تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

لزوم احیای مجدد اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران لرستان

  • کد خبر : 108068
  • 11 آذر 1398 - 12:35

احمدحسین فتایی در جلسه اعضای اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران لرستان با تأکید بر لزوم احیای مجدد این اتحادیه، اظهار کرد: اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران لرستان در سال ۱۳۹۱ به‌عنوان یازدهمین اتحادیه کشوری ثبت شده و کار خود را آغاز کرد که متأسفانه بنا بر دلایل نامعلوم در سال ۱۳۹۵ فعالیت آن متوقف شد. وی تصریح کرد: در […]

احمدحسین فتایی در جلسه اعضای اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران لرستان با تأکید بر لزوم احیای مجدد این اتحادیه، اظهار کرد: اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران لرستان در سال ۱۳۹۱ به‌عنوان یازدهمین اتحادیه کشوری ثبت شده و کار خود را آغاز کرد که متأسفانه بنا بر دلایل نامعلوم در سال ۱۳۹۵ فعالیت آن متوقف شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۸۲ چاپخانه فعال در استان وجود دارد که نبود اتحادیه مستقل، مشکلات عدیده‌ای از جمله عدم دریافت سهمیه‌های مصوب کاغذ و زینک را برای فعالان این عرصه به وجود آورده که با احیای مجدد اتحادیه، این مشکلات مرتفع خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: نبود اتحادیه مستقل همچنین بحث نظارت بر کار چاپخانه‌های استان و برخورد با موارد غیرقانونی را نیز با مشکل مواج می‌کند که نیاز است با کمک دستگاه قضا به‌ویژه دادستان محترم عمومی و انقلاب خرم‌آباد، این اتحادیه مجدداً احیا شده و کار خود را از سر بگیرد.

ابراهیمی، معاون دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد نیز در این جلسه، با تأکید بر نزدیکی زمان برگزاری انتخابات و لزوم نظارت جدی بر فعالیت چاپخانه‌های استان، گفت: تلاش می‌کنیم در اسرع وقت و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این اتحادیه، زوایای مختلف موضوع را بررسی و زمینه احیای مجدد اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران استان را فراهم کنیم.

ناصر دولتشاه، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این جلسه خواستار رفع مشکلات موجود در این خصوص شد و اظهار کرد: عدم وجود اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران موجب کم رمق شدن صنعت چاپ استان و حتی تعطیلی یا مهاجرت بسیاری از این واحدهای تجاری به خارج از استان می‌شود که مشکلات اقتصادی بسیاری را برای خانواده کارکنان و کارگران این صنعت به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=108068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.