تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

تلویزیون دیجیتال به پلدختر رسید / ۴ماه دیگر به کوهدشت و دلفان می آید !

  • کد خبر : 11052
  • 29 مهر 1391 - 19:17

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ پخش دیجیتال ۱۸ شبکه تلویزیونی و ۱۵ شبکه رادیویی در شهرستان پلدختر آغاز شد. بعد از راه اندازی پخش دیجیتال در مرکز استان و شهرستانهای بروجرد و دورود در بهمن ماه سال گذشته از دیروز جمعه کار پخش دیجیتال ۱۸ شبکه تلویزیونی و ۱۵ شبکه رادیویی در شهرستان پلدختر […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ پخش دیجیتال ۱۸ شبکه تلویزیونی و ۱۵ شبکه رادیویی در شهرستان پلدختر آغاز شد.

بعد از راه اندازی پخش دیجیتال در مرکز استان و شهرستانهای بروجرد و دورود در بهمن ماه سال گذشته از دیروز جمعه کار پخش دیجیتال ۱۸ شبکه تلویزیونی و ۱۵ شبکه رادیویی در شهرستان پلدختر آغاز شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان صبح جمعه در حاشیه راه اندازی پخش دیجیتال پلدختر به خبرنگاران گفت: پیگیری ها و برنامه ریزی های منظم همکاران صدا و سیما به گونه ای بود تا در یک همکاری مشترک با صدا و سیمای مرکز ایلام بتوانیم شاهد پخش دیجیتال صدا و سیما هم در شهرستان پلدختر از استان لرستان و هم در دره شهر و آبدانان از استان ایلام باشیم.

فتاح کمری ادامه داد: مردم شهرستان پلدختر از این پس می توانند شبکه های تلویزیونی اول، دوم، سوم، چهارم، خبر، تهران، آموزش، قرآن، نمایش، آی فیلم، پرس تی وی، العالم، مستند، شما، پویا،بازار، ورزش، استانی و شبکه های رادیویی ایران، لرستان، پیام، جوان، معارف، قرآن، فرهنگ، سلامت، ورزش، اقتصاد تهران، آوا، نمایش و شبکه رادیویی برون مرزی اسلامی را به صورت دیجیتال دریافت کنند.

وی یادآور شد: طی هفته های آینده شهرستانهای الیگودرز و ازنا و طی چهار ماه آینده شهرستانهای سلسله و دلفان و کوهدشت نیز به پخش دیجیتال رادیویی و تلویزیونی مجهز خواهند شد.

کمری عنوان کرد: پیش بینی می شود با راه اندازی پخش دیجیتال در شهرستان پلدختر میزان پوشش دیجیتال در استان به ۵۳ درصد برسد و تا پایان سال این میزان به بیش از ۷۵ درصد خواهد رسید.

بنابر این گزارش مردم شهرستان پلدختر می توانند با تهیه مبدل های دیجیتال برای دریافت شبکه های یاد شده مبدل های خود را روی کانالهای ۳۸ و ۴۴ تنظیم کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 34در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۴
  1. کور شود مسئولی که تفاوت شهر ۱۰۰هزار نفری کوهدشت را با پلدختر ۲۰ هزاری نفری نمی بیند.

  2. اونا که نماینده دارن ما هم داشتیم

  3. از رومشگان که اندازه پلدختر جمعیت دارد چه خبر ؟

  4. ما کوهدشتی های از همه چیز عقب هستیم این هم روش .این هم از افتخارات مسئولان است

  5. اگه مسئول داشتیم باید بعد از خرم آباد و بروجرد نوبت به کوهدشت میرسید
    ولی زهی خیال باطل…………….

