تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

ملکشاهی : محور رومشکان به زیرتنگ سیاب به زودی اجرایی می‌شود/کوهدشت رتبه اول بیکاری کشور را دارد

  • کد خبر : 11634
  • 09 آبان 1391 - 20:19

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی درباره انارستان‌های کوهدشت و مسیرهای دسترسی به انارستان و منطقه زیرتنگ سیاب به خصوص مسیر رومشکان به زیرتنگ سیاب کوهدشت گفت: مسیر رومشکان به منطقه زیرتنگ سیاب به طول ۱۸ کیلومترهم اکنون دارای اعتبار بوده و عملیات ساخت این مسیر به زودی […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی درباره انارستان‌های کوهدشت و مسیرهای دسترسی به انارستان و منطقه زیرتنگ سیاب به خصوص مسیر رومشکان به زیرتنگ سیاب کوهدشت گفت: مسیر رومشکان به منطقه زیرتنگ سیاب به طول ۱۸ کیلومترهم اکنون دارای اعتبار بوده و عملیات ساخت این مسیر به زودی اجرای می‌شود.

وی همچنین در رابطه با صادرات انار و مشکلات مربوط به صادرات این محصول با ارزش اظهار داشت: متاسفانه قبلا اقدام خاصی در این رابطه صورت نگرفته و حتی انار سیاب تحت عنوان ساوه صادر می‌شده است، اما این موضوع را در دستور کار قرار داده‌ایم و در رابطه با مشکلات صادرات این محصول شایسته این منطقه تلاش می‌کنیم.

 

محور خرم‌آباد به کوهدشت جزو مهرماندگار قرار گرفت

ملکشاهی در ادامه در خصوص چهار خطه کردن محور خرم‌آباد به کوهدشت و جز طرح مهر ماندگار بودن این پروژه گفت: این پروژه بیش از ۱۰ سال است که مطرح شده است، ولی متاسفانه تا امسال حدود ۱۵ درصد آن عملیاتی شده است و نیز چهار خطه خرم آباد به کوهدشت جز طرح مهر ماندگار نبود که با تلاش فراوان و رایزنی‌های زیاد با استاندار و وزیر راه و شهرسازی، خوشبختانه جز مهرماندگار تصویب شد و برای آن نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد و هم اکنون در حال اجراست که امیدواریم با رایزنی‌های انجام گرفته اعتبارات به موقع اختصاص یابد و این پروژه نیز به موقع تحویل داده شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص معضل بیکاری در استان لرستان و به خصوص شهرستان کوهدشت گفت: در رابطه با بیکاری متاسفانه شهرستان کوهدشت جزو شهرهایی است که در کشور دارای رتبه‌های اول است و در این شهر زمینه اشتغال و امیدواری برای جوانان وجود ندارد.

وی برای رفع این معضل و به حداقل رساندن آن در استان لرستان و شهرستان کوهدشت اظهار داشت: ما در حال رایزنی با بانک‌های مهم کشور و بخش خصوصی هستیم و امیدواریم بتوانیم با ورود بخش خصوصی در کوهدشت یک فضای مناسب برای اشتغال جوانان ایجاد کنیم.

ملکشاهی در ادامه افزود: از دولت درخواست کردیم که اجرای اصل ۴۴ را در استان لرستان به مدت پنج سال متوقف کند که دولت نیز بتواند در استان لرستان سرمایه‌گذاری کند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 28در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۸
  1. آقای ملکشاهی شما که فعلا یا در حال عزل و نصب مدیران هستید یا در حال حل و فصل اختلافات سران قوا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    شبه شما قول می دهم با این روندی که پیش گرفته اید بحران بیکاری در کوهدشت تبدیل به یک فاجعه انسانی خواهد شد.

