تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

شاگردان پورمند نمره ۲۰ گرفتند

  • کد خبر : 11036
  • 28 مهر 1391 - 20:30

  کاش فوتبال وقت اضافه نداشت شاگردان پورمند نمره ۲۰ گرفتند به گزارش میرملاس نیوز، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، راس ساعت ۱۵ امروز دو تیم گهر و فولاد خوزستان در جدالی تماشایی و نفسگیر به تساوی یک-یک رضایت دادند. در این دیدار نماینده لرستان با گل مجتبی زارعی از حریف پیش افتاد […]

 

کاش فوتبال وقت اضافه نداشت

شاگردان پورمند نمره ۲۰ گرفتند

به گزارش میرملاس نیوز، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، راس ساعت ۱۵ امروز دو تیم گهر و فولاد خوزستان در جدالی تماشایی و نفسگیر به تساوی یک-یک رضایت دادند.

در این دیدار نماینده لرستان با گل مجتبی زارعی از حریف پیش افتاد اما در واپسین لحضات بازی و پس از سپری شدن ۲ دقیقه از وقت‏های اضافه، ایوب والی کار را به تساوی کشاند. اگر در صحنه‏ای که بازیکن فولاد روی زمین بود، گهری‏های توپ را به بیرون نمی‏زدند و بازی را ادامه می‏دادند شاید هرگز این گل به ثمر نمی‏رسید. در دقیقه ۱+۹۰ بازیکنان گهر در ضد حمله ۴ به ۲ بودند و برای اینکه بازیکن فولاد روی زمین افتاده بود با یک حرکت فیرپلی توپ را به بیرون زدند و همان توپ پس از چند رفت‏ و برگشت در نهایت منجر به تک گل فولادی‏ها شد.

این برای دومین بار است که گهر در وقت‏های تلف شده نتیجه را از دست می‏دهد، که بار اول آن در دیدار با صبای قم بود و در حالی که بازی می‏رفت با نتیجه بدون گل تمام شود در واپسین ثانیه‏های وقت‏های اضافه قمی‏ها گل برتری را زدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. گهر باغیرت

  2. خسته نباشید گهری ها

  3. همین که با دست خالی توانستند از فولاد پرمهره و قدر تا دقیقه ۹۲ جلو باشند باز هم کار بزرگی کردند. امیدوارم هر چه زودتر این تیم سر و سامان بگیرد و نتایجی در خور شان نام دورود و لرستان کسب کند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.