تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

بانوی رزمی کار دلفانی تجلیل شد

  • کد خبر : 11426
  • 08 آبان 1391 - 9:17

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مسئولان دلفانی با حضور در منزل مهدیه دوستی رزمی کار دلفانی که در فستیوال جهانی کیش مدال طلای جهان را کسب کرد، تجلیل کردند. در سومین دوره از فستیوال جهانی هنرهای رزمی که با حضور ۱۲۰۰ ورزشکار از ۷۰ کشور جهان به میزبانی ایران و در ورزشگاه بزرگ المپیک […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مسئولان دلفانی با حضور در منزل مهدیه دوستی رزمی کار دلفانی که در فستیوال جهانی کیش مدال طلای جهان را کسب کرد، تجلیل کردند.

در سومین دوره از فستیوال جهانی هنرهای رزمی که با حضور ۱۲۰۰ ورزشکار از ۷۰ کشور جهان به میزبانی ایران و در ورزشگاه بزرگ المپیک جزیره کیش برگزار شد، خانم مهدیه دوستی رزمی کار دلفانی موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابت‌های جهانی شد.

این رزمی کار دلفانی در بخش مبارزه سبک ووینام در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال رنگین طلای این وزن برای تیم ملی کشورمان شد.

امام جمعه دلفان، مسئولان ورزش و ورزشکاران شهرستان دلفان نیز در منزل این ملی پوش کشورمان حضور یافتند و از زحمات وی برای کسب این مدال ارزشمند قدردانی کردند.

امام جمعه دلفان ظهر امروز در مراسم تجلیل از بانوی رزمی کار دلفانی با قدردانی از این ورزشکار ملی پوش گفت: شهرستان دلفان در چند سال اخیر موفق به کسب مدال‌های ارزشمندی در رشته‌های مختلف به ویژه ورزش‌های رزمی در عرصه‌های جهانی، آسیایی و داخلی داشته که این نشان دهنده همت بالای ورزشکاران این شهرستان برای بالابردن پرچم کشور در عرصه‌های بین‌المللی است.

حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور با اشاره به اینکه هم اکنون تعدادی از مربیان و ملی پوشان کشورمان را ورزشکاران شهرستان دلفان تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی نسبت به سایر استان‌های کشور محروم بوده قابل تقدیر است که این ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی این گونه خوش درخشیده‌اند.

وی از مسئولان ورزش استان خواست که با حمایت از این ورزشکاران و کشف استعدادهای دیگر گامی مهم در پیشرفت ورزش استان بردارند.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان نیز در این مراسم با اشاره با اینکه شهرستان هم اکنون ۲۶ هیئت فعال ورزشی در شهرستان دلفان فعالیت دارند، گفت: ورزشکاران رشته‌های رزمی، دو و میدانی و بوکس این شهرستان موفق به کسب مدال‌های ارزشمندی برای کشورمان داشته‌اند.

هوشمند احمدیان همچنین با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر تحول چشمگیری در حوزه ورزش این شهرستان صورت گرفته است، افزود: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۷۰ هزار نفر که به عنوان سومین همایش برتر کشور شناخته شد، آغاز عملیات ساخت زورخانه سنتی، ساخت سه طرح زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای پرجمعیت شهرستان، ایجاد خانه کشتی و جذب اعتبارات مناسب ورزشی برای هیئت‌های فعال و ادامه ساخت سکوی تماشاگران فوتبال پس از رکود پنج ساله از مهم‌ترین اقدامات اداره ورزش و جوانان این شهرستان در یک سال گذشته بوده است.

در ادامه مهدیه دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور ۷۰ کشور از سراسر جهان برگزار شد، گفت: کشورهای روسیه، چین، آلمان، ژاپن، پاکستان، ایتالیا، عراق، ترکیه و بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا در این فستیوال جهانی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه بانوان ایرانی در این مسابقات خوش درخشیدند، افزود: در سبک ووینام ملی پوشان کشورمان موفق به کسب مدال طلا در هر پنج وزن این سبک شدند.

این بانوی رزمی کار دلفانی از تلاش‌های مسئولان ورزش شهرستان دلفان، مربی و خانواده خود در جهت تشویق نمودن در این رشته قدردانی کرد.

در پایان این مراسم با اهداء هدایایی از سوی امام جمعه دلفان و اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان از این ملی پوش قهرمان کشورمان تجلیل شد.

قابل ذکر است، مهدیه دوستی پیش از این ۱۰بار قهرمانی کشور در رشته رزمی را در کارنامه خود دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. این بانوی رزمی کار عکسی نداره بزنین که بشناسیمش ……….

  2. بابادمت گرم ورزشکار.دل همه ی مادلفنیاروشادکردی.به امیددرخشش درمسابقات اسیایی والمپیک دلاوردلفانی

  3. درود بر ایشون
    بانو مهدیه از دوستان نزدیکم هستند و همچنین شاگردشون بودم و برای ما دلفانی ها همیشه افتخار دارند
    چه فایده که نه شهرستان و نه استان قدرشو نمیدونن و ندونستن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.