- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

چهارشنبه ای متفاوت برای آموزش و پرورش کوهدشت

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ چهارشنبه ۹۱/۸/۱۰ تاریخی بود  که در آن کرمرضا خدادادی زعامت اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت را به بهمن نریمانی سپرد. به همین مناسبت جلسه ای با حضور معاونت برنامه ریزی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان آقای گودرزی و اقشار مختلف مردم  در نمازخانه اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. نکته قابل توجه عدم حضور مسئولان رده بالای شهرستان در این مراسم بود. در ابتدای مراسم و پس از تلاوت قرآن ، خدادادی به عنوان سخنران اول پشت تریبون رفت و ضمن تبریک انتصاب نریمانی به بیان شایستگی ها و توانمندی های مدیر سابق آموزش و پرورش دلفان  پرداخت ، سپس به ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد دوران تصدی سرپرستی اداره آموزش و پرورش کوهدشت و موفقیت های بدست آمده پرداخت و در پایان از زحمات همکاران اداری و آموزشی تشکر و قدردانی نمود.

سخنران بعدی گودرزی معاون مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بود. ایشان در ابتدا از نماینده ی شهرستان الهیار ملکشاهی به خاطر انتخاب نریمانی به عنوان مدیری لایق و منتخب تشکر نمود سپس از زحمات طاهری رئیس سابق آموزش و پرورش کوهدشت و خدادادی سرپرست تشکر و قدردانی نمود. گودرزی خاطر نشان کرد همیشه عده ای از انتصاب ها راضی و عده ای ناراضی هستند و نباید اجازه داد نارضایتی ها مشکلاتی بر مشکلات قبلی آموزش و پرورش بیفزاید. گودرزی از نفوذ  سیاست در دستگاه تعلیم و تربیت به شدت انتقاد کرد و بیان داشت حرکت های تند سیاسی به هیچ وجه مطلوب نیست و در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری همه باید در جهت تحکیم وحدت در جامعه تلاش کنیم. گودرزی در پایان از نریمانی خواست عاملی برای وحدت بوده و در اقدامات خود خدا و دانش آموزان را در نظر داشته باشد.

در پایان مراسم این نریمانی بود که تریبون را به دست گرفت و سخن خود را با تقدیر از عملکرد رئیس و سرپرست قبلی اداره آغاز کرد. وی بیان داشت آموزش و پرورش کاری جمعی است و نیاز به همکاری تمام دوستان دارم . رئیس جدید آموزش و پرورش کوهدشت خود را بومی کوهدشت دانست و بیان داشت قرابت فرهنگی ، قومی و جغرافیایی زیادی بین کوهدشت و دلفان وجود دارد و اینکه گفته شود مدیری غیر بومی برای کوهدشت آورده اند سخنی ناصواب است.نریمانی بر اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار داشت از تمام ظرفیت ها برای حفظ جایگاه معلم و آموزش و پرورش در کوهدشت استفاده خواهم کرد.

وی در پایان هدف خود و نماینده ی منتخب شهرستان را اصلاح و ارتقاء جایگاه رفیع نظام تعلیم و تربیت در شهرستان کوهدشت برشمرد و ابراز امیدواری کرد بیش از پیش جایگاه علمی و آموزشی شهرستان ارتقاء یابد.

 

گزارش : مهدی دوست محمدی