  6. چون ما سه شهرستان جز لکستانیم. واسه خاطر همینه . وگرنه کوهدشت ۲۵۰هزار نفر جمعیت داره. چرا باید اخر از همه باشه ؟ از اقای ملکشاهی تقاضا داریم که پیگیر این قضیه باشه. درود بر لک و لکستان

  7. آره لک ها و ساکنان دره مهرگان همیشه برای دریافت امکانات آخرین بوده اند و این یک تبعیض تاریخی بوده و هست و خواهد بود. معلوم نیست بر چه اساسی اولویت‌ها را انتخاب می‌کنند اگه بر اساس اولویت جمعیت باشه که باید پلدختر آخر از همه صاحب این امکان می‌شد….
    فکر کنم مردم نورآباد باید دست به امان مسئولان استان کرمانشاه یا همدان شوند تا شاید کاری کنند…

  8. سلام بر کوهدشت ۳۰۰ هزار نفری و تمدن ۴۰۰۰۰ هزار ساله، سلام بر میر ملاس و هومیان- سلام بر تمدن مفرغ – سلام بر پل های ساسانی و دژ زلال انگیز و سلام بر سیمره و کشکان و سلام بر سرزمین شقایق های وحشی یعنی کوهدشت بی مسئول

  9. ضمن سلام به همه دوستان کوهدشتی
    بهتره به جای اینکه جمعیت شهرتون رو به رخ بکشید و به پلدختر حمله کنید، با منطق و استدلال، مطالبه خودتون رو پی‌گیری کنید و از مسئولینتون بخواهید که رادیو و تلویزیون شما رو هم دیجیتال کنن. من همه شماها رو دوس دارم و بهتون احترام میذارم اما اینکه شما با عصبیت و تعصب میگید که پلدختر باید آخر از همه دیجیتال بشه اصلا قابل قبول نیست. اگه شما جمعیستتون زیاده ما هم وسعت خاکمون زیاده و از این نظر سومین شهرستان استان هستیم.
    لطفا به جای حمله به هم استانی هاتون به صورت علمی مطالبه هاتون رو پیگیری کنید تا به سرانجام برسن.
    به امید کوهدشتی آباد و توسعه یافته …

    • سلام هم استانی
      سومین شهر استان؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
      معلومه خنده بازار زیاد میبینی

    • پلدختری عزیز!
      ۱- گمان نمیکنم رسیدن پخش دیجیتال به شهر شما ناشی از لیاقت مسؤولین شهر شما باشد شاید بدلیل موقعیت جغرافیایی شهر شما باشد
      ۲- اگر تحقق این امر به لیاقت مسؤولین شهر مرتبط بود شاید این امر در همه شهرهای استان در یک روز اتفاق می افتاد
      ۳- ما کوهدشتی ها نیز به شما پلدختری ها احترام میگذاریم
      ۴- ما با تعصب نگفته ایم که پلدختر باید ٱخر از همه دیجیتال بشه بلکه با منطق می گوییم که با توجه به جمعیت ۳۰۰ تایی کوهدشت باید شهر ما قبل از بقیه دیجیتال می شد
      ۵- شاخص وسعت با جمعیت از سنخ هم نیستند پس قیاس مع الفارق فرموده اید جه اگر اینگونه بود بایستی ابتدا کویر لوت دیجیتال می شد
      ۶- با احترام مجدد به شما

  10. آقای کمری مدیر کم کار استان لرستان شما بدانید در پیشگاه خدا باید جوابگو باشید . اولا کوهدشت ودلفان سابقه ای دیرینه دارند که امثال شما وشخص شما نمی توانید هیچ آسیبی به این دوشهر برسانید ولی شما حیفه که مدیر کل شدید به دلیل این که یک دروغگو هستی شما در سایت ها که هنوزخبرش به آرشیو نرفته اظهار نمودی که تا دوماه دیگر حالا رفت برای چهار ماه دیگه واقعا برا ی شما که سکاندار رسانه ملی در استان لرستان هستی متاسفیم وایمیلی از این گزارش بصورت کامل برای رسانه ملی ومسئولین ذیر ربط ارسال خواهم نمود . نمی توانید حداقل جوانان این مناطق را سرکار نزارید ودروغ نگید وحداقل شبکه ۱و۲و۳ را درست وبدون برفک روی انتن بفرست نه بیخال باشی ودروغگو .اگر مسئولی بودم شما را خلع می کردم چه فایده دروغگو اون دنیا همو می بینیم

