تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

ساماندهی دریاچه کیو خرم‎آباد آغاز شد

  • کد خبر : 11303
  • 04 آبان 1391 - 8:15

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ شهردار مرکز لرستان از آغاز کار پروژه ساماندهی و دائمی کردن دریاچه کیو خبر داد. هرمز نصیری امروز در گفت‎وگو با  فارس گفت: با توجه به وعده‎ای که شهرداری به همشهریان خرم‎آبادی داده بود، پروژه ساماندهی و دائمی کردن دریاچه کیو را آغاز کرده‌ایم. وی افزود: مردم انتظار دارند، مسئولان […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ شهردار مرکز لرستان از آغاز کار پروژه ساماندهی و دائمی کردن دریاچه کیو خبر داد.

هرمز نصیری امروز در گفت‎وگو با  فارس گفت: با توجه به وعده‎ای که شهرداری به همشهریان خرم‎آبادی داده بود، پروژه ساماندهی و دائمی کردن دریاچه کیو را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: مردم انتظار دارند، مسئولان و خدمتگذاران به فکر رفع مشکلات و دغدغه‎های آنها و برآورده کردن مطالبات آنها باشند و رفع مشکلات را در اولویت برنامه‎های خود قرار دهند.

نصیری با اشاره به ابعاد این پروژه گفت: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: کار لایروبی و لجن‌برداری این دریاچه در حال انجام است و پس از آن با ۵ هزار مترمکعب خاکریزی و عایق کاری، ظرف یکماه  الی ۴۵ روز  فاز اول این پروژه به اتمام می‎رسد.

شهردار خرم‎آباد خاطرنشان کرد: دریاچه کیو تنها متعلق به شهرداری و شهر خرم‎آباد نیست، بلکه یک موقعیت گردشگری ملی است و تمام مردم و مسئولان باید خود را در خصوص حفظ و احیای آن مسئول بدانند.

نصیری تاکید کرد: بیش از این با توجه به وعده امور آب و آبفای لرستان مبنی بر اینکه در صورتی شهرداری عایق کاری و بستر سازی دریاچه را انجام دهد، آب مورد نیاز آن را از چند منبع از جمله سرچشمه گلستان تامین می‌کند، بر آن شدیم تا در نخستین فرصت به وعده خود عمل کنیم.

شهردار خرم‎آباد در همین خصوص افزود: این شهروندان هستند که با پیگیری‎های خود و درخواست‎های مکرر از مسئولان و خدمتگذاران خواهان دائمی شدن این دریاچه هستند که جا دارد، از همه آنها تشکر و قدردانی به عمل آید.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام
    اینجانب بعنوان یکی از دوستداران کره زمین عایق کاری بستر دریاچه کیو را به شدت تقبیح میکنم
    چراکه مانع از نفوذ آب به داخل زمین شده و سفره های آبی که را که از این دریاچه مشروب میشوند را از آب محروم می کند. این امر باعث جاری شدن آب و سرازیر شدن آن به ردوخانه هاست

  2. این دریاچه باید عایق کاری بشه و به طور دائمی زیبایی خودشو به خرم آباد ببخشه. مثلا عایق کاری این دریاچه چقدر میتونه به سفره های زیر زمینی ضرر بزنه. این دریاچه یکی از جاذبه های شهر زیبای خرم آباد محسوب میشه و همه باید در جهت حفظ و نگهداری از اون تلاش کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.