تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مواظب برادری ها باشیم !

  • کد خبر : 11147
  • 30 مهر 1391 - 14:00

  میرملاس نیوز : داستان از اونجا شروع شد که ی آدم پولدار فوتبال دوست پیدا شد تا دستی به سر گهر بکشه و نه تنها گهر بلکه مردم لرستان از نگرانی های ” چی میشه، چی نمیشه” نجات بده! امادر این میان عده ای پیدا شدند و با برجسته کردن حاشیه ها، اصل رو […]

 

میرملاس نیوز : داستان از اونجا شروع شد که ی آدم پولدار فوتبال دوست پیدا شد تا دستی به سر گهر بکشه و نه تنها گهر بلکه مردم لرستان از نگرانی های ” چی میشه، چی نمیشه” نجات بده!
امادر این میان عده ای پیدا شدند و با برجسته کردن حاشیه ها، اصل رو رها کردند و فرع رو گرفتن و گفتن از “نمی گذاریم و اجازه نمی دهیم” را آغاز کردند و تا جایی پیش رفتن که حتی آقایون خیر و مایه دار رو مردد کردند و اونها نیز چندین و چند بار توی تصمیماتشون تغییراتی دادن.
در این وسط دعوای اصلی سر اسم تیم بود و البته اسامی پیشنهادی بسیاری ارایه شد که می شد با یک جلسه دوستانه و با گل و شیرینی قضیه رو حل کرد و یک اسم با مسما و مورد توافق طرفین رو برای تیم بحران زده انتخاب کنند.
اما متاسفانه این بار هم لرستان از روال عادی جا ماند و جنجال ها آغاز شد، جنجال هایی که بجز نشون دادن شرایط منفی در لرستان چیز دیگری رو در پی نداشت چراکه عده ای قصد ماهیگیری از این آب گلال آلود رو داشتند و خوشبختانه مارماهی هم نصیبشون نشد.
سوال اینجاست ! این همه تیم ورزشی توی دنیا دارن فعالیت می کنن اما چرا هیچکدومشون توی قضیه انتخاب اسم به اندازه تیم نوپای گهر جنجال نداشت و رسانه ای نشد؟
بالاخره کسی که پیدا شد و خواست دست گهر رو بگیره حق داره برند خودش رو معرفی کنه و از طرفی نماینده محترم هم وظیفه خودش می دید که از نام شهرش و خواسته های مردم شهرش دفاع کنه، اما چرا با این همه هیاهو و سر و صدا ؟ مگر یه اسم چقدر توی موفقیت تیم تاثیر داره؟ چرا باید در مقابل اضافه شدن کلمه ای به اسم تیم این همه جنجال به پا بشه ؟
و چرا داستان تا جایی پیش رفت که برادری و هم میهنی مردم دو شهر خرم آباد و دورود زیر سوال برده بشه؟ چرا برخی باید راضی باشند که تیم برای بازی و تمرین به استان البرز بره اما فاصله یک ساعتی تا شهر هم استانی خودش رو نره؟
مگ غیر از اینه که همه می دونن تیم گهر دورود متعلق به مردم لرستانه ، پس چرا حالا که همه مردم لرستان می تونن به تیم کمک کند برخی موضع گیری کردن؟چه اشکالی داره حالا که ورزشگاه دورود آماده نیست تیم بجای طی طریق کردن به کرج یا تهران بیاد و همین شهر خرم آباد و یا هر شهر دیگه ای از استان که شرایط مناسب داره تمرین و بازی هاش رو دنبال کنه؟
قدری عادلانه و آگاهانه فکر کنیم و به جای محکم کردن پیوند دیرینه ی برادریمون مردم خودمون رو به جون هم نندازیم، مگر نه اینکه ما همه لرستانی هستیم و با هم برادریم، پس به کجای دنیا بر می خورده که یک برادر به برادرش کمک کنه؟مگر به کجای دنیا بر می خوره که تیم گهر به جای بازی و تمرین توی پایتخت ، همین نزدیکی ها و توی استان خودمون باشه؟ چرا برخی حاضرند تیم به تهران بره اما فاصله ۱۰۰ کیلومتری تا شهر هم استانی خودش رو نره؟ آیا این اثرات منفی فرهنگی نداره؟ آیا این باعث نمیشه که خیلی ها نسبت به قوم لر و اتحاد مردمش شک کنند و نتیجه ش بشه مثل اتفاقی که ماه گذشته افتاد و رییس محترم دانشگاه وفرمایشات تلخش!
و الان گهر با همه این تفاسیر در لرستان مونده و علیرغم اسامی متعددی که براش انتخاب شده همچنان راهی پایتخت میشه اما قصد اصلی ما از این حرفا اشاره به نام و جای بازی و تمرین گهر نیست بلکه تاکیدی بر برادری و اتحاد مردم لرستانه!
و آقایان بدانند که بازی با کلمات به این راحتی نیست و باید در سخنانشون به برادری مردم لرستان احترام بگذارن و بدونن که تیم با هر اسمس و هر جایی باشه اما مردم لرستان از جمله مردم دورود و خرم آباد همچنان برادرن .
و سرانجام اینکه فعلا گهر در لرستان موندنی شده اما مواظب برادری هامون باشیم و نگذاریم به این راحتی از دست بره و بدانیم که مردم لرستان همچنان با نجابت از برادری هاشون محافظت می کنن.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. بد کار بکردی تو ای شهر گهر دار
    پیراهن کینه بسوزان و بردار

