تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

محمدزاده : نمایشگاه مطبوعات از انحصار خارج شده است/ پیش بینی رکورد شکنی بازدیدها

  • کد خبر : 11872
  • 13 آبان 1391 - 18:17

      به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه مطبوعات طی دو سال گذشته از انحصار یک گروه و جریان سیاسی خارج و به یک نمایشگاه مردمی تبدیل شده است. مهر: محمد جعفر محمد زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اعزامی از لرستان به […]

 

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه مطبوعات طی دو سال گذشته از انحصار یک گروه و جریان سیاسی خارج و به یک نمایشگاه مردمی تبدیل شده است.

مهر: محمد جعفر محمد زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اعزامی از لرستان به نمایشگاه مطبوعات با اشاره به آمار بازدیدها از این نمایشگاه اظهار داشت: در سال ۸۹ آمار بازدیدها از نمایشگاه مطوبعات تنها ۹۰ هزار نفر بود.

وی ادامه داد: این در حالیست که در سال ۹۰ میزان بازدیدها از نمایشگاه مطبوعات با رشد ۱۰ برابری به یک میلیون و ۵۷ هزر نفر رسید.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به آمار بازدیدهای این دوره از نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و ادامه داد: روز گذشته آمار بیش از ۲۳۲ هزار بازدیدکننده ثبت شد.

محمد زاده افزود: در مجموع طی ۵ روز گذشته بیش از ۷۰۰ هزار نفر از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها بازدید کرده اند.

نمایشگاه مطبوعات به یک نمایشگاه مردمی تبدیل شده است

وی به پیش بینی خود برای ادامه روند بازدیدها اشاره کرد و یادآور شد: به طور حتم امسال رکورد بازدیدهای نمایشگاه مطبوعات سال گذشته شکسته می شود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امسال خیلی تلاش کردیم که نمایشگاه یک نمایشگاه مردمی و فرهنگی باشد، افزود: نمایشگاه مطبوعات در گذشته سیاسی بود به طوریکه افراد در غرفه ها می نشستند که یک چهره سیاسی بیاید و اتفاقی بیفتد و سوژه شود.

محمد زاده با بیان اینکه امسال اقشار مختلف مردم برای بازدید به نمایشگاه آمدند، ادامه داد: وقتی نمایشگاه مردمی می شود حالت سیاست زده مطبوعات به فراموشی سپرده می شود.

وی افزود: نمایشگاه مطبوعات طی دو سال گذشته از انحصار یک گروه و جریان سیاسی خارج شده و به یک نمایشگاه مردمی تبدیل شده است.

وام مسکن خبرنگاران در انتظار دستور بانک مرکزی

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد روند اعطای وام مسکن خبرنکاران گفت: برای دریافت وام مسکن بیش از ۱۵ هزار خبرنگار ثبت نام کرده اند.

محمد زاده ادامه داد: بعد از بررسی های لازم از این تعداد ۸ هزار نفر تایید و اسامی برای تعیین تکلیف به بانک مرکزی فرستاده شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از کار که در حوزه معاونت مطبوعاتی بوده انجام شده است، یادآور شد: در حال حاضر منتظر هستیم بانک مرکزی به ما اعلام کند که بانک عامل پرداخت این وامها چه بانکی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.