تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

گزارش تصویری/ نریمانی پاشنه ی کفش هایش را بالا کشید…

  • کد خبر : 11705
  • 11 آبان 1391 - 9:10

مراسم معارفه ی نریمانی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت برگزار شد.                                                

مراسم معارفه ی نریمانی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 73در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷۳
  1. این نیز بگذرد !

  2. در خیلی جاها

    جا برای دراز کردن پاها نیست.

  3. ای وای صندلی بزرگتر براش سفارش بدید اتاق بزرگی هم براش در نظر بگیرید

  4. بجز هنر که تاج سر آفرینش است
    دوران هیچ سلطنتی پایدار نیست

  5. با سلام
    در ابتدا امیدوارم که آقای نریمانی در این مدیریت موفق باشند.
    و در ادامه به اقای ملکشاهی هم تبریک میگم که جایی برای حرف و حدیث های قبل از انتخابات که گفته میشد فلان شخص رئیس اموزش و پرورش میشه نذاشتن و امیدواریم ملاک ایشان از انتخاب افراد تخصص و تعهدشان نسبت به مردم باشد.
    ولی یه چیز که جلب توجه میکنه حضور افراد غیر فرهنگی (غیر آموزش و پرورشی) در این مراسمه که همه اونارو میشناسیم که چه کسانی هستن و تحصیلاتشون چیه!!!!!!!!!!
    البته این بزرگواران تقریبا در تمامی جلسات تشریف دارن و به قولی نخود همه آش ها هستن.
    در نهایت ارزو میکنیم که نماینده محترم هم که بدون شک نسبت به این افراد (سودجوهای بی سواد) اگاهی دارند بسیار هوشیارانه عمل کنند.

    • ولی یه چیز که جلب توجه میکنه حضور افراد با زن نشستگان پر کار وفعل ؟ البته این بزرگواران تقریبا در تمامی جلسات تشریف دارن و به قولی نخود همه آش ها هستن. در نهایت ارزو میکنیم که نماینده محترم هم که بدون شک نسبت به این افراد (…………..) اگاهی دارند بسیار هوشیارانه عمل کنند.

  6. خوش به حال فرهنگ کوهدشت که چنین شخصیت بزرگوار ی به عنوان رئیس آن مشخص گردیده ایشان درمدت چهارسال تصدی مدیریت آموزش وپروش شهرستان دلفان زحمات زیادی کشیدند وآموزش وپرورش این شهرستان را متحول نمودند برای ایشان آرزوی موفقیت دارم وتبریک به آقای ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت برای چنین انتخابی

  7. وقتی که نریمانی پاشنه کفش هایش رابرای توسعه فرهنگ کوهدشت بالا کشید فهمیدم مردم کوهدشت از مردم دلفان خوش شانس تر هستند……….

  8. سخن در پرده می گویم چو گل از پرده بیرون ا که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی

  9. با سلا خدمت شما دوستان فرهنگی باید بگم اگه فرهنگ رو پذیرا هستین یه کم به فکر فرهنگ آموزشی باشید که خیلی افسار گریخته شده و در یک ظلمت قرار گرفته با اومدن این دوست عزیز هم کار شاید و بلکه به یقین می توتن گفت که درست نخواهد شد مگر با همت خود ما ملکشاهی -نریمانی و امثالهم همگی پاک کردن مسئله هستند نه جوابی بر آن.

  10. دستت گلشون درد نکنه کلی عکس هم گرفتن من گفتم چیزی ننوشتن ولی اشتباه کردیم چون از معارفه مدیر کل من چیزی ندیدم
    البته ((((ندیدن دال بر نبودن نیست)))))

  11. سلام.من هم به نوبه خودم انتصاب اقای نریمانی را تبریک میگویم.خداوند بزرگ به همه ی خدمتگزاران در ای کشور عزیزمان ایران توفیق خدمت عطا فرماید.خداوند به اقای ملکشاهی هم توفیق خدمت هرچه بیشتر نیز عنایت فرماید.انشا ا…

