تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

احمدی‌نژاد: در جلسه سوال از رئیس‌جمهور ناگفته‌ها را می‌گویم‬

  • کد خبر : 11543
  • 08 آبان 1391 - 22:32

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به جلسه مشترک هیئت رئیسه این فراکسیون با رئیس جمهور گفت: در این جلسه احمدی‌نژاد اعلام کرد که سوال از رئیس جمهور را فرصتی برای بیان حرف‌های نگفته می‌داند. مهر نوشت: حسین علی حاجی دلیگانی فضای جلسه اعضای فراکسیون اصولگرایان با […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به جلسه مشترک هیئت رئیسه این فراکسیون با رئیس جمهور گفت: در این جلسه احمدی‌نژاد اعلام کرد که سوال از رئیس جمهور را فرصتی برای بیان حرف‌های نگفته می‌داند.

مهر نوشت: حسین علی حاجی دلیگانی فضای جلسه اعضای فراکسیون اصولگرایان با رئیس جمهور را فضایی دوستانه دانست و گفت: در این جلسه اعضای فراکسیون اصولگرایان به صراحت اشکالات رئیس جمهور را بیان کردند، احمدی‌نژاد نیز از بیان این مطالب استقبال کرد و در برخی موارد نیز اشکالات را پذیرفت.

وی افزود: احمدی‌نژاد به هیچ عنوان از طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس نگران و ناراحت نبود و اعلام کرد که من سوال از رئیس جمهور را فرصت می‌دانم که حرف‌های نگفته را در مجلس بیان کنم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان خاطرنشان کرد: در صورت طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، احمدی‌نژاد مسائل جدیدی را در فضای سیاسی کشور مطرح خواهد کرد و نمایندگان پاسخ خواهند داد و این فضا با فضای مورد نظر رهبر انقلاب مبنی بر تعامل و همدلی تطابق ندارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تاریخ سوال از رییس جمهور ?

    چه تاریخیه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.