تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

خانه مطبوعات لرستان، اندرخم یک خانه است!

  • کد خبر : 11361
  • 06 آبان 1391 - 19:58

مهران مریدی / میرملاس نیوز : خانه مطبوعات لرستان، اندر خم یک خانه است! با وجود اینکه دومین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان سوم خردادماه‏ سال‏جاری برگزار شد اما هنوز کسانی که انتخاب شده‏اند، کار خاصی نکرده‏ و به نوعی می‏شود گفت کم‏کاری می‏کنند. هنوز یادمان نرفته برخی، روز رای‏گیری برای انتخاب شدن […]


مهران مریدی / میرملاس نیوز :

خانه مطبوعات لرستان، اندر خم یک خانه است!

با وجود اینکه دومین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان سوم خردادماه‏ سال‏جاری برگزار شد اما هنوز کسانی که انتخاب شده‏اند، کار خاصی نکرده‏ و به نوعی می‏شود گفت کم‏کاری می‏کنند.

هنوز یادمان نرفته برخی، روز رای‏گیری برای انتخاب شدن چقدر تلاش می‏کردند اما پس از آنکه رای آوردند، به اندازه آن یک روز تلاش نکرده‏اند. “منیت” در بین برخی از اعضای هیئت مدیره خانه‏ی مطبوعات به‏شدت وجود دارد و عده‏ای فقط ساز ناکوک خودشان را می‏نوازند.

اختلاف‏نظر بین اعضا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و برخی کارهای دیگر هم تا جایی پیش رفته که احتمال منحل شدن خانه مطبوعات وجود دارد!

با وجود اینکه همه کسانی که انتخاب شدند از جنس مطبوعات و خاک خورده این کار بودند، دلمان خوش بود می‏توانند اقدامات موثری را برای قشر زحمت‏کش مطبوعات اجرا کنند اما زهی خیال باطل! آنها که اوایل خیلی جلسه می‏گذاشتند، حدود ۲ ماه است که جلسه‏ای نداشته‏اند و به این ترتیب می‏توان به وحدت و همدلی بین اعضا پی برد!!!

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مانند دوره قبل فقط قصد داشت این انتخابات را برگزار و آن را به رزومه افتخارات خود اضافه کند و کار مثبت دیگری برای ساماندهی این خانه دیده نشده است.

به هر حال چیزهای دیگری هم هست که فعلاً دوست نداریم رسانه‏ای شود اما اگر این روند ادامه داشته باشد شاید صبر ما هم لبریز شود.

با اینکه مبلغی پول برای این خانه تخصیص داده شده اما هنوز حساب بانکی ندارند و نمی‏دانیم کی این کار سخت و طاقت‏فرسا صورت می‏گیرد! راستی افتتاح یک حساب بانکی چقدر طول می‏کشد؟

می‏گویند اداره ارشاد پس از این همه مدت برای خانه مطبوعات استان یک اتاق در نظر گرفته که هنوز آماده نیست و شاید هرگز آماده نشود!

کلاً ما آدم‏های ساده‏ای هستیم اما نه اینقدر که متوجه نشویم کسانی که می‏خواستند مطبوعات را زیر چتر حمایتی بگیرند، خودشان بدون چتر و در خم یک خانه مانده‏اند و این در حالیست که در سایر استان‏ها اعضای خانه مطبوعات خیلی فعال هستند اما در استان ما…

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. سلام ، متعجبم از صاحب امتیاز محترم میرملاس که با (عرض پوزش) در اغلب مواقع نوشته های بسیار ضعیف برخی دوستان را درج می کنند این کار علاوه بر کاهش ارزش محتوایی میرملاس به مرور خوانندهای آن را هم کاهش می دهد بنا نیست اگر امکاناتی در اختیار ماست با هر مطلبی و با هر سطحی آن فضا را پر کرد . با عرض پوزش دوباره متاسفانه اغلب مطالب دوستان فاقد چارچوبی قوی و محکم است که انشالله به صرف همکاری آنان را درج نکنیم

  2. این جا لرستان است. دیار کی به کیه ه ه ه ه ه ه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

  3. سلام بر دوستان میرملاس و همچنین همکار گرامی مریدی عزیز
    متن گزارش با چسبیدن برخی حروف ایراد پیدا کرده ، لطفأ ویرایش فرمایید .
    مؤید باشید

    • جناب آقای محمدی عزیز. اگر از موزیلا استفاده می‏کنید اینگونه است؛ چون در موزیلا کلماتی که “نیم فاصله” رعایت میشه بهم می چسبه.
      ممنون از تذکر شما.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.