- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

وضعیت صلاحیت کاندیداهای نورآباد اعلام شد.

             وضعیت صلاحیت کاندیداهای نورآباد اعلام شد.

آل کاظمی، چراغیان و رستمیان رد صلاحیت؛ مرادی و محمدی تأیید صلاحیت شدند

نتیجه بررسی صلاحیت و رسیدگی به شکایات داوطلبان ردصلاحیت شده مرحله اول بررسی صلاحیت ها،از سوی هیئت نظارت استان به فرمانداری دلفان ابلاغ شد.

سلام دلفان :  پس از کش و قوس های فراوان و انتظار طولانی داوطلبان و هوادارانشان و در حالی که نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس نهم حوزه انتخابیه دلفان و سلسله در موعد مقرر(یکم بهمن) اعلام نگردید، بالاخره این امر رخ داد و نتیجه از سوی هیئت نظارت استان لرستان به فرمانداری دلفان ابلاغ و فرمانداری دلفان نیز آنها را به صورت محرمانه به داوطلبان ارائه نمود.

بر اساس اخبار رسیده به سلام دلفان، آقایان علی آل کاظمی، علی چراغیان و علی رستمیان ردصلاحیت و مراد مرادی و محمّد محمّدی تأیید صلاحیت شدند.

از این بین، آقایان کاظمی و رستمیان برای دومین باری است که ردصلاحیت می شوند(هم از سوی هیئت اجرایی شهرستان و هم از سوی هیئت نظارت استان) و آقای چراغیان که توسط هیئت اجرایی شهرستان تأیید صلاحیت شده بود در این مرحله ردصلاحیت گردید. همچنین دو داوطلبی(مرادی و محمّدی) که در مرحله اول ردصلاحیت شده بودند در این مرحله تأیید شدند.

در خصوص دو داوطلب دیگر (آقایان حسنوند و قاسم پور) که در مرحله اول ردصلاحیت شده بودند لازم به ذکر است که آقای حسنوند انصراف داده و در خصوص آقای قاسم پور خبری به ما نرسیده است و چنانچه خبر تکمیلی دراین خصوص دریافت شود به اطلاع مخاطبان گرامی خواهد رسید.

گفتنی است داوطلبان ردصلاحیت شده، از زمان ابلاغ نتیجه به آنان، به مدت ۲۴ساعت فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت استان ارائه نمایند و نتیجه بررسی اعتراضات آنان ۲۰ بهمن اعلام می گردد.