کد خبر : 10592
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 520 بازدید

گزارش تصويري /معضلي بنام قطع درختان در كوهدشت

عكاس : بيات آزادبخت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عكاس : بيات آزادبخت

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

بدبین در گفته :

این هم هنر شهرداری کوهدشته – چاله چوله ها را که درست نمیکنن هیچ دارن فضای سبز رو هم نابود می کنن

[پاسخ]

اونا در گفته :

صحبت از پژمردن یک برگ نیست

وای جنگل را بیابان می کتتد…

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

شهردار مي خواهد زغال بفروشه فردا هم نبود خيابا ن محله ماست

[پاسخ]

آشنا در گفته :

حالا دیگه همه مشکل ها حل شده بجز قطع درختان!موضوع که نباشه صحبت درختان قطع شده ده سال پیشو وسط میکشن.معضل بزرگیست!!!

[پاسخ]

مريم پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۴ مهر , ۱۳۹۱ ۰۷:۵۶:

دمت گرم.جالب اينجاس هيچ كاري ام جزغصه خوردن بلدنيستن..

[پاسخ]

كوهدشت در گفته :

با ياري شهرداري كوهدشت به زودي شاهد ايجاد اولين كوير در غرب كشور خواهيم بود . باتشكر اززحمات شوراي شهر وشهرداري

[پاسخ]

مصطفی خدایگان در گفته :

ممنون آقای بیات.. در همین عکسها که با محوریت قطع درختان تهیه شده، افتضاحات دیگری از شهرداری دیده می شود؛ بولوارهای ویران شده، خیابانهای درب و داغان، جدول ها و جوب های کثیف و زشت، زباله دان های خیابانی و خودجوش! پیاده روهای ترسناک، کثیفی وحشتناک سطح شهر و…
یعنی اگه شهرداری نداشتیم اوضاع انقد بد نبود بخدا!!

[پاسخ]

مريم پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۴ مهر , ۱۳۹۱ ۰۷:۵۳:

شهرداري لقمانه مگه ؟!كه كارشم مثل كاراون باشه؟!

[پاسخ]

مرتضا خدایگان / سرویس ادبی در گفته :

محمد باقر!
درخت ها را که بریدند
چیزی به جای آن ها نکاشتند
هر روز عصر
سایه ها گِرد می آیند
و برای درخت هاشان گریه می کنند
محمد باقر!
احساس درختی را دارم که در مسیر کارخانه ی چوب بری
قرار گرفته است…
.
.
.
( زنده ياد بروسان – مرثيه براي درختي كه به پهلو افتاده است – ص 37 )
چيزي به جاي آنها نكاشتند
چيزي به جاي آنها نكاشتند

[پاسخ]

توجه توجه
توجه مردم لرستان
کوهدشت شهر جنگل و شیرز شهر درختان آسمان خراش به کویر دشت تغییر نام داد
مسولین شهرداری فعل خراب کردن را به خوبی صرف کردند و کمک های همه جانبه ی مردم را برای بهتر صرف کردن این واژه ی کاربردی با قدمت چند ده ساله را خواستار شدند

[پاسخ]

مريم پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۴ مهر , ۱۳۹۱ ۰۷:۵۱:

ايناروبه اونايي بگوكه فقط شعارميدن..!مثل خودت.

[پاسخ]

sadegh پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱ آبان , ۱۳۹۱ ۱۰:۲۳:

باز خوبه اقای عجم شعا میده ولی شما شعار که هیچ نمیدین تشویقشونم میکنید باتشکر

[پاسخ]

نسل سوخته در گفته :

حداقل یک نهال به جاشون بکارن

[پاسخ]

.خشم توده در گفته :

سو مدیریت نه درخت میشناسد نه ادم

[پاسخ]

داریوش در گفته :

شاید بهتره یکطرفه به قاضی نریم و همه چیز رو به مدیران نسبت ندیم، چون مدیران از بین خود ما انتخاب میشن و خیلی از خود ما متفاوت و جدا نیستن . شاید بهتره به جای اینکه مکررا بگیم مدیران نالایق،سو مدیریت و …بهتره راهکاری ارائه بدیم مثل دوست عزیزمون “نسل سوخته” … هرچند حدس میزنم قطع این درختان به سبب خشک بودن درختانه و این کارو شهرداری تقریبا هر ساله تو ی فصل خاصی انجام میده که درصورت جایگزینی نهال میتونه مدیریت باشه نه سومدیریت…

[پاسخ]

مريم در گفته :

به درك…به قول اقاي عصباني الكي حرف نزنيدتوروخدا….
براي من يكي اصلا مهم نيس….
تاچيزي ميشه همه مدعي ميشن هيچ كاري ام جز
افسوس خوردن ندارن…

[پاسخ]

asabani پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۴ مهر , ۱۳۹۱ ۱۷:۱۳:

mamnoonam!!

[پاسخ]

قاسم نوری در گفته :

یه جورایی باید به همه حق داد چون هر کس از دیدگاه خویش دلیل خاصی می پروراند، دیدگاه های متفاوت،دلیلهای متفاوت، هدف های متفاوت ، انتظارات متفاوت، کنش و واکنش های افراد غیر معمول(خاص)، اینها همه دلایلی هستند که مردم ما متاسفانه در چهارچوب آن غوطه ورندو قادر به بیان واقعیت و حل مسئله نیستند و راه کار را فقط در تنازع می بینند.متاسفانه
پس به امید داشتن شهری آباد در اینده ای نزدیک …

[پاسخ]

زاکرس در گفته :

طاها جان و دیگر دوستان بدانید که قطع درختان بدلیل خشک بودن آنها انجام گرفته که در فصل پاییز و زمستان بدلیل باد و باران امکان افتادن آنها و تخریب وجود دارد . خیلی خوبه قضاوت عجولانه در هیچ موردی نکنیم پیشناد سازنده انتقاد واقعی با شناخت کافی آری ولی قضاوت بدون شناخت هرگز.

[پاسخ]

سوری در گفته :

آقای آزادبخت کاش گوش شنوایی بود… اون وقت زحمتای شمام بی نتیجه نبود.

[پاسخ]

رامین خوشناموند در گفته :

مردم کوهدشت لیاقتشون همینه .اقیانوسشون درست کنه….متاسفم بخدا

[پاسخ]

پس اگه درختارو قطع نکنن
ماشین دارایی که پیاده روها رو ملک شخصی خود میدونن
آفتاب خوب نمی افتد روی لباسهای خیسشان
که روی طناب است در خیابان.

بیات جان!

[پاسخ]

ايام. ن در گفته :

به كي عقده دارين رو ي اين بي زبونا خالي ميكنين …………

[پاسخ]

نوشین در گفته :

خب اگه درختارو قطع نکنن، پس شهرداری صندلی از کجا تهیه کنه؟؟؟ مبلمان شهر ما رو این درختهای نصفه تشکیل میدن…!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]