تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

نماینده خرم آباد : شعار عدالت‌محوری احمدی نژاد در لرستان عملی نشد

  • کد خبر : 11821
  • 13 آبان 1391 - 0:21

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم خرم‌آبد و دوره چنگی در مجلس گفت: متاسفانه شعار عدالت‌محور رئیس جمهور در لرستان عملی نشد این در حالی است که عمر دولت دهم نیز رو به پایان است و استان لرستان همچنان رتبه نخست بیکاری را در کشور دارا است.  فارس: ابراهیم آقامحمدی در جلسه […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم خرم‌آبد و دوره چنگی در مجلس گفت: متاسفانه شعار عدالت‌محور رئیس جمهور در لرستان عملی نشد این در حالی است که عمر دولت دهم نیز رو به پایان است و استان لرستان همچنان رتبه نخست بیکاری را در کشور دارا است.

 فارس: ابراهیم آقامحمدی در جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی استان لرستان که در اداره کار استان لرستان برگزار شد گفت: در حال حاضر استان لرستان بیشترین آمار بیکاری را در کشور داراست و مسئله اشتغال و بیکاری جوانان دغدغه اصلی مردم و مسئولان این منطقه است که در دولت عدالت‌محور احمدی‌نژاد نیز این مشکل حل نشد.

وی با بیان اینکه استان لرستان به استان مصوبات شناخته شده است افزود: متاسفانه خیلی از مصوبات استان لرستان وجود نداردو تاکنون اجرایی نشده‌اند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ ساختن در استان لرستان فراموش شده است و فرهنگ ناساختن در این استان باب شده یادآور شد آیا حق مردم استان لرستان از ثروت مملکت فقط دو کارخانه سیمان است مسئولین باید توجه ویژه‌ای به استان لرستان داشته باشند.

آقامحمدی با اشاره به اینکه مسئله اشتغال و بیکاری از دغدغه‌های اصلی استان لرستان است یادآور شد: اصل ۴۴ در لرستان جواب نمی‌دهد از این رو دولت باید خود وارد عمل شودو سرمایه‌گذاری را در این استان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه تنها حمایت‌های دولت است که جواب می‌دهد، گفت: چند کارخانه استان لرستان که مشمول اصل ۴۴ شده‌اند امروز همگی آنها تعطیل و کارگردان آن از کار بیکار شده‌اند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون سرمایه‌گذاری کلانی با حجم اشتغال‌زایی قابل توجهی در استان لرستان صورت نگرفته است، اظهار داشت: مردم لرستان در این دولت شعارهای بسیاری در خصوص اشتغال‌زایی و رفع بیکاری استان شنیده‌اند اما متاسفانه همچنان لرستان رتبه نخست بیکاری در کشور را داراست.

آقامحمدی خطاب به مسئولان استان گفت: مسئولان استان باید با جسارت و اعتماد به نفس معضلاتو مشکلات استان را به مسوولان رده بالا اطلاع دهند و نمایندگان را در این زمینه در جریان بگذارند.

آقامحمدی اجرای طرح بنگاه‌های زودبازده و اصل ۴۴ قانون اساسی را در لرستان اشتباه دانست و خاطرنشان کرد این استان به دلیل عدم صنایع بزرگ اجرای طرح بنگاه‌های اقتصاد زودبازده در این استان روش مناسبی نیست و نباید در این استان این طرح اجرایی می‌شد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای اصل ۴۴ در استان لرستان تعطیلی کارخانه‌هایی همچون پارسی‌لون، چرم و پوست، کشت و صنعت و… را به دنبال داشته است.

آقامحمدی خاطرنشان کرد استان لرستان با توجه به استعدادها و ظرفیت‌هایی که دارد متاسفانه از قطار توسعه بازمانده و اقداماتی که انجاشده به هیچ وجه نیاز واقعی مردم این استان نیست.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس تاکید کرد: اگر اصل ۴۴ در لرستان ادامه پیدا کند جز فقر و بدبختی هیچ چیز عاید این استان نمی‌شود.

وی یادآور شد: سرچشمه اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه است و در این زمینه ما انتظار داریم از وزیر مربوطه در بحث اشتغال استان لرستان را به طور ویژه ببیند.

اقامحمدی خاطرنشان کرد: به دنبال احیای کشت و صنعت لرستان بطور جد هستیم زیرا این واحد زمانی که واحدهای دامی استان لرستان ۳ میلیون بوده گوشت پایتخت را به تنهایی داده و الان که ۶.۵ میلیون واحد دامی در لرستان وجود دارد متاسفانه این شرکت تعطیل است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. برادر آقا محمدی ضمن سلام وتشکر از صحبتتون تا زمانی که نمایندگان محترم به فکر عزل ونصب های سیاسی وباند بازی هستند طبیعی است که مصوبه های رییس جمهمور هم اجرا نشوند این تعجبی ندارد وفقط وفقط مردم بیچاره چوب می خورند .

    • نماینگان لرستان فقط درعزل نصب نماینده گروهی ازمردم هستند،کاروپیشرفت ،آبادانی رابی خیالش،چند نفرافراطی راضی باشن ،نمونه کارشون مثلا تقدیرمعاون مدیرکل آموزش پرورش استان لرستان درمعارفه رییس آموزشوپرورش کوهدشت ازنماینده پرتلاش کوهدشت بخاطر انتخاب مدیر جدیدبود ،راستی دراین مملکت کسی نیست که جواب بده عزل نصب وانتخاب مدیر چه ربطی به نماینده دارد،یابایددرجلسه رسمی وازتریبون دولت بایداز آنها بخاطرانتخاب مدیرجدیدازآنها تقدیروتشکربعمل آید،

      • دوست عزیز کاملا درسته بخاطر این کاربایدازاستاندارکه عالی ترین مقام دولته تشکرکرد

  2. باسلام خدمت استاندار محترم
    یک سوال جناب استاندارازمعامله مدیران کل بانماینگان درجریان هستنداگرنیستن چراآنهارابحال خودرهاکردهوبه معامله کردن ادامه می دهند،،،،،،منتظرجواب التماس دعا

  3. با سلام
    عدالت یعنی استفاده از انسانهای لایق در پست هایی که تخصصشان است.

  4. تورو خدا یه عکس از نماینده کوهدشت رو بندازین تواین سایتتون تا چهره از یاد رفتشو دوباره به یاد بیاریم

  5. جناب اقای نماینده
    ابادانی لرستان را نخواستیم
    حداقل مراکز قلیان را در سطح شهر کم کنید
    درصد کثیری از همشهریان شما در این مراکز نابود شدند
    چرا نمی بینید ؟؟؟؟!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.