  11. با سلام به همه دوستان عزیز و مخصوصا جناب ناشناس و غریبه
    جناب ناشناس ینکه پلدختر از لحاظ وسعت سومین شهرستان استان هستش رو آمارهای رسمی میگن نه من. ضمنا خنده بازار رو هم خیلی دوس دارم اما به علت مشغله کاری و شغلی فرصت دیدنش رو ندارم. خواهشا منطقی نظر بده و استدلال کن.
    جناب غریبه مسئولین ما عرضه دارن یا ندارن به هر حال پخش شبکه هامون دیجیتالی شده. من نگفتم که باید براساس وسعت جغرافیایی کار دیجیتال شدن رو انجام بدن بلکه گفتم اگه شما تو پارامتر جمعیت از ما بالاتر هستید ما هم تو پارامترهای دیگری (از جمله وسعت) از شما بالاتریم و در واقع تمام مناطق دنیا همینجوری هستن و هرکدوم ویژگی‌های خاص خودشونو دارن. همونطوری که تو پیام اول هم گفتم من همه شما رو دوس دارم و علیرغم این که کوهدشتی نیستم و هیچ پیوندی با حوزه کوهدشت و طرهان ندارم، اما به شهادت دوستان کوهدشتی، تلاش‌های زیادی برای احقاق حقوق کوهدشت انجام دادم و همین امر نشون دهنده تفکر بدوه از تعصب و عصبیت بنده است که همه لرستان رو خونه خودم میدونم. اولین نظری که زیر این مطلب با نام “کوهدشتی” گذاشته شده رو بخونید تا متوجه تفاوت ها بشید . تو اون نظر جناب کوهدشتی عزیز صراحتا کوهدشت و پلدختر رو با هم مقایسه کرده و اونا رو روبروی هم قرار داده. اگر شاخص وسعت و جمعیت از یک سنخ نیستند، پلدختر و کویر لوت هم از یک سنخ نیستند و خود جنابعالی هم قیاس مع الفارق انجام دادید.
    در پاسخ به بند آخرتون باز هم تکرار میکنم که من همه شما رو دوس دارم و سربلندی و پیشرفتتون آرزوی قلبی منه. به امید روزی که نه تنها پخش شبکه هاتون دیجیتالی بشه بلکه کوهدشت صاحب رادیو و تلویزیون مستقل هم باشه.
    همه اتون رو دوس دارم و به خدا می سپارمتون. پایار بوئت و سر برز. دوستو دیرم برایل نازارم.

    • پلدختر از اخر اوله عزیزم
      این امارو از کجا گرفتی جیگر

    • با عرض سلام به خدمت برادر عزیزی که با پنبه ای که بر دست دارد در شکل دوست جلادی خودش رو انجام میده و اما بعد……
      اول اینکه کلام حق همیشه حق است
      و اینکه بصورت ماهرانه ای پلدختر را وسیعتر از کوهدشت معرفی کردی دروغی محض است (و این نشان میدهد که دروغگویی را به شکلی دو ستانه بیان میکنی) چرا که از لحاظ مساحت اول خرم آباد دوم الیگودرز و سوم کوهدشت و چهارم پلدختره ( تمام منابع جغرافیای لرستان )
      در ضمن ما نمیگیم همش واسه ما بلکه اینو بیان میکنیم که چرا شهرستانی مثل کوهدشت که از لحاظ مساحت سوم از لحاظ جمعیت سوم از لحاظ رشد علمی و میزان پذیرش دانشجو در دانشگاه های دولتی رتبه اول استانی و…… را دارد بر اساس چه معیاری باید آخرین شهرستان دریافت کننده خدمات ارائه شده کشوری و یا استانی باشد و اینکه ما پلدختر رو به میان میکشیم کاملا منطقی هست که آیا خون شما و درود و ازنا و…… از خون ما رنگی تره و مسئولان معیار انتخابشون رو برای ما مشخص کنن ( تویی که خودت رو منطقی میدونی بگو که واقعا خون شما رنگی تره ) در ضمن تو هم اگه طرف حق و منطق هستی نگو چرا پلدختر رو به میون میکشید بلکه بگو چرا راستی چرا پلدختر و الیگودرز و ازنا و دورود که از لحاظ اکثر معیارها از کوهدشت پایینترن باید قبل کوهدشت خدمات ارائه شده را اون هم با این فاصله زمانی دریافت کنن و طوری که ما دیدیم منطقی هم نیستی (پس منطقت هم جای سوال داره)
      به امید لرستانی موفق

    • زنده با پلدختر

  12. واقعا” آقای ملکشاهی نماینده بزرگ و دارای جایگاه ملی کوهدشت، باید از آقای کمری مدیرکل صدا و سیما توضیح بخوان،آیا این درسته که شهرهای استان ایلام(دره شهر و آبدانان) از منابع لرستان داری شبکه دیجیتال باشن و اما مردم عزیز و با تمدن کوهدشت و نورآباد(دلفان) چی!!!

