تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

محمدزاده خبر داد: توزیع کاغذ ارزان برای روزنامه های سراسری از روز شنبه

  • کد خبر : 10535
  • 21 مهر 1391 - 0:54

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع کاغذ ارزان زیر قیمت بازار برای روزنامه‌‌ها از شنبه آینده خبر داد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،محمد جعفر محمدزاده  با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌منظور تامین بخشی از نیازهای روزنامه‌های سراسری کشور و نیز تنظیم بازار […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع کاغذ ارزان زیر قیمت بازار برای روزنامه‌‌ها از شنبه آینده خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،محمد جعفر محمدزاده  با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌منظور تامین بخشی از نیازهای روزنامه‌های سراسری کشور و نیز تنظیم بازار و قیمت کاغذ روزنامه تصمیم به توزیع کاغذ زیر قیمت بازار برای روزنامه ها گرفته‌ایم.

وی گفت:‌ مدیران مسوول روزنامه‌های سراسری می‌توانند از روز شنبه با مراجعه حضوری به موسسه نشرآوران حواله کاغذ را دریافت کنند.

محمدزاده با بیان این‌که این کاغذها تولید داخل هستند، تصریح کرد: طبق شرح وظایف و روال گذشته وزارت ارشاد، معاونت مطبوعاتی وظیفه توزیع کاغذ مطبوعاتی را بر عهده ندارد، اما تصمیم گرفته شده به منظور تسهیل فعالیت مطبوعاتی همکاران رسانه‌ای و چاره اندیشی برای یاری رساندن به مطبوعات که وظیفه خطیری در فضای فرهنگی کشور به عهده دارند این اقدام انجام شود.

وی افزود: به هر روی اهالی مطبوعات شرایط دشواری را به لحاظ اقتصادی تحمل می کنند و امیدواریم این اقدام بتواند برای حل بخشی از مشکلات موثر باشد.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد قیمت کاغذ تهیه شده را پایین‌تر از بهای کنونی بازار دانست و گفت: مقادیری کاغذ روزنامه تهیه شده که از این طریق در بین روزنامه‌های سراسری توزیع خواهد شد.

پیش از این با پیگیری‌های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و مصوبه دولت، تعرفه واردات کاغذ صفر شده بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.