- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

درج گزارش عملکرد اجباری در روزنامه ی صبح اقتصاد/ نشریات بدون آگهی لرستان

[1]

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ مدیران ادارات کوهدشت , موظف به پرداخت هزینه برای درج آگهی گردیدند.
صبح سه شنبه ۲۵ مهر ماه جلسه ای با حضور مدیران ادرات کوهدشت ونماینده ی روزنامه ی ” صبح اقتصاد ” تهران , درفرمانداری این شهربرگزار شد. بنابراین گزارش , مدیران ادارات کوهدشت به این جلسه فراخوانده شده بودند تا هرکدام مبلغ دو میلیون ریال ازمحل اعتبارات اداره ی خود را درقبال درج آگهی و گزارش عملکرد, به حساب نماینده ی روزنامه ی عصر اقتصاد در تهران واریز نمایند. این خواسته با اعتراض برخی مدیران اداری کوهدشت مواجه شد.یکی از مدیران از نماینده ی عصر اقتصاد خواست تا معرفی نامه ی استانداری را نشان دهد. درمعرفی نامه ی استانداری لرستان آمده بود : کلیه ی دستگاه های دولتی به صورت رایگان ا قدام به درج آگهی نمایند اما شرکت های پیمان کاری درحال انجام پروژه مبالغی را جهت درج آگهی به روزنامه ی مذکور پرداخت کنند.
این گزارش حاکی ست , نماینده ی روزنامه ی صبح اقتصاد تهران که مدعی شد درماه گذشته مبلغ ۶۷ میلیون تومان از ادارات استان خراسان شمالی دریافت نموده است , اعتراض مدیران کوهدشت را سنگ اندازی دانست و اعلام کرد که از وزیر نامه خواهدآورد.
یکی از مدیران کوهدشت ضمن بیان این که نشریات وخبرگزاری های محلی لرستان به علت نبود آگهی رو به تعطیلی می روند , گفت : آگهی ها باید در اختیار نشریات محلی لرستان قرار گیردچرا که آنان که درحال نشر اخبار این استان هستند ودر این راستا زحمت می کشند مستحق ترند.
گفتنی ست بعضی از نشریات لرستان به علت گرانی کاغذ ونبود آگهی مدتی ست به موقع منتشر نمی شوند