تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

لطفاً نگذارید، پیمانکار ورزشگاه تختی دورود زندانی شود!

  • کد خبر : 11143
  • 30 مهر 1391 - 13:12

لطفاً نگذارید، پیمانکار ورزشگاه تختی دورود زندانی شود!   به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ عملیات بازسازی و تکمیل ورزشگاه‏های یکی دو تیم لیگ برتری چند سالی است که شروع شده و بیشتر آن‏ها هنوز به بهره‏برداری نرسیده‏اند که مهمترین آنها ورزشگاه نقش جهان اصفهان است که برای این ورزشگاه رقیبی جدی پیدا شده و […]


لطفاً نگذارید، پیمانکار ورزشگاه تختی دورود زندانی شود!

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ عملیات بازسازی و تکمیل ورزشگاه‏های یکی دو تیم لیگ برتری چند سالی است که شروع شده و بیشتر آن‏ها هنوز به بهره‏برداری نرسیده‏اند که مهمترین آنها ورزشگاه نقش جهان اصفهان است که برای این ورزشگاه رقیبی جدی پیدا شده و به نظر می‏رسد رقابت سخت و نفس‏گیری برای دیر آماده شدن، دارند!

بله درست حدس زده‏اید، نام این ورزشگاه تختی دورود است. ورزشگاهی که بعد از صعود گهر به لیگ برتر، کار استاندارد سازی آن شروع شده اما هنوز در پیچ‏وخم اولین کارها مانده و هر چقدر آقای سالاروند پیمکانکار این ورزشگاه داد می‏زند، کسی به فریادش نمی‏رسد. این بنده خدا که با شهرداری و شورای شهر دورود قرارداد دارد پس از آنکه آنها تیم را واگذار کردند، نمی‏داند طرف حسابش چه کسی است و با اینکه ۷۷۰ میلیون تومان برای خرید آهن آلات این ورزشگاه چک داده اما گوش کسی بدهکار نیست و برای پاس شدن چک اقدامی صورت نگرفته است که به قول خودش «مسوولان به جای اینکه دنبال رفع مشکلش باشند، به فکر مصاحبه کردن هستند.»

در گفت‏وگویی که هفته گذشته با او داشتم، خیلی استرس داشت و می‏گفت:«تاریخ این چک ۳۰ مهرماه است و اگر تا آن زمان پاس نشود باید به زندان بروم و با این کار اعتبار و آبرویم به باد می‏رود.»

این صحبت‏ها در حالی عنوان می‏شود که مسوولان دورودی خیلی خوش‏بین هستند تا ۴۰ روز دیگر ورزشگاه آماده شود و گهر بتواند دیدارهای خانگی را در آن برگزار کند اما با وضعیت موجود و با استناد به اظهارات سالاروند، محال است این ورزشگاه به بهره‏برداری برسد و آماده شدنش نیاز به یک معجزه دارد!

قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس از وزیر ورزش قول گرفته بود که برای تکمیل ورزشگاه تختی این شهر ۲ میلیارد تومان بگیرد اما شنیده می‏شود که وزیر گفته تا پایان سال‏جاری خبری از این پول نیست.

اگر مسوولان دورودی خواستار برگزاری بازی‎های گهر در این شهر هستند باید دنبال راهکاری باشند تا مشکل “بی‏پولی” رفع و چک‏ سالاروند پاس شود و اگر او به زندان برود، معلوم نیست تا چند سال آینده این ورزشگاه به بهره‏برداری برسد!

با این حال یکی از مسوولان شهرستان دورود که همه می‏دانیم چه کسی است، به جای اینکه مشکل پیمانکار را حل کند، می‏گوید: «مصاحبه سالاروند کذب و حتی خودش منکر این گفت‏وگو شده اما برای تنویر افکار عمومی ذکر این نکته را ضروری می‏دانیم که فایل صوتی مصاحبه با سالاروند را داریم و هر زمانی خواستند آن را ارایه می‏دهیم.»

به هرحال عاجزانه خواهش می‏کنیم، مسوولان به جای اینکه هر روز مصاحبه‏های حمایتی از گهر انجام می‏دهند، در عمل دست به کار شوند و هر طور شده اجازه ندهند آقای سالاروند به زندان برود و برای حفظ آبرو فرد مومن که در دین مبین اسلام خیلی به آن تأکید شده، کم‏کاری نکنند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. حسین هدایتی۳۰/۰۷/۹۱: برخی دوستان کم لطفی می‌کنند. شهر دورود ورزشگاه استاندارد، فرودگاه و … را ندارد و بستر لازم برای میزبانی در لیگ برتر فراهم نیست به همین خاطر قرار شد تیم در خرم آباد بازی کند تا شرایط در شهر دورود فراهم شود. اما برخی آقایان گفتند تیم بهتر است در کرج بازی کند تا اینکه در خرم آباد باشد. اما ما حاضر نبودیم بدون یار دوازدهم بازی کنیم و دوست نداشتیم هوادار تیم از لرستان به کرج بیاید و نمی‌خواستیم خون از دماغ کسی بیاید.
    مالک باشگاه ملوان انزلی در مورد اینکه امیر عابدینی گفته او در صورت انصراف از تیم داری در تیم گهر باید خسارت بدهد، گفت: عابدینی بگود چقدر باید خسارت بدهیم، پرداخت می‌کنیم دندمان نرم آمدیم خدمت کنیم خسارت هم می‌دهیم.
    هدایتی در مورد اینکه از اداره باشگاه گهر به طور قطعی انصراف داده، گفت: برادرم از این کار انصراف داده است. البته صورت جلسه‌ای تنظیم کرده‌ایم که قرار شد نماینده مردم دورود آن را امضا کند تا ما مجاز باشیم قبل از تکمیل ورزشگاه دورود بازی‌های تیم را در خرم آباد انجام دهیم. باشگاه گهر اکنون در اختیار قوه قضائیه است. اگر کسی دیگر می‌تواند به این باشگاه کمک کند، بسم الله.

  2. آیت اله زاده در مورد محل بازی های تیم گفت: تا زمان آماده شدن ورزشگاه درود که به قول قائد رحمت، نماینده درود تا ۴۰ روز آینده به بهره برداری می رسد، در ورزشگاه خرم آباد میزبان تیم های لیگ برتر خواهیم بود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.