تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

محمدزاده : آموزش‌های همگانی فرصت‌های ارتکاب جرم را می‌گیرد

  • کد خبر : 10689
  • 24 مهر 1391 - 10:43

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی گفت: آموزش‌های همگانی در خصوص تهدیدها در فضای مجازی، فرصت‌های ارتکاب جرم را از مجرمان می‌گیرد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا،‌ محمد جعفر محمدزاده با اشاره به اینکه آموزش‌های همگانی در خصوص تهدیدها ،فرصت‌های ارتکاب جرم از مجرمان را می‌گیرد، […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی گفت: آموزش‌های همگانی در خصوص تهدیدها در فضای مجازی، فرصت‌های ارتکاب جرم را از مجرمان می‌گیرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا،‌ محمد جعفر محمدزاده با اشاره به اینکه آموزش‌های همگانی در خصوص تهدیدها ،فرصت‌های ارتکاب جرم از مجرمان را می‌گیرد، تصریح کرد: پلیس با ارائه راهنمایی‌ها در موارد مختلف مانند جرایم و آسیب‌ها، همچنین آموزش به مردم می‌تواند پلیس جامعه محور بوجود آورد.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مردم باید پلیس را دوست خود بدانند، گفت: پلیس باید به صورت شمشیر دولبه عمل کند به نحوی که خلافکاران از آن بترسند و مردم هم از دیدن آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: ناجا در جامعه باید به نوعی رفتار کند که علاوه بر ایجاد فضایی فرهنگی که آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد تبهکاران از حضور آن در هراس باشند و احساس ناامنی کنند.

محمدزاده با اشاره به اینکه اولین قدم برای پلیس، ارتقاء احساس امنیت روانی در بین مردم است، اظهار داشت: این امر از طریق آموزش‌های همگانی و ارائه اطلاع رسانی به موقع به مردم حاصل می‌شود.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه  آموزش‌های همگانی در خصوص تهدیدها، فرصت‌های ارتکاب جرم از مجرمان را می‌گیرد، تصریح کرد: پلیس با ارائه راهنمایی‌ها در موارد مختلف مانند جرایم و آسیب‌ها، همچنین آموزش به مردم می‌تواند پلیس جامعه محور بوجود آورد.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در خصوص اطلاع رسانی‌ها از سوی پلیس فتا در مورد جرایم رایانه‌ای و اینترنتی تصریح کرد: ارائه نوآوری‌ها و تهدیدات در فضای سایبری عاملی مهم در کاهش وقوع جرایم است که خوشبختانه این پلیس در این رابطه با وجود اینکه تازه تأسیس است بسیار موفق عمل کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.