تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرماندار کوهدشت: صنوف آلاینده کوهدشت از شهر می روند

  • کد خبر : 10874
  • 25 مهر 1391 - 11:08

    به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ غلامرضا حمزه‌پور صبح امروز در جلسه انتقال کارگاه‌های سطح شهرستان کوهدشت به شهرک بهساز این شهرستان در کوهدشت گفت: تمام تلاش خود را برای انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر کوهدشت به کار می‌بندیم. وی افزود: بر اساس اولویت ابتدا واحدهای صافکار سطح شهر و سپس […]

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ غلامرضا حمزه‌پور صبح امروز در جلسه انتقال کارگاه‌های سطح شهرستان کوهدشت به شهرک بهساز این شهرستان در کوهدشت گفت: تمام تلاش خود را برای انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر کوهدشت به کار می‌بندیم.

وی افزود: بر اساس اولویت ابتدا واحدهای صافکار سطح شهر و سپس واحدهای تعویض روغن به شهرک بهساز این شهرستان انتقال می‌یابند، اما برای اجرایی شدن این طرح نیروی انتظامی و اماکن باید نهایت همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

در ادامه مدیرعامل مجتمع بهساز کوهدشت گفت: این شهرک دارای ۲۸۳ واحد کارگاهی و ۲۵ واحد خدماتی است که در حال حاضر واحدهای تکمیل و فعال آن ۶۰ واحد است.

میرزاعلی محمدی اظهار داشت: همچنین کل واحد‌های کارگاهی شهر کوهدشت ۳۲۰ واحد بوده که تعدادی از آنها به این شهرک انتقال یافته‌اند.

وی افزود: شرکت تعاونی بهساز در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در سال ۱۳۸۱ تاسیس و فعالیت‌های ساخت و ساز آن از سال ۱۳۸۴ آغاز شده است و در نهایت اولین واحد در مهر ماه ۱۳۹۰ در این مجتمع اسکان یافته است.

محمدی اظهار داشت: برخی افراد سودجو با خرید زمین در اطراف این مجتمع و واگذاری آن به متقاضیان قصد اخلال در سیستم کار مجتمع و کند کردن روند انتقال واحدهای سطح شهر به مجتمع را برای سود‌جویی و فروش زمین‌های خود دارند.

در ادامه کامران محمدی رئیس صنف نجاران، شیشه‌بران و آلمینیوم‌سازان کوهدشت به  نمایندگی اعضای مجتمع بهساز به بیان مشکلات انتقال واحدها به مجتمع بهساز و شرایط مالی و مشکلات اسکان آنها پرداخت.

در ادامه خدایار عزیزی رئیس مجمع امور صنفی علت کند بودن روند پیشرفت و انتقال گارگاه‌ها به مجتمع را اعمال سلایق افراد بانفوذ دانست و اعلام کرد که تا این سلایق اعمال می‌شوند، پیشبردی در این زمینه نخواهیم داشت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. اگر کارشکنی بعضی ادارات( نه ریس نه سرپرست)اداره هستند بگذاره مشگل حل میشه بعضیها بفکر رانتند

  2. واقعا طرح خوبیه اگه تمام شغلهای آلاینده بیرون بروند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.