  2. جناب آزادبخت عزیز، مردم دورود هیچگاه به برادرانشان در خرم آباد توهین نکردند و توهین نخواهند کرد. منظور مردم دورود برخی از مسئولین مرکز استان هستند که متاسفانه انقدر وعده داده اند و عمل نکردند که اعتماد متقابل بین انان و مردم از بین رفته و یا حداقل کمرنگ شده.
    ای کاش شما یک گزارش توسط یکی از دوستان و یا نزدیکانتان از سطح شهر دورود تهیه فرمائید تا به دوستان عزیز در خرم آباد و سایر شهرهای استان ثابت بشود که این فقط یک سوءتفاهم است. باور کنید که مردم دورود حتی این تیم را فراتر از لرستان می دانند و آن را نماینده قوم لر می دانند.

    • برادر محترم دوست عزیز رئال مادرید نیست که میگویی فراتر از لرستان است ای کاش در حد لرستان بازی کند ومایه آبروریزی لرستان وبقول شما قوم لر نشود فراترش پیشکش شما .وقتی که تیمهای فوتبال خرم آباد مثل خیبر وفجر وتربیت و…. در سطح بالای فوتبال کشور بازی میکردن و بازیکنانی نظیر ناصر میرزایی-ابراهیم میرزاپور ومرتضی کرمانی ومهرداد خادمی وبیژن کوشکی و…. تحویل فوتبال ملی وکشور داد یقین بدان مردم خرم آباد ندیده فوتبال نیستند بلکه متعصب نام لرستان هستند واینکه خرم آباد که سرچشمه پول نیست که توانایی ساخت ورزشگاهی برای شما داشته باشد در ضمن فقط ورزشگاه نیست فرودگاه و هتل و….. اگه بودجه بود فکری بحال وضعیت نابسامان و عمرانی خودش میکرد غیر از اینه که مسئولین مرکز استان همه امکانات مرکز لرستان از جمله ورزشگاه فرودگاه وهتل و…. در اختیار تیم گهر دورود گذاشتن که این تیم در لرستان وخرم آباد وبا حضور تماشاگران خونگرم ومتعصب لرستانی از امتیاز میزبانی نهایت استفاده رو ببره وحداکثر امتیازات رو بگیره .هنوز فیلم مصاحبه های مردم ومسئولین دورود موجود هست که میگفتن این تیم فقط در دورود بازی کنه یا در کرج ونه خرم آباد و لرستان عابربانک فوتبال (هدایتی) رو هم که فراری دادن دوستان.

