- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیرعامل استیل آذین گهر لرستان: تنش‏ها از بین برود تا در استان بازی کنیم

[1]
مدیرعامل استیل آذین گهر لرستان:
تنش‏ها از بین برود تا در استان بازی کنیم
گهر تیم ملی لرستان است

مدیرعامل جدید استیل آذین گهر لرستان بر وحدت و همدلی مردم و مسوولان این استان برای موفقیت گهر تأکید کرد.

رضا آیت‎ الله‎ زاده در گفت وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، با تأکید بر اینکه باید هرجور شده از امتیاز میزبانی بهره ببریم، افزود: فعلاً که ورزشگاه دورود آماده نیست و اجازه نمی ‎دهند آنجا بازی کنیم اما استادیوم تختی خرم‏ آباد مشکل ندارد و می ‎توانیم دیدارها را در این ورزشگاه برگزار کنیم تا مردم از بچه‏ خودشان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه هر وقت ورزشگاه تختی دورود آماده شود، بازی‏ها به آنجا انتقال داده می ‎شود، خاطرنشان کرد: آقای هدایتی قول داده، کمک کند تا ورزشگاه دورود درست شود اما در حال حاضر باید تنش‎های به وجود آمده از بین برود و همه مردم و مسوولان استان لرستان باید با وحدت و همدلی به موفقیت گهر کمک کنند.

آیت‎ الله ‎زاده با بیان اینکه فاصله خرم‎ آباد تا دورود ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر است، ادامه داد: چرا با وجود این شرایط باید هواداران تا کرج بروند و فقط ۴ هزار نفر از نزدیک بازی تیم‎شان را ببینند در حالی که اگر بازی‎ها در خرم‎ آباد باشد ۲۵ هزار نفر به ورزشگاه می‏ آیند.

مدیرعامل سابق کوثر لرستان اضافه کرد: هواداران استقلال و پرسپولیس وقتی پای تیم‎ملی وسط بیاید، متحد می‎ شوند و همه از تیم‎ملی حمایت می‎ کنند و الان گهر تیم ملی لرستان است و همه باید به این تیم کمک کنند.

وی با اشاره به شایعاتی که در اطراف تیم شنیده می ‎شود، عنوان کرد: شایعه، باطل است و هر کسی از قول من و هدایتی حرف می‌ زند دروغ است. ما می ‏خواهیم تیم را در استان نگه داریم و به هیچ‏وجه این شایعات صحت ندارد اما متأسفانه قبلاً این کار را هم با کوثر کردند.

آیت‎ الله‎ زاده با بیان اینکه تماشاچیان لرستانی از بهترین‎های ایران هستند، به دوران حضورش در این استان با تیم کوثر اشاره کرد و یادآور شد: آن زمان وقتی ۲۵ هزار نفر برای بازی‎های لیگ دسته اول به ورزشگاه می‏ آمد حتی اگر تیم نتیجه نمی‎ گرفت کوچکترین مشکل به وجود نمی‎ آوردند اما امروز تیم‎های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس کمی که به بحران می ‎روند هواداران شعارهای حیا کن و… می‎دهند و ادب هواداران لرستانی به ذات مردم این استان برمی‎ گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه آقای مظلومی و پورمند تا یک هفته آینده باید ۴ بازیکن جدید به تیم اضافه کنند، اظهار کرد: برای تقویت نقاط ضعف تیم چند بازیکن در نظر گرفته شده‏ اند که اگر اسم آنها را بیاورم قیمت‎شان زیاد می‎ شود. بازیکن زیاد نداریم و نمی ‏توانیم با همین بازیکنان موفق شویم.

مدیرعامل استیل آذین گهر لرستان گفت: ما مخلص همه مردم استان به ویژه دورودی‎ها هستیم و وقتی به ما گفتند کلمه «گهر» در اسم تیم باشد قبول کردیم. به قصد خدمت آمده‏ ایم و هدایتی خودزنی نکرده و می‎ گوید دلم به این خوش است که هزینه می‎ کنم تا مردم لرستان شاد شوند.

وی گفت: در ۳ سالی که اینجا هستیم تشکیل تیم‎های پایه گهر از برنامه ‏های درازمدت ماست و بهترین پشتوانه برای تیم، جوانان این استان هستند و در برنامه کوتاه‎مدت قصد داریم از بازیکنان لرستانی در تیم استفاده کنیم.

آیت‎ الله‎ زاده در ادامه یادآور شد: نیمکت قوی تیم مقابل را از کار می‏اندازد، الان سردار میرزایی را آورده‎ ایم که از کهنه‎کارترین افراد فوتبالی کشور است که یا مدیر اجرایی می ‎شود یا سرپرست و همچنین آقای قدوسی هم که از قدیمی‎های فوتبال است به کادر اضافه می ‌شود.

وی با قدردانی از شهرداری دورود که تا حالا تیم را نگه داشته ‏اند، خاطرنشان کرد: آنها تمام تلاش‎شان را به کار گرفتند اما هزینه ۵ میلیارد تومانی در لیگ برتر، کاری حرفه‏ ای است و کار آدم آماتور نیست. خیلی دوست داشتند تیم را نگه دارند اما به سبب مشکلات مالی نمی‏توانستند و مجبور بودند تیم را واگذار کنند.

آیت ‎الله‎ زاده با بیان اینکه خودم درد بی‎پولی را در زمان کوثر کشیده‏ام، تأکید کرد: هر کسی که با تیم قرارداد دارد اگر خواست به همکاری ادامه دهد که چه بهتر و اگر نخواست ما پول قرارداد را می‎‏دهیم. هدایتی نمی‎ خواهد نان کسی را قطع کند بلکه می‎ خواهد نانی اضافه کند و حتی بدهکاری شهرداری به هتل را هم پرداخت می‎ کنیم.

مدیرعامل استیل آذین گهر لرستان در پایان از همه کسانی که برای تیم گهر زحمت کشیده ‏اند تشکر و ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی اندیشیده شده، تیم در لیگ برتر بماند.