تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آقا محمدی : بازاریان در جریان نوسانات ارز به موقع از فتنه‌گران جدا شدند

  • کد خبر : 10606
  • 23 مهر 1391 - 1:25

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازاریان باتوجه به ریشه‌ای که در انقلاب دارند، در جریان نوسانات بازار ارز سریعاً متوجه موضوع شده و با موقعیت‌سنجی، صف‌شان را از فتنه‌گران جدا کردند. ابراهیم‌آقا محمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازاریان باتوجه به ریشه‌ای که در انقلاب دارند، در جریان نوسانات بازار ارز سریعاً متوجه موضوع شده و با موقعیت‌سنجی، صف‌شان را از فتنه‌گران جدا کردند.

ابراهیم‌آقا محمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره اقدام شایسته بازاریان در اظهار برائت از برخی افراد سودجو در جریان سفرشان به خراسان شمالی، اظهار داشت: امروز در کل جهان کسی به عنوان هدایتگر کشور وجود دارد که در زمان ایجاد مشکل او رهنمودی بدهد، حتی در برخی از کشورها که احزاب مخالف وجود دارند، می‌بینیم که به سخنان او توجه می‌کنند و دیگران را به آرامش دعوت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ما از این قاعده فراتریم، گفت: ما مسلمان و شیعه و معتقد به امام زمان(عج) و ولایت فقیه هستیم؛ جایگاه ولایت فقیه در اعتقادات ماست و ما بر این عقیده هستیم که وقتی ولی‌فقیه سخنی می‌گوید، در نهایت به عنوان خاتمه دهنده یک مسئله، قبول می‌کنیم.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در طول دوران رهبریشان به همان شیوه حضرت امام خمینی (ره) از ملت خواستند که یکپارچه باشند، قطعاً مقام معظم رهبری خیر و صلاح عامه مردم را می‌خواهند.

 

وی اضافه کرد: در جریان فتنه ۸۸ علیرغم آنکه رهبری اصرار داشتند دست بیگانه در این فتنه وجود دارد و دشمنان برای این ماجرا کف می‌زنند، اما متأسفانه آن‌هایی که متعلق به نظام و در درون نظام و در این ماجرا مطرح بودند، با وجود توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب، از اقداماتی که در جهت تضعیف نظام و مملکت انجام می‌شد و کشور را به آشوب می‌کشید، ابراز برائت و محکوم نکردند.

 

نماینده مردم خرم‌آباد بر همین اساس متذکر شد: رهبر معظم انقلاب در این موضوع هم، منفعت عامه مردم و افراد را در نظر گرفتند.

 

وی همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب نمی‌خواستند حالا که مسئله‌ای در کشور پیش آمده، کسانی که در درون نظام بودند و برای انقلاب زحمت کشیدند، به خاطر موضوعی که به وجود آمده، صفشان را جدا کنند و در صف دشمنان انقلاب قرار گیرند که نسبت به انقلاب کینه دارند و در حال حاضر هم معرکه‌گردان فضا شده‌اند.

 

ابراهیم آقامحمدی با تأکید بر اینکه موضوع بازاریان نیز مصداق همین امر بود، یادآور شد: بازاریان با توجه به ریشه‌ای که در انقلاب اسلامی دارند، سریعاً متوجه موضوع شدند و بیانیه دادند و گفتند ما نسبت به مسائل اقتصادی اعتراض داریم اما نباید طوری برخورد شود که برای کلیات نظام مشکلی به وجود بیاید و با موقعیت سنجی، سریعاً صفشان را از فتنه‌گران جدا کردند و پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقاجون یه کم از خرم اباد وعمران وابادی اون بگو وضعیت ترافیک و پل دارایی زاده ومعیشتر مردم وگرانی و…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.