  3. علیرضا محمد در مورد وضعیت باشگاه گهر دورود، گفت: گهر در وضعیت مسخره‌ای به سر می‌برد، معلوم نیست صاحب این باشگاه چه کسی است و ما با چه کسی طرف هستیم. در چند سالی که فوتبال بازی کرده‌ام چنین وضعیتی ندیده‌ام. با جدایی مهدی تارتار وضعیت تیم فاجعه شد.
    به گزارش فارس، محمد در مورد اعتراضش به پورمند مربی تیم بعد از تعویض در دیدار با فولاد، گفت: من خودم گفتم تعویضم کند. اتفاق‌هایی در زمین دیدم که نمی‌توانستم تحمل کنم و بهتر دیدم دیگر در تیم بازی نکنم و از مربی خواستم تعویضم کند. بازیکن بی‌تجربه زیاد داریم و هر کسی در وسط زمین صحبت می‌کند. با این وضعیت دیگر برای باشگاه گهر بازی نمی‌کنم تا وضعیت این تیم مشخص شود.
    وی افزود: نمی‌دانم با چه کسی باید برای گرفتن رضایت‌‌نامه‌ام صحبت کنم. مسئول و صاحب تیم مشخص نیست. مسئولان به هیچ کدام از وعده‌هایشان در مورد گهر عمل نکردند و باید اسم این تیم را گهر دروغ گذاشت. من به گهر آمدم تا به تیم ملی برسم اما شرایط خیلی بد است.
    بازیکن سابق پرسپولیس در مورد حضور هدایتی در باشگاه گهر، گفت: او می‌خواست به تیم کمک کند اما برخی آقایان که نمی‌دانم چه کسانی هستند اجازه ندادند هدایتی برای کمک به گهر آمده بود اما به او این اجازه را ندادند.

  4. حسین هدایتی۳۰/۰۷/۹۱: برخی دوستان کم لطفی می‌کنند. شهر دورود ورزشگاه استاندارد، فرودگاه و … را ندارد و بستر لازم برای میزبانی در لیگ برتر فراهم نیست به همین خاطر قرار شد تیم در خرم آباد بازی کند تا شرایط در شهر دورود فراهم شود. اما برخی آقایان گفتند تیم بهتر است در کرج بازی کند تا اینکه در خرم آباد باشد. اما ما حاضر نبودیم بدون یار دوازدهم بازی کنیم و دوست نداشتیم هوادار تیم از لرستان به کرج بیاید و نمی‌خواستیم خون از دماغ کسی بیاید.
    مالک باشگاه ملوان انزلی در مورد اینکه امیر عابدینی گفته او در صورت انصراف از تیم داری در تیم گهر باید خسارت بدهد، گفت: عابدینی بگود چقدر باید خسارت بدهیم، پرداخت می‌کنیم دندمان نرم آمدیم خدمت کنیم خسارت هم می‌دهیم.
    هدایتی در مورد اینکه از اداره باشگاه گهر به طور قطعی انصراف داده، گفت: برادرم از این کار انصراف داده است. البته صورت جلسه‌ای تنظیم کرده‌ایم که قرار شد نماینده مردم دورود آن را امضا کند تا ما مجاز باشیم قبل از تکمیل ورزشگاه دورود بازی‌های تیم را در خرم آباد انجام دهیم. باشگاه گهر اکنون در اختیار قوه قضائیه است. اگر کسی دیگر می‌تواند به این باشگاه کمک کند، بسم الله.

  5. در روزگاری که بهانه های بسیار برای گریستن داریم
    شرم خندیدن، به مضحکه هم میهنان مان را بر خود نپسندیم.
    کار سختی نیست نشنیدن، نخواندن و نگفتن لطیفه های توهین آمیز…
    با اراده جمعی این عادت زشت را به ضدارزش تبدیل کنیم.

    رخشان بنی اعتماد

    یه روز یه ترکـــه اولین عمل جراحی قلب و کلیه رو تو ایران می کنه
    بعد مجله وارلیق منتشر می کنه, جایزه بهترین پزشکم دریافت می کنه .
    ♥اون شخص کسی نیست جز پروفسور جواد هیئت♥

    یه روز یه رشتیه..

    اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی؛

    برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلق شاه تلاش کرد، برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه؛

    اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد

    یه روز یه ترکـــه پایه گذار منطق فازی در دنیا میشه،
    که پایه و اساس ساخت هوش مصنوعی و سیستم
    های کنترل پیشرفته, همین منطق فازیه.
    ♥اسم اون ترکـــه دکتر لطفی زاده بوده♥

    یه روز یه لره…

    اسمش کریم خان زند بود، موسس سلسله زندیه؛

    ساده زیست، نیک سیرت و عدالت پرور بود و تا ممکن می شد از شدت عمل احتراز می کرد

    یه روز یه قزوینی …

    به نام علامه دهخدا ؛

    از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بفرد بود و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاد

    یه روز ما همه با هم بودیم…، ترک و رشتی و لر و اصفهانی

    تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند… ؛

    حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم، به همدیگه می خندیم!!! و اینجوری شادیم

    این از فرهنگ ایرانی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند

    پس با همدیگه بخندیم نه به همدیگه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.