- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

لطفاً نگذارید، پیمانکار ورزشگاه تختی دورود زندانی شود!

[1]
لطفاً نگذارید، پیمانکار ورزشگاه تختی دورود زندانی شود!

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ عملیات بازسازی و تکمیل ورزشگاه‏های یکی دو تیم لیگ برتری چند سالی است که شروع شده و بیشتر آن‏ها هنوز به بهره‏برداری نرسیده‏اند که مهمترین آنها ورزشگاه نقش جهان اصفهان است که برای این ورزشگاه رقیبی جدی پیدا شده و به نظر می‏رسد رقابت سخت و نفس‏گیری برای دیر آماده شدن، دارند!

بله درست حدس زده‏اید، نام این ورزشگاه تختی دورود است. ورزشگاهی که بعد از صعود گهر به لیگ برتر، کار استاندارد سازی آن شروع شده اما هنوز در پیچ‏وخم اولین کارها مانده و هر چقدر آقای سالاروند پیمکانکار این ورزشگاه داد می‏زند، کسی به فریادش نمی‏رسد. این بنده خدا که با شهرداری و شورای شهر دورود قرارداد دارد پس از آنکه آنها تیم را واگذار کردند، نمی‏داند طرف حسابش چه کسی است و با اینکه ۷۷۰ میلیون تومان برای خرید آهن آلات این ورزشگاه چک داده اما گوش کسی بدهکار نیست و برای پاس شدن چک اقدامی صورت نگرفته است که به قول خودش «مسوولان به جای اینکه دنبال رفع مشکلش باشند، به فکر مصاحبه کردن هستند.»

در گفت‏وگویی که هفته گذشته با او داشتم، خیلی استرس داشت و می‏گفت:«تاریخ این چک ۳۰ مهرماه است و اگر تا آن زمان پاس نشود باید به زندان بروم و با این کار اعتبار و آبرویم به باد می‏رود.»

این صحبت‏ها در حالی عنوان می‏شود که مسوولان دورودی خیلی خوش‏بین هستند تا ۴۰ روز دیگر ورزشگاه آماده شود و گهر بتواند دیدارهای خانگی را در آن برگزار کند اما با وضعیت موجود و با استناد به اظهارات سالاروند، محال است این ورزشگاه به بهره‏برداری برسد و آماده شدنش نیاز به یک معجزه دارد!

قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس از وزیر ورزش قول گرفته بود که برای تکمیل ورزشگاه تختی این شهر ۲ میلیارد تومان بگیرد اما شنیده می‏شود که وزیر گفته تا پایان سال‏جاری خبری از این پول نیست.

اگر مسوولان دورودی خواستار برگزاری بازی‎های گهر در این شهر هستند باید دنبال راهکاری باشند تا مشکل “بی‏پولی” رفع و چک‏ سالاروند پاس شود و اگر او به زندان برود، معلوم نیست تا چند سال آینده این ورزشگاه به بهره‏برداری برسد!

با این حال یکی از مسوولان شهرستان دورود که همه می‏دانیم چه کسی است، به جای اینکه مشکل پیمانکار را حل کند، می‏گوید: «مصاحبه سالاروند کذب و حتی خودش منکر این گفت‏وگو شده اما برای تنویر افکار عمومی ذکر این نکته را ضروری می‏دانیم که فایل صوتی مصاحبه با سالاروند را داریم و هر زمانی خواستند آن را ارایه می‏دهیم.»

به هرحال عاجزانه خواهش می‏کنیم، مسوولان به جای اینکه هر روز مصاحبه‏های حمایتی از گهر انجام می‏دهند، در عمل دست به کار شوند و هر طور شده اجازه ندهند آقای سالاروند به زندان برود و برای حفظ آبرو فرد مومن که در دین مبین اسلام خیلی به آن تأکید شده، کم‏کاری نکنند.