- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

خانه مطبوعات لرستان، اندرخم یک خانه است!

[1]

مهران مریدی / میرملاس نیوز :

خانه مطبوعات لرستان، اندر خم یک خانه است!

با وجود اینکه دومین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان سوم خردادماه‏ سال‏جاری برگزار شد اما هنوز کسانی که انتخاب شده‏اند، کار خاصی نکرده‏ و به نوعی می‏شود گفت کم‏کاری می‏کنند.

هنوز یادمان نرفته برخی، روز رای‏گیری برای انتخاب شدن چقدر تلاش می‏کردند اما پس از آنکه رای آوردند، به اندازه آن یک روز تلاش نکرده‏اند. “منیت” در بین برخی از اعضای هیئت مدیره خانه‏ی مطبوعات به‏شدت وجود دارد و عده‏ای فقط ساز ناکوک خودشان را می‏نوازند.

اختلاف‏نظر بین اعضا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و برخی کارهای دیگر هم تا جایی پیش رفته که احتمال منحل شدن خانه مطبوعات وجود دارد!

با وجود اینکه همه کسانی که انتخاب شدند از جنس مطبوعات و خاک خورده این کار بودند، دلمان خوش بود می‏توانند اقدامات موثری را برای قشر زحمت‏کش مطبوعات اجرا کنند اما زهی خیال باطل! آنها که اوایل خیلی جلسه می‏گذاشتند، حدود ۲ ماه است که جلسه‏ای نداشته‏اند و به این ترتیب می‏توان به وحدت و همدلی بین اعضا پی برد!!!

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مانند دوره قبل فقط قصد داشت این انتخابات را برگزار و آن را به رزومه افتخارات خود اضافه کند و کار مثبت دیگری برای ساماندهی این خانه دیده نشده است.

به هر حال چیزهای دیگری هم هست که فعلاً دوست نداریم رسانه‏ای شود اما اگر این روند ادامه داشته باشد شاید صبر ما هم لبریز شود.

با اینکه مبلغی پول برای این خانه تخصیص داده شده اما هنوز حساب بانکی ندارند و نمی‏دانیم کی این کار سخت و طاقت‏فرسا صورت می‏گیرد! راستی افتتاح یک حساب بانکی چقدر طول می‏کشد؟

می‏گویند اداره ارشاد پس از این همه مدت برای خانه مطبوعات استان یک اتاق در نظر گرفته که هنوز آماده نیست و شاید هرگز آماده نشود!

کلاً ما آدم‏های ساده‏ای هستیم اما نه اینقدر که متوجه نشویم کسانی که می‏خواستند مطبوعات را زیر چتر حمایتی بگیرند، خودشان بدون چتر و در خم یک خانه مانده‏اند و این در حالیست که در سایر استان‏ها اعضای خانه مطبوعات خیلی فعال هستند اما در استان ما…