تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

انتقاد نماینده پلدختر از ضعیف بودن ولتاژ برق شهرستان

  • کد خبر : 10716
  • 24 مهر 1391 - 12:21

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به محرومیت برخی روستاه‌های دورافتاده این شهرستان، برق رسانی به این روستاه‌ها از سوی دولت به عنوان اقدامی ماندگار و مهم باید مورد توجه قرار گیرد.  علی کاییدی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهرستان پلدختر افزود: […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به محرومیت برخی روستاه‌های دورافتاده این شهرستان، برق رسانی به این روستاه‌ها از سوی دولت به عنوان اقدامی ماندگار و مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

 علی کاییدی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهرستان پلدختر افزود: شهرستان پلدختر شهرستانی محروم است که در برخی مناطق روستایی با مشکلات ویژه ای روبرو است.

 وی افزود: با پیگیری‌های مستمر و تلاش های انجام شده، وزارت نیرو موضوع تخفیف در تعرفه محاسباتی برق مناطق گرمسیری را برای این شهرستان تایید کرده است.

 به گفته وی، تعرفه برق شهرستان پلدختر در تابستان جز مناطق گرمسیری محسوب می شود که این اقدام نقش موثری در کاهش هزینه های مردم خواهد داشت.

 کاییدی همچنین از ضعف ولتاژ برق در شهر پلدختر نیز انتقاد کرد و گفت: روشنایی سطح شهر پلدختر دارای مشکلات زیادی است که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خسته نباشی از این همه کارموثر!!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.