تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

نماینده خرم آباد: خودرو سازی کوهدشت از لرستان بیرون نمی رود +اصلاحیه

  • کد خبر : 11492
  • 08 آبان 1391 - 16:57

ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد در این زمینه اظهار داشت : که در صورت عدم تمایل کوهدشت در اجرای این پروژه،ما خواستار آن خواهیم بود آن را در خرم آباد اجرایی کنیم و اجازه نمی دهیم این پروژه به خارج از لرستان منتقل شود.

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ علاوه بر این ارتقاء قابل توجه شاخص های توسعه یافتگی،دانش و مردم استان نیز دور از ذهن نخواهد بود.در اردیبهشت ماه ۹۰ هیات دولت مصوبه ” احداث کارخانه خودروسازی لرستان درکوهدشت با مشارکت بخش خصوصی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ” را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد. (ردیف شماره ۱۵۵ مصوبه استانی هیات دولت در خرم آباد به شماره ۳۱۲۳۶/۴۶۳۷۰ به تاریخ ۱۳/۲/۹۰).برای تولید اقتصادی ، مقیاس سایت با ظرفیت ۱۰۰ هزار دستگاه در نظر گرفته شد. نا گفته پیداست تولید سالانه ۱۰۰ هزار خودرو، علاوه بر نیاز به ایجاد زیرساخت های مختلف اقتصادی عامل ایجاد صدها کارخانه و کارگاه خرد و کلان قطعه سازی است،این امر که لرستان همیشه با مسایل مختلف اجتماعی مانند فقر، بیکاری و… درگیر بوده است را متحول خواهد کرد، زیرا علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در سطح وسیع، انواع تخصص ها را نیز به کار می گیرد که این عامل باعث تزریق روحیه حرکت در مسیر توسعه فردی،اجتماعی و درادامه استان خواهد شد. هر چند که گفته می شود نماینده کوهدشت در مجلس هشتم با یکی از خودروسازان بزرگ کشور به تفاهم رسیده بود، اما به دلیل تغییرات ایجاد شده، این پروژه با وجود داشتن مصوبه دولتی، متوقف مانده است.
توقف این پروژه به معنی تبدیل واقعیت ها به سراب برای جوانان توانمند و با استعداد لرستانی است. نماینده مردم خرم آباد در مجلس در خصوص پی گیری مصوبه سفر سوم هیات دولت به لرستان توسط نمایندگان استان گفت: در جلسات مجمع نمایندگان استان براهمیت پیگیری این مصوبه مهم تاکید و مقرر شده اجرای آن از طریق جلسه کارگروه توسعه استان لرستان باحضور معاون اول رییس جمهور پیگیری شود.
ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد در گفت و گو با “ماد” اظهار کرد: ابعاد وآثار مفید این مصوبه را فراتر از شهرستان کوهدشت دانست وگفت: اجرای این مصوبه برای همه جوانان لرستان لازم و ضروری است.
وی گفت:در خصوص پی گیری مصوبه خودرو سازی و دیگر پروژهای استان جلسات متعددی با رئیس جمهوری، معاون اول وی، استاندار، انجام گرفته است و مجدانه خواستار اجرای آنها هستیم.
این عضو کمیسیون امنیت مجلس گفت: حتی اگرمردم کوهدشت و همچنین نماینده این شهرستان تمایلی به ایجاد خودرو سازی در کوهدشت نداشته باشند، مردم لرستان نگران انتقال این پروژه به خارج از استان نباشند چراکه نمایندگان پی گیری های لازم را برای اجرای این پروژه در لرستان انجام داده و به طور حتم خواستار اجرای این پروژه در صورت عدم تمایل اجرای این پروژه در کوهدشت به خرم آباد خواهیم بود.
وی در ادامه گفت:در پی پی گیری های انجام شده قرار شد که معاون اول رئیس جمهور به عنوان رئیس کارگروه توسعه استان لرستان تا قبل از پایان مهر به این استان سفر داشته باشد اما سفر وی به هفته آینده موکول شد.