    • کاش اقای ملکشاهی بتواند به وعده های انتخاباتیش برسد شکرش باقیست بیامرزه امواتتون
      نمایندگان سر ارث و میراث اینده شون دارن تق و پوق میکنند

  13. اگر به راهروهای دادگستری کوهدشت سری بزنید درصد بالایی از مراجعین بدنبال پرونده های طلاق هستند که منشاء این معضل در درصد بالابه تهاجم فرهنگی شبکه های وسیع ماهواره ای مربوط می باشد.کاش مسولین به جای دغدغه چندماهه برای تعویض رییس فلان اداره ،لا اقل قسمتی از وقت خود را به شبکه دیجیتال شهرستان اختصاص دهند تا کمتر نیاز به استفاده از ماهواره باشد که بسیاری از سریالهای آن تیشه به ریشه اصالتهای فرهنگی میزند.

  14. بد نیست اقایان هم یه نگاهی به نقشه استان کنند الیگودرز از نظر وسعت دومی و از نظر جمعیت سومیت
    اما این که پلدختر دارای شبکه دیجیتاله کار مسعولین استان ما نیست اونا خیلی بی عرزه تر از اینان استان ایلام شهراشو راه انداخته یه موجیم طرف پلدختر میاد

    • خوب البته جناب کمری خودشون دره شهری هستن و بخاطر دره شهر مرکز دیجیتال را به پلدختر داده اند.

    • ای دوست عزیز
      په هواست نی په کوجنی
      الیگودرز از لحاظ جمعیت چهارم وکوهدشته که سومه (لطفا اگه اطلاعاتت کافی نیست همین جوری یه چیزی نگو)
      در ضمن شما روی چه معیاری باید این شبکه ها رو زودتر از کوهدشت دریافت کنین
      ایام به کام

      • الیگودرز از نظر وسعت جغرافیا اولین شهرستان استانه.از ۱۳۱۸ شهرستانه.وقتی که خیلی از شهرها بخش هم نبودند.

    • ببینید راجب پلدختر درست حرف بزنید

  15. الان تمام مردم ایران از ماهواره استفاده می کنن بجز استان ما مخصوصاَ دلفانیا آخه بی معرفتای خدا نشناس آقایان بووووووووووووق مردم استانهای دیگه به این گیرنده های دیجیتال محل سگ نمیگذارن ومیرن دنبال ماهواره ماکه نمیشه تو حسرت همین شبکه های فکسنی هم بمونیم (شهریست پر فتنه وشمریان ز شش جهت دستم نمی رسد ار نه قاتل هر ششم )

  16. باسلام به هم استانی های عزیز میخواستم بگم شهرستان کوهدشت ازپلد.خترچى کمترداره که باید بعد از پلدختر دیجیتالی بشه

  17. الیگودرز چون بختیاری هستند همیشه با بی توجهی مرکز نشینان استان مواجه هستند.

  18. اقا چکار دارین گیر دادین به پلدختر؟ خب اونا تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار گرفتن، خدارو شکر. چه بهتر. هم هم استانیمونن. هم هم‌وطنمون. خوشحال باشن مام هستیم. عوض اینکه داد و بیداد کنید که چرا پلدختر داره ما کوهدشتیا نه برید سراغ مسئولین شهر، یقشونو بچسبین که اقا این تلوزیون دیجیتال ما چی شد؟
    چندروزه همون انالوگ هم داغون شده. حالت تحوع گرفتیم از بس برفک دیدیم. اگه مسئولی خب مسئولیتتو انجام بده. اگه نیستی که شمارو به خیر و مارو به سلامت.

  19. دیجیتال کوهدشت فعال شدمبارکه همه کوهدشتیهااااااااااااااااااااااااااااا

  20. قول بزودی دادن این بزودی کیه خدا داند

  21. برای پیگیری میتونید با این شماره تماس بگیرید:

    ۰۶۶۱-۳۲۰۲۳۰۴

  22. خب دیگه مبارکه. گویا پخش دیجیتال کوهدشت شروع شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.