تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

زمینه سازی برای حضور حداکثری و دشمن شکن مردم در انتخابات، رکن اصلی اطلاع رسانی در ایرنا است

  • کد خبر : 1060
  • 25 بهمن 1390 - 0:50

به گزارش میرملاس نیوز ،رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان گفت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی دولت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای مشارکت حداکثری و حضور دشمن شکن مردم در انتخابات، اطلاع رسانی منسجم و هدفمندی را براساس اصول محوری سرعت، صحت و دقت در دستور کار خود قرار داده است…

 

زمینه سازی برای حضور حداکثری و دشمن شکن مردم در انتخابات، رکن اصلی اطلاع رسانی در ایرنا است.

 

‘محسن فتاحی’ روز دوشنبه در ششمین گردهمایی مسئولان دفاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس نهم، شرایط کاری ویژه ای برای رسانه ها فراهم شده، افزود: ایجاد فضای تعامل و همدلی ، تلاش برای جلب اعتماد عمومی جامعه و اطمینان بخشی در زمینه امانتداری و قانونمداری مجریان و برگزارکنندگان انتخابات، وظیفه خطیری است که رسانه ها به ویژه ایرنا دراین شرایط برعهده دارند.ششمین گردهمایی مسئولان دفاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به منظور برنامه ریزی و تدوین سیاست ها و برنامه های کاری در راستای ایجاد تعامل و انسجام بیشتر در راستای اجرای بهتر فعالیت های مرتبط با اطلاع رسانی و انعکاس اخبار در خرم آباد برگزار شد.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور دشمن شکن مردم در انتخابات برای خنثی کردن تمامی توطئه های استکبار علیه کشور، افزود: دراین میان نقش رسانه ها برای ایجاد فضای امن و آرام و بدور از تنش به منظور انتخابی درست و برگزاری انتخاباتی سالم و زمینه سازی برای فراهم کردن بستر مشارکت همه جانبه و گسترده مردم، بسیار مهم و غیرقابل انکار است.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان افزود: ایرنا خود را بازوی دولت در زمینه خدمت رسانی به مردم می داند و برهمین اساس تلاش می کند ضمن بیان خدمات و تلاش های گسترده انجام شده برای رفاه مردم، مشکلات و برخی کاستی های موجود را نیز برای رفع و اصلاح امور انعکاس دهد.

به گفته وی، با توجه به رسالت سنگین ایرنا در بحث انعکاس و اطلاع رسانی اخبار، توجه توامان به دو مقوله توسعه کمی و کیفی اخبار بسیار ضروری است.

فتاحی ، اطلاع رسانی دقیق، امانتداری، تاکید بر صحت و دقت در انتقال اخبار و همراهی در جهت پیشرفت و توسعه استان را از اهداف اصولی ایرنا عنوان کرد و افزود: به طور قطع تلاش فعالان عرصه رسانه به ویژه خبرنگاران ایرنا، در تسهیل روند رشد و توسعه همه جانبه استان و کشور اثرگذار است.

فتاحی در ادامه بر تلاش بیشتر خبرنگاران برای نگارش بهتر، توجه به اصول حرفه ای خبر نویسی، کاربردی کردن خبرها، پرهیز از کلی گویی و شعارگرایی، تلاش برای انتقال مسایل و مشکلات از طریق گزارش های خبری منسجم و کامل، دوری از نقدهای غیرمنصفانه و یکطرفه و توجه به مبحث عکس و گزارش تصویری در انتقال مفاهیم به عنوان ضروریات موفقیت در این عرصه، تاکید کرد.

در ادامه این گردهمایی ، با بررسی روند برگزاری انتخابات در حوزه های مختلف استان، برنامه و شیوه کاری ایرنا به منظور پوشش کامل و مستمر رویدادهای مرتبط با انتخابات در استان تهیه و تدوین شد

دیدار مسئولان دفاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی با معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان به منظور آشنایی با مطالبات و انتظارت مجریان انتخابات برای تححق اهداف برگزاری انتخابات در حضور و مشارکت حداکثری مردم، آخرین برنامه ششمین گردهمایی نمایندگان خبری ایرنا در استان لرستان است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=1060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. فقط امامی راد

  2. فقط حاج الهایار ملکشاهی

  3. فقط ملکشاهی

  4. اگه میخواهید مشکلی حل شود بیاید دست در دست هم دهیم به مهر وبا هم یک نفر که لیا قت نمایندگی دارد بفرستیم من نظرم ملکشاهی هست شما چی

  5. سلام
    دوست عزیز آقای آزادبخت چرا کامنت بنده رو نمایش ندادی؟
    فکر نمیکنم مطلب ناروایی نوشته باشم

  6. درود بر امامی راد ، این بزرگ مرد ……………

  7. قبادی تنها کاندیدای پیرو ولایت درکوهدشت پیروزیت مبارک

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.