تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

نعمت‏پور دوبنده فولاد ماهان را پوشید

  • کد خبر : 11263
  • 02 آبان 1391 - 14:51

پیوستن نعمت‏پور به فولاد ماهان فرنگی کار کوهدشتی رسماً به تیم فولاد ماهان اصفهان پیوست. به گزارش میرملاس نیوز، طالب نعمت‏پور با عقد قراردادی ۲ ساله در صورت برگزاری لیگ برتر کشتی فرنگی، دوبنده تیم اصفهانی را می‏پوشد. این فرنگی کار لرستانی که با نظر محمد بنا به المپیک نرفت در هفته‎های گذشته با قهرمانی […]


پیوستن نعمت‏پور به فولاد ماهان
فرنگی کار کوهدشتی رسماً به تیم فولاد ماهان اصفهان پیوست.

به گزارش میرملاس نیوز، طالب نعمت‏پور با عقد قراردادی ۲ ساله در صورت برگزاری لیگ برتر کشتی فرنگی، دوبنده تیم اصفهانی را می‏پوشد.

این فرنگی کار لرستانی که با نظر محمد بنا به المپیک نرفت در هفته‎های گذشته با قهرمانی در مسابقات دانشجویان جهان، بار دیگر شایستگی‏های خودش را نشان داد.

گفتنی است لیگ برتر کشتی فرنگی در یکی دو سال اخیر برگزار نشده و هنوز تعداد تیم‏ها در این فصل هم به حد نصاب نرسیده و برگزاری این لیگ در هاله‏ای از ابهام است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. طالب جان بگیر نوش جانت

  2. کوهدشت رتبه ی اول بیکاری ،رتبه ی اول خودکشی و خود سوزی، چرا ما باید این مشکلات رو داشته باشیم از ماست که بر ماست،ما مردم کوهدشت خیال نکنیم که بودجه میاد و خودی ها میخورند مشکل اینجاست اصلا بودجه به ما تعلق نمیگیرد و یا خیلی خیلی کم تعلق میگیرد. تا موقعی که مردم یه منطقه یا شهر راضی و قانع باشند وضعت بهتر نمیشه بدتر میشه. من خودم بچه ی کوهدشتم میدونم مردمم خیلی در وضعیت وخیمی به سر میبرند .تا موقعی که شرکت در انتخابات و راهپیمایی ها فراوان باشه شهر ما بدبختر میشه یعنی رابطه ی مستقیم دارند،شرکت در مراسمات اجتماعی=بدبختی و بی توجهی بیشتر
    در اخر طالب جان امیدوارم موفق باشی حداقل در المپیک بعدی شما رو زیارت کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.