تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

قیمت گوشت مرغ در لرستان کاهش یافت

  • کد خبر : 10629
  • 23 مهر 1391 - 11:08

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: قیمت گوشت مرغ در لرستان از پنج هزار و ۱۰۰ تومان به چهار هزار و ۷۰۰ تومان در هر کیلوگرم کاهش یافت. حجت الله بیرانوند صبح امروز در جلسه تنظیم بازار و ستاد هدفمندی یارانه‌ها در لرستان گفت: قیمت‌های اقلام پرمصرف […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: قیمت گوشت مرغ در لرستان از پنج هزار و ۱۰۰ تومان به چهار هزار و ۷۰۰ تومان در هر کیلوگرم کاهش یافت.

حجت الله بیرانوند صبح امروز در جلسه تنظیم بازار و ستاد هدفمندی یارانه‌ها در لرستان گفت: قیمت‌های اقلام پرمصرف مانند گوشت مرغ هر روز از طریق صدا و سیمای مرکز لرستان اعلام می‌شود.

وی در ادامه افزود: در بحث هدفمندی یارانه‌ها هفت میلیارد تومان به واحدهای تولیدی در سطح لرستان اختصاص یافته که این واحدها برای دریافت این تسهیلات باید از طریق سایت هدفمندی یارانه‌ها ثبت نام کنند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: طی شش ماهه امسال ۲۳۴ واحد صنعتی برای بازسازی واحدهای خود ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۸ پرونده تکمیل و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به گزارش یک ماهه نظارت و بازرسی لرستان گفت: در اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس که از ۱۵ شهریورماه به مدت یک ماه اجرا شد، چهار هزار و ۶۶۸ پرونده تخلفاتی در سطح استان تشکیل شده است.

بیرانوند تصریح کرد: از این تعداد پرونده تخلفاتی چهار هزار و ۲۲۳ پرونده از سوی بازرگانی و ۴۴۵ پرونده تخلفاتی نیز توسط مجمع امور صنفی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و ارایه فاکتور از مهم‌ترین تخلفات صنفی است، اظهار داشت: برخی واحدهای عرضه کننده لوازم التحریر نیز اقدام به فروش اجباری لوازم التحریر در کنار فروش کتاب می‌کردند که این واحدها نیز شناسایی و جریمه شدند.

بیرانوند تصریح کرد: در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس استان، در مجموع از ۴۸ هزار و ۳۱۶ واحد صنفی بازرسی شده که از این تعداد ۴۰ هزار و ۸۳۱ مورد توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت و هفت هزار و ۵۱۵ مورد از سوی بازرسان اصناف انجام گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در این میان ۲۵۸ مورد از تخلفات صنفی شناسایی شده در قالب گزارشات مردمی بوده است.

وی اظهار داشت: در مجموع با اجرای این طرح نظارتی چهار هزار و ۶۶۸ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال در استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. نگویید کاهش یافت بگویید تغییر کرد اگه به زیر ۳۰۰۰ تومان رسید بگویید کاهش یافت .

  2. سلام سیف خاکی نان همیشه
    راحت گیره مای بی زور و تیشه
    تفری مرخ بو کی مرخه مری
    جور مه ساده بو سیف خاکی بری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.