  12. با تشکر از سایت میرملاس به خاطر به روز بودن وحسن نظرشان :
    درخصوص شخصیت آقای نریمانی وسوابق ایشان باید به عرض برسانم ایشان مدیر نمونه شهرستان واستان لرستان وکرمانشاه در چند سال پیاپی بوده اند
    نمایندگان کرمانشاه وخرم آباد به جد دنبال ایشان برای مدیریت آموزش وپرورش بودند که باتوجه به شناخت ودوستی آقای ملکشاهی با ایشان ،مدیریت شهرستان کوهدشت را پذیرفتند .
    وی از خانوادهای نجیب وبزرگ دلفان واز بزرگان علم وادب آن دیار هستند نوه ی دختری مرحوم حاج شیخ حیدر رضوانی از روحانیون سرشناس وبانفوذ منطقه هستند .
    مردم نجیب کوهدشت قدر این مدیر شایسته را می دانند سوابق مدیریت درخشان ایشان بر دوست ودشمن پوشیده نیست وهمه آگاهند که قرابت دلفان وطرهان چگونه است ؟

  13. عکس های زیبا تا کجا گویا هستند که غرور برباد رفته را هوار میکشد.کاش با دسته گلی و وجدانی آسوده ازدرب خارج میشدی. اما شخصیت کاذب عاقبتش همین !

  14. باسلام جناب حاج بهمن نریمانی ا نتصاب شایسته حضرتعالی را بعنوان ریاست آموزش وپرورش مردم فرهنگ دوست کوهدشت تبریک میگویم . خداوند به شما وتمام خدمتگزاران صدیق این مرزوبوم توفیق عنایت فرمایند.انشاءا…

  15. ……. چرا هیچوقت و در هیچ دوره ای از آقایان دکتر………و ………و …….. که از پرسنل آموزش و پرورش شهرمان هستند در هیچ پستی استفاده نمی شود.

  16. انتصاب شایسته و بجای حاج بهمن نریمانی را به مدیریت آموزش و پرورش کوهدشت به ایشان و جامعه فرهنگی و مردم عزیز کوهدشت تبریک می گوییم و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی می کنیم.

  17. جنا آقای نریمانی ورورد شما را به شهرمان خوش آمد، و انتصاب شایسته شما برای مدیریت آموزش و پرئرش صمیمانه تبریک می گوییم و برایتان آرزوی موفقیت داریم.

  18. جناب آقای نریمانی ورود شما را به شهرمان خوش آمد و انتصاب شایسته حضرتعالی را بعنوان مدیر آموزش و پرورش صمیمانه تبریک می گوییم از خداوند متعال برای شما توفیق و سلامتی مسئلت داریم

  19. خوش اومدید و موفق باشید

  20. از موفقیت های ایشان در آموزش و پرورش نورآباد خیلی تعریف شنیده ایم امیدوارم در کوهدشت هم این موفقیت ها ادامه داشته باشد و آموزش و پرورش شهر عزیزمان نیز با وجود ایشان متحول شود

  21. خوش اومدید حاجی موفق و سلامت باشید

  22. انتصاب جناب آقای حاج بهمن نریمانی را به سمت مدیریت آموزش وپرورش شهرستان کوهدشت تبریک عرض می کنم
    ان شاالله در این سمت موفق باشید

  23. این جلسه معارفه فقط از آن آقایان بود؟آقای نریمانی قراره فقط معرف آقایان باشد؟پس جای خانمها دراین نظام آموزشی کجاست؟إإإإإ

  24. هر کسی به این عکسها نگاه کنه میفهمد اموزش وپروش تا حا لا توسط چه کسانی اداره شده!!!!!!!!!!!!حالا هم که گل بودو به سبزه هم اراسته شد!!!

  25. آقای آزادبخت و دوستان سایت خوب میر ملاس دستتون درد نکه برای گزارش خوب و جامعی که ارائه دادید. جا داره خسته نباشید بگیم به عوامل سایت دوست داشتنی میر ملاس که کاملاً به روز و دقیق هستند.

    • میرملاسی های عزیز خسته نباشید خدا قوت

    • کاش نورآباد هم یه همچین سایتی داشتیم. یه خبرنگار داریم … که خبرا رو اونم بعضیاشو که خبرشون به خودش برسن بعد از یک ماه انعکاس ناقص و گاهی برعکس میده که باید بهش گفت ساعت خواب آقای خبرنگار!

  26. بیاییم همه را دوست بداریم اما از هیچ کس بت نسازیم. بیاییم هر مدیری را برای موفقیت در کارش یار و مددکار باشیم اما هیچ کدامشان را مصون از نقد و مشورت ندانیم. بیاییم برای ساخت فرهنگ و آموزشمان دست هر مدیر مصلحی را به نیکی بفشاریم اما به هیچ روی اجازه تکرار اتلاف فرصت ها را به آنان ندهیم.
    توفیق مردمان شهرمان در این عرصه، در گرو توفیق ایشان است، پس سزاست همگی برایشان آرزوی توفیق کنیم.

