- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رسیدگی به وضعیت جایگاههای سوخت “سی ان جی” دلفان ضروری است

 

[1]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ امام جمعه نورآباد با انتقاد از وضعیت جایگاه های سوخت “سی ان جی” در شهرستان دلفان گفت: متاسفانه شهر ۷۵ هزار نفری نورآباد تنها ۳ جایگاه عرضه سوخت “سی ان جی” دارد که اکثر اوقات خراب هستند.

 حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه نورآباد اظهار داشت: علی رغم اینکه چندمین بار است که ما در خطبه های نماز جمعه به وضعیت نامطلوب جایگاههای سوخت “سی ان جی” اشاره می کنیم اما تاکنون هیچگونه اقدام عملی از سوی مسئولان امر مشاهده نکرده ایم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دلفان در مسیر سه استان کرمانشاه، همدان و چند شهرستان لرستان قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر ترانزیتی قرار گرفته و روزانه شاهد تردد هزاران خودرو در این مسیر هستیم امیدواریم مسئولان به ویژه شهرداری و شرکت نفت استان نسبت به رفع این معضل و افزایش جایگاههای عرضه سوخت “سی ان جی” در این شهرستان اقدام کنند.

حجت الاسلام صرفی پور در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از “مهدیه دوستی” برنده مدال طلای فستیوال جهانی هنرهای رزمی کیش افزود: خوشبختانه این بانوی دلفانی توانسته است افتخار بزرگی برای کشور ایران و مردم لرستان کسب کند که جا دارد از زحمات این ملی پوش کشورمان و اداره ورزش و جوانان این شهرستان تقدیر و تشکر کنیم.

خطیب جمعه دلفان همچنین به ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز اشاره کرد و اظهار داشت: روز سیزده آبان روز شکست هیمنه پوشالی و ساختگی آمریکا است.