___________________________________

اصلاحیه ” ماد ” در ارتباط با خبر فوق :

با توجه به اشتباه متنی صورت گرفته در خبری که دیروز،دوشنبه ۹۱/۸/۸ با تیتر “خودرو سازی کوهدشت از لرستان بیرون نمی رود”،ماد نیوز از نماینده محترم خرم آباد و همچنین خوانندگان پوزش می طلبد. و قسمتی از متن خبر به شکل زیر اصلاح میگردد :

آقا محمدی نماینده ی مردم خرم آباد اظهار داشتند: که در صورت عدم تمایل کوهدشت در اجرای این پروژه،ما خواستار آن خواهیم بود آن را در خرم آباد اجرایی کنیم و اجازه نمی دهیم این پروژه به خارج از لرستان منتقل شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 24در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۴
  1. آقا من میگم آقامحمدی و عبدی بشن نماینده کوهدشت ملکشاهی بشه نماینده خرم آباد چطوره به نظر من پیشنهاد خوبیه

  2. دستت درد نکنه اقای ملکشاهی چرا چرا میخواید دوباره کوهدشت مثل قدیم پتروشیمی اراک بشه چرا سکوت میکنی کاری بکن خودرو سازی حق مردم بدبخت وبیچاره وبیکار کوهدشت است نه خرم اباد

  3. علی مدد را عشق است بی خیاله.خودروسازی

  4. اقای اقا محمدد ………مرا به یاد این ضرب المثل انداختی (گفت اسمت کیه گفت زیادی گفتم کاشکی سربه سربیاری)

  5. قبلا آقای ملکشاهی گفته بودند که کارخانه خودروسازی کوهدشت فقط در حد یک یادداشت و چند کاغذ بوده حالا که میفهمیم که قضیه جدی بوده نه اونطوری که اقای ملکشاهی گفته بودند.
    جای تاسف دارد که اقای ملکشاهی زحمات اقای قبادی رو کاغذ نویسی ساده بنامند.
    درود بر شرف اقای اقامحمدی که لااقل نمیذارن این پروژه رو از لرستان بگیرن.
    اقای ملکشاهی هم بشینن نگاه کنن که چگونه حق مردم کوهدشت رو میخورن!!!!

  6. احنمالا اقای ملکشاهی از الان به فکر دور اینده است که برا خرم اباد کاندید بشه بعدش حالا قبادی بیچاره راست می گفت که خودرو سازی اورده
    اقای ازادبخت چرا پیام های ما را درج نمی کنی باو کن اگه بخوای فقط یک طیف خاص را در نظر بگیری افراد از شما دل می کنند

  7. آقای آقا محمدی کاش نماینده کوهدشت بودی، این مصوبه نشان دهنده تلاشهای بی وقفه نماینده سابق(شاهرخی قبادی) است. تا دیروز که آقای ملکشاهی این مصوبه را انکار می کردند حالا هم …

  8. قطعا نماینده ی مردم کوهدشت آنقدر فهیم هست که نگذارد به خاطر دعواهای سیاسی این پروژه مهم به خرم آباد منتقل شود. درست است که این کار جزو مصوبات در دوره ی نماینده ی پیشین است ولی از قدیم گفته اند: کار را که کرد، آنکه تمام کرد!

  9. سلام به همتون برادر ا به خدا طرفدارای آقا محمدی همه دارن ازش کنده میشن بخاطر اینکه هنوز فقط شعار می دهد قطعا آقای ملکشاهی از خردمندان جامعه سیاسی است و آقای آقا محمدی نیز همینطور.اینکه آقا محمدی این حرف را زده است چند دلیل می تواند داشته باشد:
    ۱_آقای آقا محمدی شخصیتی دلسوز هستند و به فکر مردم کوهدشت و کاری به خرم آباد ندارند
    ۲_آقای آقا محمدی خدایی ناکرده قصد تفرقه در بین مردم کوهدشت را دارد
    ۳_شاید این صحبت حاصل گفته های آنان در مجمع نمایندگان بوده است و ایشان زرنگی نموده از طرف خود بیان کرده است
    ۴_آقای ملکشاهی به دلیل اخلاصشان و ریا کار نبودنشان کمتر به رسانه ها برداخته و بیشتر درگیر کارهای اصلی کوهدشت هستند
    ۵_شما اینقد حرص نخورید تجربه و سیاست و دلسوزی آقای ملکشاهی بیشتر از آقا محمدی بوده و مطمئن باشید ملکشاهی دلسوز تر از آقا محمدی است نسبت به کوهدشت
    فریب صحبت های بوچ را نخورید

  10. باور کنید یک لحظه فکر کردم نماینده شهرم آقای اقامحمدیه : درود بر شاهرخی قبادی

  11. خوشحالم که نماینده کوهدشت هم به فکر کوهدشته و هم خرم اباد و هم کل استان و اقای اقا محمدی هم به فکر خرم اباده هم کوهدشت هم بقیه استان .این یعنی اتحاد .این یعنی بیداری .قوم لر بیدار شود هیچ کس جلودارش نیست .