  27. جناب آقای نریمانی انتصاب شایسته حضرتعالی را بعنوان مدیر آموزش و پرورش صمیمانه تبریک می گوییم از خداوند متعال برای شما توفیق و سلامتی مسئلت داریم

  28. میشه بپرسم عبدل قلندری چیکاره آموزش پرورش هستند

  29. امیدوارم که روزی که این جناب از این اداره بدرود میگن باز این افراد خنده بر لب داشته باشن البته نه تصنعی
    ما که بخیل نیستیم امیدوارم یه کاری واسه این شهر انجام بدن
    اما ما چشممون به این جلسات عادت کرده …..

  30. بعنوان یک فرهنگی نورابادی با سنوات۲۵سال خلاقیت ومدیریتی از قای نریمانی ندیدیم جزایشان ۲بار درموردپروزه مهر انتخاب شدن درصد قبولی کنکور رشته های مهم دوره ایشان را بادوره اقای کرمی مقایسه کنیددردوره ایشان فساد باند بازی قوم گرای موج میزد حالا چندنفر از نزدیکاان ایشان ماموریت پیدا کرده اند تاازایشون تعریف وتمجیدکنندشب دراز قلندربیدار اقای ملکشاهی برای اینکه نمیتواند تمام سلیقه های طرفدار خود را راضی نگه داردفراربه جلوکرده یک مدیر بی نهایت ضعیف راانتخاب نمودند

  31. از آقای آزادبخت برای انعکاس عالی و به موقع خبرهای داغ و جالب تشکر می کنیم . دستتون درد نکنه

  32. مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
    که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید

  33. من در اموزش وپرورش نوراباد خدمت کرده ام – در جواب ان فرهنگی نوراباد با ۲۵ سابقه کار عرض میکنم دوست عزیز دوره اقای کرمی سرجلسات کنکور پر از تقلب بود من خودم از تمام شرکت کنندگان پرسیدم شماها چشم دیدن پیشرفت این اقا این خدمتگزار را ندیده اید – این اقا اگر خدمتی نکرده چه ضرری به شهر ما رسانده ولی در زمان اقای کرمی که خودش شخصیت بزرگی دارند میدانید چه بلاهایی که بر سر اموزش وپرورش امد بخدا مدرسه وجود نداشت اقایان ابلاغ ان مدرسه نامرئی را صادر کرده بودند – اقای محترم اگر دین دارید وانسان بقول خودتان فرهنگی وتوهین به فرهنگیان عزیز وفهیم وزحمت کش نباشد اسم تو را باید گذاشت خرهنگی – چون عنوانی به خودتان نداده وبه امثال ادمهایی بی لیاقتی مثل تو این بیانات را فرموده اید ۰

  34. امیدوارم انتخاب ایشان برای کوهدشت منشا خیر وبرکت باشد

  35. دست در دست هم دهیم به مهر تا کوهدشت را …….

  36. چرا باید از شهر خودمون کسی به این پست منصوب نشه؟
    مگه خودمون افراد با سواد و با لیاقت کم داریم
    چرا از شهر نورآباد؟
    چرا کسی نباشه که به این شهر و مردمش نزدیک تر باشه نه کسی که واسه تفریح و ….بیاد
    آقای ملکشاهی نماینده مردم این شهر نشدن که اقوام و اشنایانشون رو به این شهر مهاجرت بدن
    بعد نشستیم و به به میکنیم
    واسم جالبه که کسی به این موضوع اشاره نکرده
    تا کی باید راه اشتباه دیگران رو ادامه بدیم؟

  37. اقای گودرز طولابی که بازنشسته شده چرا هی زور میزنه بیاد جلو دوربین ؟

    • گودرز طولابی بجا اقای ملکشاهی اومده واقای نریمانی رو همراهی میکنه؛دوست عزیز بنظر من اقای طولابی بیشترین سهمو در نمیاینده شدن اقای ملکشاهی داشتن؛بعدشم شما برید بپرسید میفهمید که خانواده و اقوام طولابی بیشترین قشر فرهنگی رو دارن؛پس اول فک کن و بعد نظر بده

  38. اقای نریمانی کوهدشت شهر پر رمز و رازیست خصوصا در باب سیاست با طناب این اطرافیان به چاه نروی …………..موفق باشی

  39. راستی بعضی افراد برای پست چه می کنند .

