تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

از فعالان رسانه های حوزه انتخابات لرستان تجلیل می شود

  • کد خبر : 1083
  • 26 بهمن 1390 - 0:39

به گزارش میرملاس نیوز ، معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه عملکرد فعالان رسانه های سطح لرستان در ایجاد فضای آرام انتخابات قابل تقدیر است،گفت:فعالان رسانه های این حوزه در این استان تجلیل می شوند…

 

فعالان رسانه های حوزه انتخابات لرستان تجلیل می شوند

 

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه عملکرد فعالان رسانه های سطح لرستان در ایجاد فضای آرام انتخابات قابل تقدیر است،گفت:فعالان رسانه های این حوزه در این استان تجلیل می شوند.

به گزارش میرملاس نیوزبه نقل از ایرنا، ‘حسن شریعت نژاد’ روزدوشنبه در جمع مسوولان و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان در محل استانداری با اشاره به اینکه جامعه رسانه استان در راستای مشارکت مردم درعرصه انتخابات پیش رو مطلوب عمل کرده اند،افزود: رسانه های مرجع و اثر گذاراستان نقش چشمگیری در این راستا ایفا کرده اند در همین راستا اقدامات عوامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ارزشمند و تاثیر گذار بوده است.

رییس ستاد انتخابات لرستان عرصه انتخابات را یک پروژه ملی عنوان کرد و گفت: برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب افزایش اعتبار جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فضای انتخایات در لرستان یک فضای آرام است، گفت: مطبوعات و خبرگزاری های استان به دنبال ایجاد شاخص های اصلی انتخابات هستند.

با اشاره به اینکه برنامه ویژه ای برای رسانه ها دربرگزاری انتخابات مجلس نهم،مهیا شده است ، افزود: ایجاد فضای تعامل و همدلی ، تلاش برای جلب اعتماد عمومی جامعه و اطمینان بخشی در زمینه امانتداری و قانونمداری مجریان و برگزارکنندگان انتخابات، وظیفه خطیری است که رسانه ها دراین شرایط برعهده دارند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: همانطور که اغتشاشات فضای فتنه سال ۸۸ با شکست روبرو شد، امنیت برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته حاکم است.

شریعت نژاد اظهار داشت: عوامل دست اندر کار اجرایی ستاد انتخابات استان لرستان در راستای حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات سرنوشت ساز بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل خواهند کرد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی فضای انتخابات را یک فضای سیاسی،رقابتی و چالش برانگیز عنوان کرد و گفت:باید از غفلت ها ی احتمالی عرصه انتخابا ت جلوگیری کرد و در مقابله با این پدیده تلاش مضاعف به کار گرفته شود.

رییس ستاد انتخابات لرستان در ادامه ایجاد آرامش در فضای انتخابات را یک امر ضروی دانست و تصریح کرد:جلوگیری از تبعات منفی چالش های گذشته برخی از شهرهای کوچک استان نیز یک ضرورت محسوب می شود.

شریعت نژاد با بیان اینکه در فضای امن زمینه های سرمایه گذاری رشد و توسعه مناطق صورت می گیرد ،افزود:اقشار مختلف از جمله،اساتید،طلاب و روحانیون ،اصحاب رسانه وقشر دانشجویان باید در راستای ایجاد فضای آرام انتخابات تلاش جدی به کار گیرند.

وی در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای مجلس شورای اسلامی در استان گفت:رعایت این مهم یکی از راههای جلوگیری از اهداف شوم دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رییس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به اینکه مصلحت اندیشی مردم و مسوولان امری ضروری محسوب می شود،گفت: این مهم با بهره گیری از مضامین و الگوهای اسلامی انتخابات در راستای دستیابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی شکل خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=1083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب اقای شریعت نزاد فرماندار کوهدشت را خوب کسی انتخاب کردی (مسول حوادث غیر مترقبه استان) ولی حوادث کوهدشت واقعا غیرمتر قبه است آمدن آقای آریای رفتن آقای ابراهیمی برگزار نکردن مراسم تودیع معارفعه برای ایشان جالبتر برای معاون ایشان تودیع بدو ن معارفه!!!!!جالبتر گفتار آقای معاونت سیاسی امنیتی استان فرمود آقای ابراهیمی از مدیران موفق استان هستندولی جهت مصلحت انتخابات !!!؟؟؟واقعا غیرمترقبه مهر ماه فرماندار نمو نه بشی بهمن ماه بدون معارفه و تودیع باشی بعداز این هم از مدیران موفق باشی بس عیب کار کجاست ؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.