزبانی کرده ویکی از قدیمی ترین ورزشگاههای کشور و از استاندارد مطلوبی در استان برخورداره چرا واقعا مسئولان دورودی حاضرن در استان دیگری که کیلومترها فاصله داره بازی کنن وهمش هم باخت بدن متاسفانه عده ای از شهرهای استان گویی نمیخوان جز لرستان باشند . چون لرستانی غیرت داره

  6. آقا یک کلام اگه تیم مال استان باشه حمایتش میکنیم یعنی استیل آذین لرستان وگرنه بیخیال…

  7. آقایان درودی، هدایتی از دست شماها فرار کرد، حالا بیاید تیمداری کنید!!!!!!!!!!!!!
    قائدرحمت بیا تیمداری کن!!
    دیگه تموم شد، آخرین شانس دیده شدن مردم لرستان تموم شد!
    سالها بگذره دیگه هیچوقت نمی تونیم توجه مسئولین به فقری که لرستان دراه جلب کنیم!
    تموم شد!
    تموم!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.