    • آمدن مدیران کاربلد و دلسوز برای کوهدشت ضروری است تا الان هر کی برای خودش بوده است.نکنه شما مواضعتون به خطر افتاده

      • ایشان با هویت نامعلوم همواره عرض ورزانه قضاوت می کنند شما با عدالت در قضاوت و نسوزاندن اخرت به خاطر دنیا دعوت می نماییم

        • دانشگاهی عزیز
          علی (ع) می فرماید انظر الی ما قال لا تنظر الی من قال به انچه که گفته می شود بنگرید نه به کسی که این حرف را می گوید(ترجمه به مضمون) من حسن حسین علی امیر اقیانوس سعید۰۹۷۷ زهرا دانشگاهی …..هستم.اصلا مگر مهم است که بنده چه کسی هستم.شما ببینید آیا کلام من غرض ورزانه است و واقعیت نیست؟کامنت اول بنده خبری است که در همین سایت وجود دارد می توانید بخوانید و مواضعی هم ندارم .من هم خودم و شما را به شما با عدالت در قضاوت و نسوزاندن اخرت به خاطر دنیا دعوت می نمایم.

    • خب چرا مزخرف میگین؟ تا کی میخوایین با این لج بازی های متعصبانه و جاهلانتون سد راه ÷یشرفت شهرمون بشین. داره کار میکنه دیگه . شک نکن ملکشاهی به درد کوهدشت رسیدگی میکنه. انقد حاشیه نسازین. هرچند کسی به چرندیات شماها توجه نداره. کی باید یاد بگیریم که با هم یکی بشیم برای توسعه؟ ول کنین این بچه بازیارو. أه ه ه ه ه ه

  2. درود بر ملکشاهی کبیر

  3. ملکشاهی جان دستت درد نکنه زحمت نکش شما جاده داخل رومشکان رو درست کن بقیه فدای یه تار موی جناب عالی!!!!!!!!!!!!!

  4. ایشان می خواهد با این کار زیر تنگ سیاب را به رومشگان وصل کند تا جمعیت رومشگان اضافه شده و رومشگان را از کوهدشت جدا کند.اما آقای ملکشاهی جدا کردن رومشگان دردی از دردهای رومشگان را برطرف نمی کند. مشکل اساسی ما چیز دیگری است و آن نبود مدیران دلسوز ،باسواد و پیگیر در منطقه حال چه رومشگان و چه کوهدشت وفرقی نمی کند.

    • آقای با سواد اکر رومشگان از کوهدشت جدا باشد بودجه بیشتری سهم هرکدام می شود چونکه دیگر یک شهرستان نیست بلکه دو شهرستان است کمی فکر کنید

      • امیر جان
        تمامی بودجه استان لرستان از بخش کهک قم کمتر است.فکر نکنید که اگر رومشگان از کوهدشت جدا شود بودجه اش چند برابر می شود.برای اثبات حرف بنده می توانید به بودجه ۱۳۹۱ مراجعه کنید.مشکل اینجا است که شما خیلی خوشبینانه فکر می کنید.آیا تا کنون از خود پرسیده اید که چرا کارخانه هایی بیش از ۱۰۰ نفر در استان لرستان تاسیس نشده است؟با هم کمی بیاندیشیم.

  5. با تبریک به تمامی فرهنگیان و آقای مریوانی شهرستان کوهدشت …..از حسن انتخاب آقای ملکشاهی جهت ساماندهی به اداره اموزش و پرورش تشکر و قدر دانی مشود و برای ایشان آرزوی موفقیت وخدمت صادقانه دارم .

  6. جناب ملکشاهی به فکر نان باش خربزه اب هستش.
    به فکر زمین های مردم کورانی باش که دو سال به خاطر سد سیمره زیر آب رفت و مردم بیچاره نه تنها نمیتونن کشت کنند حتی پول زمین ها هم دریافت نکردند!!!!!!!!!!!

  7. سلام خدمت جناب آقای ملشکاهی شما نمی خواد جاده زیر تنگ سیاب درست کنی به فکر گاز لوله کشی بخش رومشگان باش واقعا خیلی زشت است برای یک بخش که بعد از ۳۴ سال از انقلاب می گذرد هنوز منطقه گاز ندارد مگه رومشگان فقط چقابل است که گاز لوله کشی دارد بقیه بلا نسبت آدم نیستند

  8. با نظر رژینا موافقم راست میگه دیگه..فصل زمستان رسید و ما هنوز در رویای گاز به سر میبریم…آب آشامیدنی پیش کشتون فقط گاز رو بهمون بدین!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. سلام دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه اصفهان هستم
    آقای ملکشاهی شهرستان کوهدشت علاوه بر اینکه رتبه اول بیکاری رو کسب کرده رتبه ی اول خود کشی در کشور را به خود اختصاص داده.یادمون نرفته در حادثه ی سعادت آباد تهران تمام کارگران گشته شده کوهدشتی بودند.علت همه ی خودسوزی ها و خود کشی ها در کوهدشت مشکلات اقتصادی هستش.

