تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

ملکشاهی خواستار شد : اعتبار اختصاصی به سد “معشوره” در بودجه سال ۹۲ افزایش یابد

  • کد خبر : 11444
  • 08 آبان 1391 - 13:35

      به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و نماینده مردم کوهدشت بر ضرورت افزایش اعتبارات اختصاصی به سد معشوره در قالب بودجه سال ۹۲ تاکید کرد. الهیار ملکشاهی به تخصیص اعتبارت عمرانی به استان اشاره کرد و گفت: مجمع نمایندگان استان این درخواست را کرده اند که حداقل […]

 

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و نماینده مردم کوهدشت بر ضرورت افزایش اعتبارات اختصاصی به سد معشوره در قالب بودجه سال ۹۲ تاکید کرد.

الهیار ملکشاهی به تخصیص اعتبارت عمرانی به استان اشاره کرد و گفت: مجمع نمایندگان استان این درخواست را کرده اند که حداقل تعهدات مربوط به پروژه های مهر ماندگار تثبیت شود و میزان اعتبار دریافتی آنها کاهش پیدا نکند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رابطه با پروژه های چهارخطه استان اتفاقات خوبی افتاده است، افزود: جاده ارتباطی خرم آباد – کوهدشت که جزء پروژه های مهرماندگار قرار گرفته تعهد ۷۵ میلیارد تومان اعتبار را گرفته است.

ملکشاهی یادآور شد: پروژه احداث این جاده هم اکنون فعال است و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به پروژه های سد سازی در دست احداث در شهرستان کوهدشت اظهار داشت: پروژه سد سیمره تکمیل شده است و کار آبگیری آن انجام شده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات سد معشوره شهرستان کوهدشت نیز در قالب ردیف ملی به طور معمول می آید، گفت: متاسفانه اعتباراتی که برای این سد می آید بسیار کم است و با این میزان اعتبارت بهره برداری از آن شاید تا ۲۰ سال دیگر طول بکشد.

ملکشاهی اظهار امیدواری کرد که میزان اعتبارات این سد در بودجه سال ۹۲ چند برابر شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. شما همین جاده کوهدشت خرم اباد رو چهار خطه بکنید معشوره واسه خودتون. تا بیست سال دیگه همه از تشنگی و گرسنگی مردیم

  2. یک روز اقای ملکشاهی میگه ۳۰ سال بعدش میگه ۲۰ سال راستی از اول که برخی منکر سد بودند

  3. مردم ما چه بدبختند تا دیروز معشوره وخودروسازی حرف بود وتبلیغ !! اگرمن جای ملکشاهی بودم اسم این دو را بر زبان نمی آوردم …..

  4. “متاسفانه اعتباراتی که برای این سد می آید بسیار کم است و با این میزان اعتبارت بهره برداری از آن شاید تا ۲۰ سال دیگر طول بکشد.”

    آقای ملکشاهی مگر ما شما رابرای کاری غیر از پیگیری این مصوبه ها برای انجام پروژه ها به مجلس فرستاده ایم؟البته شان شما اجل از این است که دنبال پیگیری مطالبات شهرستان باشید چون الان مشغول حل و فصل مشکلات بین سران سه قوه هستید خدا قوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. بعضی ها منکر سد بودن الان چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.