  12. اقای ملکشاهی نزاریدکارخانه ازکوهدشت بگیرند

  13. بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند

    خیلی خوب خوب شد که نمایندگان خرم آباد برای کوهدشت دل می سوزانند ولی نماینده خودمان همیشه با بدبینی به مصوبات دولت در زمان نمایندگی آقای قبادی نگاه می کنند.در اظهار نظرهایی کاملا مایوسانه در باره سد معشوره گفتند که این کار اجرایی نیست ویا پنجاه سال طول می کشد.اینهم سکوتشان در باره خودرو سازی و راه آهن.خوب است که آقای ملکشاهی نگاهشان را تغییردهند تا همه چیز را تاریک نبینند.در پایان بهتر است این بیت از مولوی عزیز را مد نظر داشته باشند.

    پیش چشمت داشتی شیشه ی کبود زان سبب عالم کبودت می نمود

  14. سد معشوره به صرفه نیست خودرو سازی در حد یک یادداشته یعنی چه؟
    باشه قبوله شما لطف کنید و به سرانجام برسانید دستتان را می بوسیم و به پای شما می نویسیم
    نذارید این یادداشتها به شهرهای دیگه منتقل بشن

  15. آقای ملکشاهی به جای عزل و نصب معلمین به فکر کوهدشت باشین دارن حقمون رو میخورن..تاسف برای کوهدشت بی صاحب!!!!!!!!!!!!!!!

    • دوست عزیزفردا چهارشنبهدهم ابان معارفه آقای نریمانی رییس آموزش وپرورش کوهدشت است. غصه نخور همه چی درست میشه

  16. جناب آقای ملکشاهی ما شما را مجلس فرستادیم که از حق جوانان بیکار این شهرستان دفاع نمایید نگذارید کارخانه خودرو سازی به سرنوشت پتروشیمی دچار شود که آیندگان در این باره قضاوت خواهند کرد عوض کردن چند مدیر و آمدن و رفتن این و آن هیچ دردی از مشکلات این شهر را درمان نمی کند به نان بچسب که خربزه آب است و این عزل و نصب پیشکش حضرتعالی

  17. سلام آقا محمدی جون دمت گرم ایولا تو میخوای انتقام پتروشیمی که رفت اراک که شب کارگرای لرستان که میرن تهرون برای امرار معاش قشنگ نگاه روشنایش می کنندازما کوهدشتیها بگیری کور خوندی برو جایی دیگه خدا رزق و روزیت بده گلم

    • این پروژه از اولش هم باید در خرم اباد مصوب میشد چون خرم اباد مرکز استان هست در مسیر کوریدور جاده شمال جنوب کشور قراداردو فرودگاه هم دارد مردم عزیز کوهدشت نگران نباشند حتی اگر این پروژه در خرم اباد اجرا بشود برای همه جوانان استان لرستان هست حالا یک نماینده دلسوز هست که می خواهد اجرا ان را پیگیری کند چرا تنگ نظرانه برخورد می کنند این مردم کوهدشت با مردم خرم اباد ماهمه یکی هستیم

  18. باید عرض کنم که این موضوع توانایی و دلسوزی آقامحمدی رو نشون می ده که به فکر ارتقا استان هست نه فقط خرم آباد، و در جواب آقای بارسلونا باید عرض کنم که آقای آقامحمدی و آقای ملکشاهی از نزدیکترین و بهترین رابطه و دوستی در میان نمایندگان برخوردارند و این یک امتیاز مهم در زمینه پیگیری مسایل و مشکلات این دو حوزه و حتی تمام استان است.

  19. عیب مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی ما این است به اقدامات وتلاش های و موفقیت های مسئول ماقبل خود پشت پا می زنند و یا انکار می کنند و این باعث عقب افتادن بیش از پیش ما خواهد شد چه خوب است این آقایان به بیان موفقیت ما قبل خود بپر دازند و به مردم بگویند انشاالله ما این مسیر های موفقیت آمیز و امید بخش را با شیوه های نوین پیگیری خواهیم کرد اما افسوس و صد افسوس؟

  20. نام شاهرخی قبادی نماینده تلاشگر و ولایت مدار بر تاریخ شهرستان کوهدشت همچنان می درخشد که چقدر زحمت برای مردم این شهرستان کشیده اند که الان توشط خو د مخالفان در استان مهر تایید گرفته

  21. خیلی ها منکر بودن و به اذن آنان این یه شعار انتخاباتی بود الان همه فهمیدن که الکی نبود و نماینده قبلی زحمات زیادی کشیدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.