  10. سلام آقا سعید شما که کوهدشت هستی و اطلاع داری راستی این پیامها به گوش آقای ملکشاهی میرسد یا در آرشیو سایت میرملاس ثبت می شوند . جواب بده چاکر آقا سعید

  11. مدیر سایت واقعآ براتون متاسفم..واسه چی فقط نکات مثبت رو نشون میدین…یه کم انتقاد پذیر باشین..تا الان دفعه چهارمه که نظر من راجع به پاسخ به رژینا رو سانسور میکنید

  12. سلام رژینا جان باید خدمتتون عرض کنم که انشاالله به گوششون میرسه..در ضمن من بچه رومشکانم

  13. ماباید رفتارمان متمدنانه واخلاقی باشد مباداخدای ناکرده به کسانی که همراه شمانبودند طعنه بزنید.آنان هم همراه شما درکنارشم ودر جهت توسعه وآبادانی منطقه قرارخواهند گرفت.
    “((این سخنان اقای ملکشاهی در ایام انتخابات است))حال از ایشان باید پرسید واقعا الان اینگونه است؟

    • قطعا الان هم اینطور است آقای ملکشاهی هم با دلسوزان نظام و افراد با منزلت نزد خداوند کار می کند و هم کسانی که واقعا تجربه کاری خوبی دارند.

  14. سلام
    دست خوش جناب نماینده
    این بود اون؟؟؟
    چی شد کارخانه …؟
    چی شد معضل بیکاری جوانان؟؟
    چی شد … وعدهای که داده بودید؟؟
    و …؟؟؟

  15. سلام جناب نماینده
    ماهی نمیخواهیم
    ماهیگیری یادمان بده
    جاده زیر تنگ به رومشگان میخواهیم چکار ؟
    از دست یکاری همه معتاد شدیم!

    تو رو خدا اگه این روالته همون جاده یه بانده کوهدشت خرم آباد ولش کن لاقل هفته ای چند بیکار معتاد رو از بین میبره؟
    بسه شعار تو خالی ….؟

  16. سلام به شما نماینده محترم من یکی از غربت نشینان از زیر تنگ به تهرانم به دلیل بیکاری ومشغله اقتصادی هروقت یه همشهری می بینم دلم اتیش میگیره ولی چه کنم مجبورم واسه در اوردن نان دوتاخانواده مادم وخودم بالیسانس حسابداری که بهمون قول دادی مشغلمو هل میکنید یه خانمم نمیتونم به هر کسی واسه کار روبندازم اگه شما خواهان ثواب بیشمارید منو در شهر خودم کوهدشت ببرید سر کار تاآواره این شهر واون شهر نشم ایمیلمو گذاشتم اگه واقعا احساس مسئولیت میکنید منو رید سرکار تابرایتان از خداوند عاقبت خیری خواستار شم منتظر لطف بینهایتتان هستم.

  17. دوستان من از استان شما نیستم واز استانهای همسایه هستم.ولی گذرا در سنوات قبل از کوهدشت وخرم آباد ورومشکان وخیلی جاهای آن منطقه عبور کرده ا م؛نمایندگان تکراری هم زیاد داشتیدولی هیچیک اقدامی در خور مردم شریف آنجااز حیث جاده سازی ؛بهداشت ؛موسسات اشتغالزاو… نکردندهر چند همه میدانیم آنزمان تحریم آنچنانی نبوداعتبارات وبودجه فراوان؛ بجای اینکه یقه ملکشاهی که چندی بیشتر نیست آنهم با این همه مشکلات بودجه ای نماینده شده ؛بهتر نیست نماینده های قبلی را به محاکمه وچالش بکشید؛ونماینده فعلی را بجای این همه سنگ اندازی ونکوهش کمک کنید واز قدرت چانه زنی او در مجلس به نفع شهرهای خود بهره ببرید؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.