تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

الهیار ملکشاهی : مسئولان نباید حواشی را در متن قرار دهند

  • کد خبر : 11344
  • 06 آبان 1391 - 8:33

  نماینده مردم کوهدشت بزرگنمایی مشکلات و برخی اختلاف سلیقه ها را فراهم سازی زمینه برای فرصت طلبی دشمنان برشمرد. به گزارش میرملاس نیوز ؛ الهیار ملکشاهی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد خرم آباد گفت: بزرگنمایی و برجسته کردن مشکلات و برخی اختلاف سلیقه ها نه تنها مشکلی را […]

 

نماینده مردم کوهدشت بزرگنمایی مشکلات و برخی اختلاف سلیقه ها را فراهم سازی زمینه برای فرصت طلبی دشمنان برشمرد.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ الهیار ملکشاهی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد خرم آباد گفت: بزرگنمایی و برجسته کردن مشکلات و برخی اختلاف سلیقه ها نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه سوء استفاده دشمنان را نیز بدنبال دارد.

وی با بیان اینکه امروز ایران وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی با استکبار جهانی شده ، ادامه داد: بسیاری از کشورهای جهان دراین جنگ نابرابر همراه باطل و کشورهای استکباری شده اند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور و تاکید براینکه مسئولین نباید حواشی را در متن قرار دهند، اظهار کرد: مدیران و مسوولان باید در شرایط فعلی، به معیشت و اقتصاد مردم توجه بیشتری کنند؛پیروی از فرامین و منویات رهبری دراین زمینه بسیار موثر است.

این نماینده بیان کرد: علیرغم فشارهای اقتصادی دنیا باید بداند که گذر از این شرایط با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب ،همدلی و اتحاد مردم و مسوولان، برای این ملت کار دشواری نیست.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک راهکار علمی با نظریه دقیق کارشناسی ارائه کرده اند و راه برون رفت از شرایط کنونی، اجرای همین راهکار است.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه گفت: توجه به توانمندی های کشور به ویژه توانمندی های استان لرستان در زمینه ارائه پایان نامه های دانشجویی می تواند نقش مهمی در رشد و توسعه کشور داشته باشد.

وی با اشاره به دانشگاه آزاد گفت: ایجاد ردیف مستقل اعتباری برای تامین نیازهای مالی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور استمرار فعالیت های علمی و آموزشی این مرکز ضروری است، در شرایط فعلی که هماهنگی و همراهی بسیار خوبی میان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم  تحقیقات و فناوری وجود دارد، تحقق این موضوع می تواند نقش مهمی در رشد و ارتقای فعالیت های علمی ، آموزشی این نهاد داشته باشد.


لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. اقای ملکشاهی نه اصولگرا هستن و نه اصلاح طلب.

  2. همه می دونن این اقا با رای اصلاح طلبها سر کار رفته نه اصولگرا ها پس لازم نیس بنویسید اصولگرا

    • لطفاً خودتان را دقیق معرفی کنید کدام دوستی ؟ بعید می دانم اسم فامیل شما دوستی باشد؟ احتمالاً دنبال تفرقه افکنی هستید.

    • جناب دوستی عزیز و بزرگوار. حالا یا اصلاح طلب یا اصولگرا. اصلاح طلبها چه کاری واسه این مردم بدبخت کوهدشت انجام دادن تا اصولگراها بخواهند انجام بدهند مهم اینه که اقای ملکشاهی خدمتگزار مردم باشه، فعلا که ایشان شده اند مسئول تودیع و معارفه و رئیس و مدیر عوض کردن استان.

    • موافقم.به قران در رومشان بیشتر جناح چپ ها رای بهش دادن

  3. بهتر نیست این مشکل را مدیر محترم یایت اقای ازادبخت به صورت شفاف با خود اقای ملکشاهی مطرح کند که بالا خره ایا ایشان اصولگراست یا اصلاح طلب یا اصلا فردی فراجناحی است ما شخصیت های زیادی داریم که فراجتاحی هستند.اما در کوهدشت کسی نمی تواند بگوید من فراجناحی هستم چون متاسفانه هوادارن قبول ندارند.اما بالاخره اقای ملکشاهی فرزند این نظام است با پیشینه اصولگرایی وبا رای اصلاح طلبان به مجلس رفته که واقعا هنر بسیار زیادی می خواهد که در کوهدشت اصول گرا باشی اما با رای اصلاح طلبان به مجلس بروی

  4. اصلا نمی فهمم این اصولگرا و اصلاح طلب بودن ایشان به ما چه ربطی دارد؟متاسفانه حتی یک نفر از خوانندگان ننوشته است که آقای ملکشاهی به جای این حرف ها پیگیر مطالبات مردم حوزه انتخابیه باشید.واقعا جای تاسف دارد.

  5. آقای ملکشاهی چه اصولگرا باشن چه اصلاح طلب فرقی نمیکنه امیدوارم نماینده لایقی بعد از چهار سال برای مردم باشن این عوض کردنا هم لازمه انجام کاره و افراد نالایق باید برن.خوشحالم که افراد بافرهنگی با لحن مودبانه نظر میدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.