تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

دکتر عبدی : جاده خرم‌آباد -کوهدشت در صورت رسیدن اعتبار ایمن می‌شود

  • کد خبر : 11366
  • 07 آبان 1391 - 10:16

  به گزارش میرملاس نیوز  ؛ نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس با بیان اینکه جاده خرم‌آباد- کوهدشت از پر‌خطر‌ترین محور‌های ارتباطی کشور به شمار می‌رود، گفت: در صورت نرسیدن به موقع اعتبارات لازم از سوی دولت این جاده ایمن نشده و همچنان قتل‌گاه مسافران باقی می‌ماند. ایرج عبدی در گفت و گو با  […]

 

به گزارش میرملاس نیوز  ؛ نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس با بیان اینکه جاده خرم‌آباد- کوهدشت از پر‌خطر‌ترین محور‌های ارتباطی کشور به شمار می‌رود، گفت: در صورت نرسیدن به موقع اعتبارات لازم از سوی دولت این جاده ایمن نشده و همچنان قتل‌گاه مسافران باقی می‌ماند.

ایرج عبدی در گفت و گو با  خانه ملت، با اظهار نگرانی از وضیت نا‌مناسب جاده خرم‌آباد-‌کوهدشت در استان لرستان گفت: این جاده با تزریق اعتبار و اجرای عملیات ایمن‌سازی در آن ایمن شده و دیگر جان مسافران را نمی‌گیرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس با اشاره به اینکه جاده خرم‌اباد-‌کوهدشت از هیچ گونه استاندارد و علائم ایمنی برخوردار نیست افزود: ایمن‌سازی و تعریض این محور در استان لرستان نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشوری است تا بتوان از وقوع تصادفات بیشتر در این محور جلوگیری کرده و آرامش نسبی را به اهالی این منطقه اعطا کرد.

وی با بیان این مطلب که عدم تزریق اعتبارات لازم موجب متوقف شدن عملیات ایمن سازی محور خرم‌آباد-‌کوهدشت خواهد شد تصریح کرد: از مطالبات مردم استان لرستان مرتفع کردن مشکلات موجود در این محور ارتباطی است.

عبدی علاوه بر وجود پیچ ها ی تند و نبود دید کافی، عملیات راه سازی و اختلاف سطح شانه راه را نیز در بروز حوادث رانندگی دخیل دانست و اظهار داشت: محور خرم آباد -کوهدشت جاده ای تفریحی و تجاری بوده و بخشی از صادرات محصولات استان های مرکزی به کشور عراق از این مسیر انجام می شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس با بیان این مطلب که با قرار گرفتن جاده خرم-‌آباد کوهدشت در ردیف طرح‌های مهر ماندگار تا حدودی مشکلات مالی برای بهبود وضعیت این محور مرتفع شده است گفت: تسریع در روند ایمن سازی این جاده در گرو تخصیص اعتبارات بیشتر از سوی دولت است.

وی ادامه داد: امید است که با رسیدن به موقع اعتبارات بخش وسیعی از عملیات ایمن‌سازی جاده خرم-‌آباد کوهدشت تا پایان سال جاری به پایان برسد.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس یادآور شد: اتمام پروژه‌های عمرانی در استان لرستان بیش‌ از هر چیزی نیازمند توجه بیشتر مسئولان و اعطای اعتبارات لازم از سوی دولت است و این در حالی است که بسیاری از طرح‌های عمرانی این استان از بی‌مهری مسئولان در رنج هستند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. دست اقای عبدی درد نکنه. واقعا جاده خطرناکیه. ترو خدا زودتر تمومش کنید

  2. درود بر شرف جناب اقای عبدی.

  3. ابرای جاده کوهدشت که اقای ملکشاهی ۷۵ میلیارد تومان اعتبار آورد اقای گراوند اگه خبر نداری و نمی بینی که دارن کار میکنن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.