- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقامحمدی : در تلاشیم ولی کاری از دستمان برنمی‌آید / احمدی نژاد قسم خورد !

 

[1]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: به مردم وعده داده‌ایم به مجلس می‌رویم تا خواسته‌های آنان را عملی کنیم ولی متاسفانه دولت همکاری لازم را ندارد لذا به مردم خود در استان لرستان می‌گوییم در تلاشیم ولی کاری از دستمان برنمی‌آید.
ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با قانون افزود: به گفته استاندار قم بانک ملی تصمیم دارد برای نوسازی قبرستان‌های قم سرمایه گذاری کند ولی متأسفانه برای احیای کارخانه کشت و صنعت منطقه لرستان که مالک آن است و توان تولید گوشت صنعتی را دارد تمایلی نشان نمی‌دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: مشکل بیکاری بزرگ‌ترین مشکل استان لرستان است زیرا کارخانه‌های بزرگ این استان تعطیل شده است و از جمله آن کارخانه کشت و صنعت، یخچال‌سازی و چرم و پوست است و کارخانه‌های جدید هم بوجود نیامده‌اند.
وی یادآور شد: در حالی‌که به مردم وعده داده‌ایم به مجلس می‌رویم تا خواسته‌های آنان را که مهمترینش بحث اشتغال است پی‌گیری کنیم ولی متاسفانه دولت همکاری لازم را ندارد لذا به مردم خود در استان لرستان می‌گوییم در تلاشیم ولی کاری از دستمان برنمی‌آید.
آقا محمدی تصریح کرد: از دولت خواسته‌ایم حداقل کارخانه‌های موجود را احیا کند و با رایزنی‌هایی در این راه پیمانکاری برای رونق کارخانه‌های کشت و صنعت استان پیدا کرده‌ایم اما بانک ملی به عنوان صاحب و مالک کشت و صنعت منطقه رغبتی برای احیای این کارخانه ندارد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد قول‌های دولت عملی نمی‌شود ادامه داد: در حالیکه چند هفته پیش در ملاقات با معاون اول رئیس‌جمهور تیمی از دولت مأمور بررسی و کمک به مشکلات استان لرستان شد اما هر چه پی‌گیری وعده‌های دولت می‌شوم فقط گفته می‌شود انشاله درست می‌شود.
این نماینده مردم خرم آباد با تأکید به ادامه تلاش‌های خود خاطر نشان کرد: نمایندگان استان لرستان در پی کسب وقت ملاقات با مقام معظم رهبری هستیم تا درد و دل‌ها و مشکلات خود را به ایشان منتقل کنیم.
آقا محمدی با اشاره به اولین سفر استانی احمدی‌نژاد به استان لرستان گفت: احمدی‌نژاد در مسجد صاحب الزمان خرم آباد به صاحب نام آن مسجد قسم خورد که محرومیت زدایی را از این استان شروع خواهد کرد حالا پس از این چند سال باید به رئیس جمهور بگویم آقای احمدی‌نژاد! لازم است میزان محرومیت استان لرستان را از قبل ریاست جمهوریتان تاکنون بررسی کنید تا ببیند میزان محرومیت استان لرستان در این مدت کم نشده بلکه بیشتر هم شده است.