تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

سوری : مواضع ضدایرانی اوباما و رامنی نشانه عمق‌نفوذ لابی‌‌صهیونیسم در آمریکا

  • کد خبر : 11313
  • 04 آبان 1391 - 10:43

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حرف‌های رامنی و اوباما اظهارات تکراری نامزدهای دوره‌های پیشین آمریکاست، افزود: اظهارت ضدایرانی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشانه نفوذ لابی صهیونیسم به مراکز امنیتی و سازمان‌های دولتی این کشور است.  حجت الله سوری در گفت‌و گو با […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حرف‌های رامنی و اوباما اظهارات تکراری نامزدهای دوره‌های پیشین آمریکاست، افزود: اظهارت ضدایرانی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشانه نفوذ لابی صهیونیسم به مراکز امنیتی و سازمان‌های دولتی این کشور است.

 حجت الله سوری در گفت‌و گو با خانه ملت، درباره دور آخر مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حول محور سیاست خارجی این کشور در قبال ایران،‌ گفت: اظهارت میت رامنی و باراک اوباما درباره سیاست این کشور نسبت به ایران تنها مصرف داخلی دارد و ناشی از نفوذ لابی‌های صهیونیست به مراکز امنیتی و سازمان‌های دولتی این کشور است.

 نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیان تهدید‌هایی از سوی ایران نسبت به آمریکا در اظهارنظرهای نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا به دلیل اقتداری است که ایران در صحنه بین‌المللی به دست آورده است و امروز به عنوان مهم‌ترین مخالف این کشور در جهان شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه حرف‌های رامنی و اوباما تکرار مواضع نامزدهای دوره‌های پیشین آمریکاست، تاکید کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هر دوره پس از انقلاب اسلامی برای نشان دادن چراغ سبز به رژیم صهیونیسیتی مواضعی نسبت به ایران اتخاذ می‌کنند و حرف‌هایی تکراری به زبان می‌آورند اما پس از انتخابات از مواضع خود عقب نشینی می‌کنند.

سوری با بیان اینکه خلاف اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ایران همچنان بر مواضع خود استوار است، یادآور شد: ایران بازی‌های سیاست‌مداران آمریکایی را زیاد دیده است و با این اظهارات ذره‌ای از مواضع خود در قبال این کشور را تغییر نمی‌دهد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم،جذب حمایت‌ لابی‌های صهیونیست را یکی از دلایل اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا خواند و افزود: سیاست داخلی آمریکا ایجاب می‌کند تا با سوژه‌‌سازی افکارعمومی این کشور را به سمت ایران هسته‌ای معطوف کند.

وی با بیان اینکه انتخاب رامنی یا اوباما برای ایران فرقی نمی‌کند، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا تعیین‌کننده سیاست‌های این کشور نیست و اظهارات مقامات آمریکا بیانگر عمق نفوذ لابی‌های صهیونیسم در کنگره و سنای آمریکاست.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با تاکید بر اینکه ایران اسلامی باید به فارغ از این هیاهوها به افق مدنظر خود در منطقه دست پیدا کند، یادآور شد: ایران نباید سرگرم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود چون این اظهارات در زمان انتخابات  تنها در حد حرف بیان می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم توضیح داد: آمریکا با خبرسازی از ایران تهدیدی ساخته تا از این طریق نظر لابی‌های صهیونیست را به خود جذب کند و از طرف دیگر بازار فروش تسلیحات خود به کشورهای عربی منطقه را گرم نگه دارد.

در حالی که تنها دو هفته به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمان باقی است، باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا و میت رامنی، کاندیدای جمهوری‌خواه این انتخابات در سومین و آخرین مناظره انتخاباتی خود حاضر شدند؛ مناظره‌ای که محوریت آن سیاست خارجی آمریکا بود.

رامنی در این مناظره از اوباما خواست تا تحریم‌های ضد ایرانی را تشدید کند.

در همین حال درحالی که اوباما در پاسخ به سوال مجری، تروریسم را بزرگترین چالش آینده آمریکا دانست، میت رامنی گفت که به نظر او ایران اتمی بزرگترین مسئله آمریکاست. /

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام خدمت مدیریت و پرسنل سایت میرملاس
    تهدید و ارعاب پدیده ای شوم و کریه است که همیشه افراد طالب قدرت و مکنت به عنوان یک حربه ای از ان برای رسیدن به امیال و امال خود از ان استفاده کرده اند تجربه نشان داده است مدلهای فوق در برهه ای از زمان بصورت مسکنی مقطعی توانسه تا حدود کمی پاسخگو باشند اما با گذشت زمان و تغییر روکردها و موضع گیریهای جامع به صورت یک انتی تز عملکرد داشته است . گر چه سران امریکا از این طوفان های قبل از باران داشته اند اما هبه یک تاکتیک اصولص کارایی خود را از دست داده است . اما نکته جالب لینجاست رطب خورده کی تواند منع رطب کند . به فرموده بنیان گزار جمههوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند . حالا جناب اقای سوری شما بفرمایید شما در همین یک قدمی خانه خود از مردم سلب امنیت نموده ای و به بهانه رسیدن به امیال و ارزوهای خود و اطرافیانتان شمشیر را از رو بسته و در کمین انتقام نشسته اید . طبیعی است در هرانتخاباتی مردم ازادند به هر کسی که مایل هستند رای دهند و به افرادی که لایقشان میدانند رای بدهند اما شما این ازادی و احترام به رای و عقیده مردم را فدای کینه توزی خودتان قرار داده اید .

  2. سلام چرا نظر منو سانسور کردید لطفا درج کنید

  3. الکی حرف نزنید اصلآ چی میگید…عشق است سوری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.