  40. در این چند روز دنیای فانی به هم تنه و هول ندهیم بلکه دست هم بگیریم

  41. جناب اقای حاج بهمن نریمانی انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت ریا ست اداره اموزش وپرورش شهرستان کوهدشت تبریک عرض میکنم انتصاب جنابعالی باعث غرور مردم دلفان است

  42. خوب بودولیتصویر برخی افراد ……………..دلم را شکست

  43. در این معارفه حضور افراد بازنشسته ، بازاری و نظامی و معلمهایی که هنوز ابلاغ سال جدید رو نگرفته اند ومنتظر پست و… هستند خیلی جالبه !! ای کاش این همکارانی که اکثرا حضور دارند در کلاسهای درس خودشون در انجام مسولیت و وظیفه ای که دارن اینقدر جدی و وظیفه شناس باشن چرا در این جلسات دبیران باسواد ومطرح شهرمان حضور ندارن ؟!! واقعا تعجب میکنم چرا بعضی از همکاران ما در تمام مناسبت ها و جلسات و فاتحه خونی ها و …… حضور فعال دارن مگه اینها نباید در کلاسهای درس یا مسولیتی که دارن انجام وظیفه کنن واقعا خوش به حالشون!!!!!!!

  44. حالم به هم می خورد از این همه متملق و چاپلوس تورا به خدا بگذارید این آقا کارش را انجام دهد این همه گل و شیرینی برای چی می برید مگر مخواد چه چیزی به شما بدهند که کرامت انسانی خودتون را میبرید زیر سوال؟

    • فقط نگاه کن و ببین که تملق .همراهی و.دعوت وپذیرای…..میتوانت چه اثراتی در انتخاب شایسته بجا منطقی و مناسب و….. داشته باشد

  45. برا قشر فرهنگی این شهر باید متاسف بود که ی بازاری یا نظامی براشون تصمیم میگیرن

  46. از کجا معلوم که

  47. عکسارو ببینید میفهمید کیا اومدن جلسه ی معارفه

  48. بعضی از این اطرافیان حاظرند تا پاشنه کفش نریمانی را هم با لا ببرند …………تاسف ….

    • ببخشید غلط املایی داری……………………….

    • آقای فرهنگی اینجوری میخواهید املا به دانش آموز یاد بدی؟
      در ضمن شاید کسی بخواد پاشنه کفش کسی را بالا بکشد به جنابعالی چه ارتباطی دارد با اون املا نوشتنت

  49. روزی از روزها ، شبی از شب ها خواهم افتاد و خواهم مرد
    اما می خواهم هر چه بیشتر بروم تا هرچه دورتر بیفتم
    تا هرچه دیرتر بیفتم ، هر چه دیرتر و دورتر بمیرم ،
    نمی خواهم حتی یگ گام یا یک لحظه
    پیش از آنکه می توانسته ام بروم و بمانم ،
    افتاده باشم و جان داده باشم
    والبته مردم دلفان قدر نریمانی را ندانستند رفت تا شمع وچراغ گلستان دیگری باشد
    یادش برای همیشه گرامی باد

  50. امیدوارم مشکل تورم راهم حل کند…آره خدارا چه دیدی؟

  51. اولا آرزوی موفقیت دارم برای جناب آقای نریمانی امیدوارم تحت تاثیر افراد خاصی قرار نگیرند وایشان هم مثل بقیه فقط به فکر جابجاییهای بی مورد نباشند دوما”ضمن احترام برای جناب آقای طولابی پویان جون کجا آقای طولابی بیشترین تاثیر رو در انتخاب آقای ملکشاهی داشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس جون شما تهران بودی و خبر نداشتی که انتخابات کوهدشت چ جور رقم خورده؛اگه کوهدشت بودی با ۳دلیل جوابتو میدادم

  52. بابا دیگه ول کنید این کارا رو استانهای دیگه رو ببینید خجالت داره شماها هنوز تو اینید که بدونید فلانی به کی رای داده یا نه آقای محترم انتخاب و رای هر شخصی قابل احترامه و نماینده منتخب در قبال همه مردم شهرستان مسول هستند نه برای افراد خاصی باشند امیدوارم اینبار نماینده محترم مطعلق به همه مردم محروم کوهدشت باشن و از حق این مردم زحمتکش و محروم دفاع کنند

  53. سلام.سردار کشی رسم خوبی نیست افسوس که قدر داشته های خودمان را نمی دانیم .یاد باد از خدمات واقتدار استاد خدادادی .رومیانی و فرج الله مومنی

  54. افرین بینا واقعا گل گفتی اما انصاف این بود که اول مومنی را می نوشتی بعد خدادادی ورومیانی را.

  55. حالا امیدواریم آقای نریمانی بره تحقیق کنه معاوناشو خوب بزاره …………

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.