- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

انصراف هدایتی از تیم گهر/ آیت الله‏ زاده: گفته‏ های مسوولان دورودی با هیچ منطقی جور در نمی‏آید

[1]

 

انصراف هدایتی از تیم گهر

آیت الله زاده: گفته‏ های مسوولان دورودی با هیچ منطقی جور در نمی‏آید
مدیرعامل استیل آذین گهر لرستان از انصراف هدایتی برای سرمایه گذاری در این تیم خبر داد.

رضا آیت‏الله زاده در گفت و گو با خبرنگار میرملاس نیوز، با اعلام این خبر افزود: با توجه به مصاحبه دیشب آقای قائدرحمت نماینده مردم دورود در مجلس با خبرگزاری‏ها، آقای هدایتی می‏گوید ضرورتی ندارد که ما با این شرایط تیمداری کنیم.

وی ادامه داد: وقتی نمی‏توانیم در اسم تیم و میزبانی دخالت کنیم چه لزومی دارد هزینه کنیم و با این شرایط هدایتی انصراف داده است.

آیت‏ الله زاده با بیان اینکه اردوی کردان کرج را منحل کرده‏ایم، اضافه کرد: ما می‏گوییم استادیوم دورود آماده نیست بازی‏ها را در خرم‏آباد برگزار کنیم آیا این چیز غیرمنطقی است؟ چرا باید از وجود هواداران و امتیاز میزبانی بی‏بهره باشیم و در استان دیگری بازی کنیم؟!

مدیرعامل سابق کوثر لرستان تاکید کرد: وقتی می‏گویند اسم تیم باید گهر باشد و بازی‏ها فقط در دورود یا کرج برگزار شود، خودشان بیایند تیمداری کنند و با این اوصاف آقای هدایتی نمی‏تواند و این نتوانستن جرم نیست!

وی در پاسخ به سوالی که اگر قبول کنند بازی‏ها در خرم ‏آباد برگزار شود، برمی‏گردید؟ گفت: بستگی به نظر آقای هدایتی دارد. بیچاره ۱۰ روز آمده و دارد هزینه می‏کند و شادابی ایجاد کرده که درست نیست اینگونه با او رفتار کنند. یکی از ۴ مربی برتر کشور را آورده و مظلومی با این کار ریسک بزرگی کرده اما به خاطر مردم فوتبال دوست لرستان دست به این کار زده تا شادابی دوباره به این استان برگردد.

آیت‏الله زاده در پایان عنوان کرد: گفته‏ های مسوولان دورودی با هیچ منطقی جور در نمی‏آید و نمی‏دانیم باید چه کار کنیم اما در این بین فقط نماینده لرستان ضرر می‏کند و آقایان باید پاسخگو باشند.