تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

شستشوی خودرو با آب شرب، ۸۰۰ هزار تومان

  • کد خبر : 105498
  • 24 تیر 1398 - 8:34

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از شستن خودرو با آب شرب در استان انتقاد کرد و گفت: هزینه این کار معادل ۸۰۰ هزار تومان است. حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: متأسفانه برخی شهروندان به شستن خودرو با آب شرب مبادرت می‌کنند که این کار نگران‌کننده است. وی تصریح […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از شستن خودرو با آب شرب در استان انتقاد کرد و گفت: هزینه این کار معادل ۸۰۰ هزار تومان است.
حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: متأسفانه برخی شهروندان به شستن خودرو با آب شرب مبادرت می‌کنند که این کار نگران‌کننده است.
وی تصریح کرد: برای شستن هر خودرو با آب شرب به طور میانگین حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ لیتر آب مصرف می‌شود که اگر این‌ها را در داخل یک بطری آب ۱٫۵ لیتری بریزیم، می‌شود ۴۰۰ بطری که در حال حاضر قیمت هر بطری آب در بازار ۲۰۰۰ تومان است.
کرموند اضافه کرد: به این ترتیب برای شستن هر خودرو با آب شرب، ۸۰۰ هزار تومان به همین راحتی هزینه می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تأکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم که از شستن خودرو با آب شرب خودداری کنند و ماشین را به کارواش ببرند.
وی بیان کرد: شرایط آب در کشور به گونه‌ای است که باید در بحث مدیریت مصرف اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا به مشکل نخوریم.
کرموند گفت: باتوجه به افزایش مصرف ۱۰ درصدی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش در استان، اگر شهروندان در بحث مصرف رعایت نکنند امکان اینکه در مناطقی به مشکل بخوریم، وجود دارد.

انتهای پیام انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=105498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.